Към съдържанието

  •  

bossbg1

Регистрация: 25 дек 2009
Офлайн Последно: 30 юли 2021 - 10:12:11
-----

#195974 Още немога да разбера защо ???

Публикувано от bossbg1 на 25 януари 2010 - 17:01

Преди 3 месеца бях в" Балкан Стар" със сл.проблем.В един момент колата ми MB W 203,C220-дизел, започна да гълта въздух,малко но достатъчно че като се оставя за ден, два ,запалва но сл.това загасва. С малко въртене докато изгони въздуха и дигне нафта отново запалваше, и после няма проблеми колата е на "пушка"докато не се остави пак за по-дълго.Обадих се запазих час и ден и в уреченото време я оставих.След 4-5 часа ми се обади приемчика Г-н Найденов че имам две дюзи за смяна на 2 и 4 цилиндър и цената че е близо: 800лв без ДДС и труд.Нямало ги та ако искам да ги докарват от Германия.Платих си за компетентното установяване на проблема и си тръгнах.Вечерта отворих форуми,писания и т.н.При тези симтоми на моята кола никъде нямаше-"Проблемът е в дюзите"И понеже утрото е по-мъдро от вечерта на сл.ден отидох в сервиз" Bosh Super Disel" на околовръстното до Царско село.обясних проблема,момчетата я вкараха в халето и сл. час тяхният приемчик дойде да ми каже че е за подмяна гарнитура на ГНП и всички дюзи са ОК.на въпроса ми:"Сигурен ли сте"Човекът се усмихна и каза:"Ами ние само с това се занимаваме"Както и да е гарнитурата на ГНП ми я смениха и аз проблеми нямам.Но остана това "ЗАЩО" и "Аko се бях съгласил на смяна на дюзите за 2000 лв, дали нямаше да ми подменят гарнитурата за 350 и проблемът пак щеше да е решен.Аз отговор имам и го споделям с приятели :)Бъдете Здрави :cool:
  • 3