ПОКАНА ЗА СРЕЩА
Български автомобилен съюз, организира среща с представители на всички автоклубове и автофоруми за координиране на съвместните действия за гр. София във връзка с националния протест на 22.03.2010 г. .
Срещата ще се проведе в събота , 20.03.2010 г.
гр. София,
Място: клуб “Салса Плюс”
Адрес: ул. Аксаков № 11, на гърба на Ялта
Време от 16 до 17 часа
Желателно е автоклубовете и автофорумите да излъчат по 2-ма свои представители които да представляват интересите на членовете си. Право да определят и изпратят представители има ръководството на клуба.
ПРОГРАМА НА СРЕЩАТА
1. Представяне на клубовете и делегатите.
2. Представяне на програмата за протеста.
3. Обсъждане на програмата и действията.
4. Вземане на решения по осъществяване на протеста и защита от провокации.
5. Координиране на действията с други градове на България.
6. Определяне на нова дата за обща среща
7. Закриване на срещата
Предвиждаме на срещата да присъстват около 60 делегати в случаи че всички поканени изпратят представители.
Информация за присъствие, имена на делегатите и координати за връзка с тях изпращайте на адрес:
[email protected]
Разчитаме на вашата подкрепа.
Организатор:
Български автомобилен съюз
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Теми: baubg
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 34
- Разглеждан: 4220
- Титла: Прохождащ
- Възраст: 58 годишен/шна
- Рожден ден: Май 5, 1966
-
Пол
Не казвам
-
Град
София
Други данни
-
Автомобил
C180 , 2000 г.
Моите теми
ПОКАНА ЗА ОБЩА СРЕЩА НА АВТОКЛУБОВЕТЕ
16 март 2010 - 13:04
ЗА ДА ИМАМЕ БЕЗОПАСНИ И СИГУРНИ ПЪТИЩА......
14 март 2010 - 17:19
Колеги,
"Български автомобилен съюз"
"Младежка интернет медия"
"Гражданска инициатива срещу дупките в София"
организират Национален протест пред Парламента на дата 22.03.2010 г. от 12 до 14 часа под надслов
" Дупките цъфнаха....Пролетта дойде"
Ще се радваме да се присъедините и да подкрепите инициативата за да можем заедно да сложим началото на края
на анархията по българските пътища. Гражданското общество на България започва да се събужда от летаргията
обзела го през последните 20 години. Много участници в движението - шофьори и пешеходци пострадаха от състоянието
на пътищата и от нехайното отношение на управляващите пътищата структури.
Време е да поемем пълен граждански контрол върху средствата, качеството на влаганите материали и качеството на изпълнение.
Ние вече не искаме да ни лъжат, 20 години стигат.....
Очакваме ви и разчитаме на вашата подкрепа.
http://www.bau.bg
http://www.facebook....=...7593&ref=mf
"Български автомобилен съюз"
"Младежка интернет медия"
"Гражданска инициатива срещу дупките в София"
организират Национален протест пред Парламента на дата 22.03.2010 г. от 12 до 14 часа под надслов
" Дупките цъфнаха....Пролетта дойде"
Ще се радваме да се присъедините и да подкрепите инициативата за да можем заедно да сложим началото на края
на анархията по българските пътища. Гражданското общество на България започва да се събужда от летаргията
обзела го през последните 20 години. Много участници в движението - шофьори и пешеходци пострадаха от състоянието
на пътищата и от нехайното отношение на управляващите пътищата структури.
Време е да поемем пълен граждански контрол върху средствата, качеството на влаганите материали и качеството на изпълнение.
Ние вече не искаме да ни лъжат, 20 години стигат.....
Очакваме ви и разчитаме на вашата подкрепа.
http://www.bau.bg
http://www.facebook....=...7593&ref=mf
Промяна на Закона за Движение по Пътищата 2010 г.
01 февруари 2010 - 17:37
Уважаеми приятели, Български автомобилен съюз открива дискусия за предложения относно промяна на Закона за движение по пътищата.
Целта на дискусията е да се обсъдят най-наболелите проблеми и да се акцентира върху тях при внасяне на предложение в Народното събрание за извършване на законодателни промени.
Закона за движение по пътищата е един от най-лошо написаните и закърпени закони. През годините в него са добавени преписани текстове от редица чужди законодателства. В сегашния си вид, закона изглежда като съчинение писано от първокласници, като дава изключително предимство на контролните органи дори когато същите лъжат при отразяване на нарушения и написване на актове.
Нашето първо предложение за промяна е:
Да се заличи в сегашния си вид алинея 5, член 189 ЗДВП, която е в пълно противоречие с Конституцията на България,
както и с Конвенция за защита правата на човека и основните свободи.
(5) (Отм. - ДВ, бр. 43 от 2002 г., в сила от 26.04.2002 г., нова - ДВ, бр. 51 от 2007 г.)
Не подлежат на обжалване наказателни постановления, с които е наложена глоба до 50 лв. включително.
Тази алинея бе променена през 2007 година, като с въвеждането и се увеличи дребната корупция на пътя и принуди водачите на МПС да плащат на ръка малки рушвети /10лв, 20лв, 30 и повече лева/ на контролните органи за да избегнат глобата чрез Наказателни постановления, която освен паричните санкции носи допълнителни наказания – отнемане на контролни точки. Чрез отмяната на тази алинея от закона ще се даде шанс на всички потърпевши да потърсят правата си в съда и ще се пресече до голяма степен корупцията.
Предлагаме да бъде заменен / върнат в действие текста на алинея 3 , член 59 ЗАНН:
(3) (Изм. - ДВ, бр. 59 от 1992 г., бр. 110 от 1996 г., бр. 11 от 1998 г., изм. - ДВ, бр.
25 от 2002 г.) Не подлежат на обжалване наказателните постановления, с които е наложена
глоба в размер до 10 лева включително, постановено е в полза на държавата отнемане на
вещи на стойност до 10 лв. включително или е присъдено обезщетение за причинени
вреди на същата стойност освен ако в специален закон е предвидено друго.
За 2008 година има написани 1 000 000 акта за нарушения по ЗДВП. Въпроса е колко акта не са били написани с цел прибиране на пари на ръка. Особенно страшно е ако цифрата на ненаписаните актове превишава няколко пъти написаните. Тогава говорим за прибиране на няколко десетки милиона лева рушвети от недобросъвестни служители на Пътна Полиция.
Това излага цялата институция МВР !
Надяваме се на активност от ваша страна, както и на гласуване в анкетата към темата.
Благодарим ви за участието !
Целта на дискусията е да се обсъдят най-наболелите проблеми и да се акцентира върху тях при внасяне на предложение в Народното събрание за извършване на законодателни промени.
Закона за движение по пътищата е един от най-лошо написаните и закърпени закони. През годините в него са добавени преписани текстове от редица чужди законодателства. В сегашния си вид, закона изглежда като съчинение писано от първокласници, като дава изключително предимство на контролните органи дори когато същите лъжат при отразяване на нарушения и написване на актове.
Нашето първо предложение за промяна е:
Да се заличи в сегашния си вид алинея 5, член 189 ЗДВП, която е в пълно противоречие с Конституцията на България,
както и с Конвенция за защита правата на човека и основните свободи.
(5) (Отм. - ДВ, бр. 43 от 2002 г., в сила от 26.04.2002 г., нова - ДВ, бр. 51 от 2007 г.)
Не подлежат на обжалване наказателни постановления, с които е наложена глоба до 50 лв. включително.
Тази алинея бе променена през 2007 година, като с въвеждането и се увеличи дребната корупция на пътя и принуди водачите на МПС да плащат на ръка малки рушвети /10лв, 20лв, 30 и повече лева/ на контролните органи за да избегнат глобата чрез Наказателни постановления, която освен паричните санкции носи допълнителни наказания – отнемане на контролни точки. Чрез отмяната на тази алинея от закона ще се даде шанс на всички потърпевши да потърсят правата си в съда и ще се пресече до голяма степен корупцията.
Предлагаме да бъде заменен / върнат в действие текста на алинея 3 , член 59 ЗАНН:
(3) (Изм. - ДВ, бр. 59 от 1992 г., бр. 110 от 1996 г., бр. 11 от 1998 г., изм. - ДВ, бр.
25 от 2002 г.) Не подлежат на обжалване наказателните постановления, с които е наложена
глоба в размер до 10 лева включително, постановено е в полза на държавата отнемане на
вещи на стойност до 10 лв. включително или е присъдено обезщетение за причинени
вреди на същата стойност освен ако в специален закон е предвидено друго.
За 2008 година има написани 1 000 000 акта за нарушения по ЗДВП. Въпроса е колко акта не са били написани с цел прибиране на пари на ръка. Особенно страшно е ако цифрата на ненаписаните актове превишава няколко пъти написаните. Тогава говорим за прибиране на няколко десетки милиона лева рушвети от недобросъвестни служители на Пътна Полиция.
Това излага цялата институция МВР !
Надяваме се на активност от ваша страна, както и на гласуване в анкетата към темата.
Благодарим ви за участието !
ИМАТЕ ПРОБЛЕМИ С КАТ - ние ще ви помогнем !
01 февруари 2010 - 17:32
Български автомобилен съюз поздравява всички фенове на Mercede-Benz !
Тук ще се опитаме да ви бъдем максимално полезни с това в което сме най добри - правната материя - Закона за движение по пътищата, Закона за административни нарушения и наказания, както и всички свързани с това наредби и разпоредби.
Желанието ни е всеки шофьор да знае какво как и защо може да направи когато му се случи "случка" по линия на КАТ-Пътна полиция, катаджий дебнещи в засада в храстите, катаджии скачащи на капака в желанието си самоотвержено да ви/ни спрат като нарушители на "закона" .
Български автомобилен съюз е нестопанска организация регистрирана в обществена полза. За 2009 година имаме 10 000 /десет хиляди/ члена, а се надяваме членовете ни да станат 100 000 през 2010. Така ще можем да направим нов закон за движение по пътищата, актуален и нормален, с минимум възможност за корупция.
Питайте.... смело !
Тук ще се опитаме да ви бъдем максимално полезни с това в което сме най добри - правната материя - Закона за движение по пътищата, Закона за административни нарушения и наказания, както и всички свързани с това наредби и разпоредби.
Желанието ни е всеки шофьор да знае какво как и защо може да направи когато му се случи "случка" по линия на КАТ-Пътна полиция, катаджий дебнещи в засада в храстите, катаджии скачащи на капака в желанието си самоотвержено да ви/ни спрат като нарушители на "закона" .
Български автомобилен съюз е нестопанска организация регистрирана в обществена полза. За 2009 година имаме 10 000 /десет хиляди/ члена, а се надяваме членовете ни да станат 100 000 през 2010. Така ще можем да направим нов закон за движение по пътищата, актуален и нормален, с минимум възможност за корупция.
Питайте.... смело !
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Теми: baubg
- Privacy Policy