Към съдържанието

  •  

ByCK

Регистрация: 12 мар 2010
Офлайн Последно: 05 авг 2015 - 19:33:41
-----

Моите мнения

В тема:W211 vs W212

31 октомври 2013 - 08:16

Един приятел на бащами купи нов 250цди и след няколко месеца почти през седмица беше на ремонт в сервиз/ Проблем с двигателя и немогат да го правят.

И след 5-6 месеца го върна колата и си взе 350цди. След това не съм чул оплакване

 

А не друг но незнам с какъв двигател првил проблеми с електрониката.. Сам си отварял тавана прозорците.. когато си иска..

 

Тези роблемните са първите бройки те ги взеха когато излезна колата..

 

А друг познат от 1 година си кара 250цди и си е доволен. Само че са го извикали от БС за смяна на глава на двиг.. фабрично са имали проблем и под гаранция ще го сменят.. Но човека си вика че в211 е бил много по хубав. Вика че в211 е бил като лимузина но новото е бил много по твърд

 

А друго дето споменаха че за 250 незнам но имали 2 турбини и точно върху турбините имали предпазителен датчик.. 250 е било малко като двигател и човека (таксиджия ) до сега е сменил 3 пъти датчик за турбото. препоръчваше 350

 

несъм карал в212 но което съм чул това пиша.. За да имаш предвид.. хората което карат те ще дават по добра информация..


В тема:Питане за съобщение на таблото

06 август 2013 - 10:27

за нулиране

1- люча е на 1 позиция

2- от менюто ще ходите на сержизния интервал дето показва още колко км има или колко сте минали за сержиз

3- Натискате и държите РЕСЕТ бутон за 5 секунди

4- ще излиза сервизно меню

 

от тук нататък точно не си спомня

 

5- влизате confirmed

6- Влизате  standart

7- влизате Confirm

8- Ключа на 2 позиция

 

и трябва да стане

 

на 6 стъпка излиза standart и 229.51 мисля че беще. Ако давате стандарт на 15 000км ще е интервала. ако давате 229.51 ще е на 20 000км

 

А за сервиз а.б... за тях точно обеснение и листовки несъм намерил..


В тема:Работи когато си поиска

31 май 2013 - 09:47

Благодаря за инфото с ключа. някаде бях чел но мислех че е опция с някакъв сервизен ключ..

 

А за инфрареда и при мен е същата работа тябва да е най много 1см растояние сензора и клкюча за да работи и то винаги не става.. А на мой приятел дето има ц класа от 3-4 метра без проблем вхаща.

 

Аз отворих ключалката за да чистя сензора но то е затворено изцяло освен буксата нищо не може да се пипа..


В тема:как да проверим кой тампон на двигателя е за смяна

21 април 2013 - 15:15

И аз смених на двигателя но за съжеление само единия цената беше 250лв от БС. имаше и други марки модели за 100-150лв но майсторами каза да взема оргинал. Защото имал случай дето ставало и още по лошо.

 

При мен беше отишло пасажерската страна.. Мисля че заради близостта до турбото и топлина на турбото..


В тема:VIN Декодер

15 април 2013 - 07:36

A накакво инфо за моята Благодаря..
WDB2110061A166683