Принципно сигналите към инжекторите са точно такива - едновременно към 1 и 4, и също едновременно към 2 и 3, но към 4-те едновременно това го няма! А те как разбраха , че идва едновременно към 4-те?
Аз имам ГИ на 111 мотор, и съм доволен, дори доволен е меко казано. Разхода упоменат по-горе е реален Компа на ГИ не си прави измислици - той взема сигналите от комутатора и просто ги предава към газовите инжектори. Единственият проблем е, че газовите инжектори са два пъти по-бавни от бензиновите, т.е. ако един бензинов работи на 2,2 милисекунди, газовият работи на около 5милисекунди, но това се редуцира чрез различни по размер отвори на газовите дюзите
Възможността на 4-те бензинови инжектора да се даде сигнал едновременно е ако някъде кабелите са допряни и изолацията вече я няма, но тогава мотора няма да работи добре дори и на бензин
Колега,аз имам същия мотор на колата и искам да си сложа ГИ.Къде сложиха Вашия в София?