Към съдържанието

  •  

gipsa

Регистрация: 25 яну 2010
Офлайн Последно: 03 май 2023 - 06:09:16
*****

#424993 ЧРД на Аспарух (Mr.Big)

Публикувано от gipsa на 19 ноември 2019 - 20:51

Жив , здрав и "малко' по-позитивен.....


  • 3


#423722 Есенен събор 2019г. МБКБ И ПРИЯТЕЛИ

Публикувано от gipsa на 08 октомври 2019 - 07:32

В Българче е много яка храната,когато кажете горе долу бройка може да разговарям със собственика за запазване.Чакам ви иначе с нетърпение.......


  • 7


#411474 Свистене при подаване на газ на W211 320cdi 2005

Публикувано от gipsa на 23 август 2018 - 06:55

Проблема ти е между въздушния филтър и турбината-щом не ти минава в авариен режим.Огледай къде е изскочил маркуча ,защото сега могат да постъпват и мизерии в лопатките на турбината.


  • 1


#403923 w220 s500 Dyno test

Публикувано от gipsa на 31 януари 2018 - 07:08

Започването е със Стар диагноза,от човек дето разбира.Не само да я прочетат и изтрият грешките.Да се види дебитомера какви стойности дава(да не са нереални)Ламда сондите как работят,катализаторите на колата в какво състояние са и да не изброявам натам.......


  • 2


#403906 w220 s500 Dyno test

Публикувано от gipsa на 30 януари 2018 - 18:26

Колега тука няма да ти оправим колата.Качи я на стар диагноза и я вижте.Според мен има проблеми я с свещи,бубини,кабели.Може и да не управлява добре клапана за промяна дължината на смукателния колектор.С тая къдрава графика не е наред нещо със сигурност.


  • 1


#401466 Въпрос относно вибрация

Публикувано от gipsa на 06 декември 2017 - 18:20

То хидрото се върти и на място,така,че ако не е балансирано ще вибрира и на място.


  • 1


#400797 Ч.Р.Д на gipsa

Публикувано от gipsa на 20 ноември 2017 - 17:56

Благодаря ви ПРИЯТЕЛИ,бъдете живи и здрави и ВИЕ.Поради здравословни причини сега отговарям,но вече всичко е на ред.Стягайте се за събори и срещи през другата година и така..........


  • 1


#400104 Слабо парно на w203 2001г дизел

Публикувано от gipsa на 02 ноември 2017 - 06:12

и мойта е C200 kompressor 2000г. 2.0 мотора, парното ме изпържва като го дам на макс, Но като го дам на 28 градуса духа студено защото датчика ми за външна температура е развален и показва че на вън е +80 градуса и климатроника иска да ме охлади. А вижте колата вдига ли градус моята работи над 80 гхрадуса перката мисля че се вклюва на 93 градуса. да не ви прави проблем термостата? а има добавки (няма да дам линк да ми се карат за реклама) който почистват пътищата на антифриза (радиатора също) та ако има запушени канали да ги оправи. Защото радиатора на парното е на много гадно мясно и не знам майстор да се наеме да разтури колата за да смени радиатора на малкия кръг...

Това със твоята логика за датчика външна температура е пълна глупост.

     До сега 203-ка със работещи коректно всички ел.клапи на парното не съм качвал на стар диагнозата.Така,че в 99,9 процента от случаите  проблема е в моторчетата на клапите.По обясними причини никой не си ги рамонтира,а се примиряват в не коректната работа на парното и климатроника.


  • 1


#399776 Проблем с аирматик w221

Публикувано от gipsa на 26 октомври 2017 - 07:32

Като сложите новия компресор сменете задължително релето както и филтъра.Без Стар диагноза трудно ще разберете какво се случва-съветвам те да намериш такава ако не искате да сменяте на посоки части.Погледнете и клапанния блок при компресора.


  • 1


#399727 Посока на накладките

Публикувано от gipsa на 24 октомври 2017 - 07:10

Да не би да има разлика заради датчиците за износване......


  • 2


#397916 Избиване на шарнир - мисия невъзможна

Публикувано от gipsa на 15 септември 2017 - 05:27

Иска хубава скоба,никога не ми се е налагало да чукам по шарнира.Просто натягам с пистолета скобата и шарнира излиза.
    Това с чукането чук в чук НИКОГА не го прави за да си нямаш отсколки по тялото.Отчупват се по 3,4 мм пърченца и хвърчат като куршуми...


  • 1


#396572 Записвания за участие в Mercedes Day 2017

Публикувано от gipsa на 19 август 2017 - 14:31

Имена: Юлиян Красимиров Кьоровски

 

Модел: w201

Двигател: М113

Кутия: ръчна

Конски сили -354

 

Модел: w211 E55

Двигател: М113к

Кутия: автоматична

Конски сили - 476

 

С Хамъра ще се разбера за плащането.

 

Платено


  • 3


#395943 Смяна на lockup соленоид на 722.6

Публикувано от gipsa на 06 август 2017 - 07:56

Аз го сменям така от 5-6 години.За мен това е по-добрия начин,а не да се меша старо масло с ново.


  • 1


#394370 Мерцедес w124 смяна на двигател

Публикувано от gipsa на 07 юли 2017 - 05:33

Първия човек отпада като вариант(строя къща).

    А аз съм на мнение да продадеш твоята и да си вземеш такава с мотор какъвто искаш,но в крайна сметка парите са си твои и нервите също.........


  • 3


#393714 Летен събор на МБКБ 2017

Публикувано от gipsa на 22 юни 2017 - 20:44

Едно комби и от Смолян ще пътува за Варна утре......
  • 1