Jump to content

  •  

projektzwo

Member Since 09 Nov 2009
Offline Last Active 10 Jun 2014 - 12:11:55
***--

#337519 Гумаджии измамници: СТУДЕНТСКИ ГРАД

Posted by projektzwo on 28 November 2013 - 11:45

колега, следващия път пробвай да набиеш вложка от хубаво гедоре, директно в/у секрета, вместо тези селски изпълнения със заварките, така най-малкото се предпазва джантата, а и спестявате много време и нерви... :hailandkill


  • 2


#331741 Новото ми воланче AMG

Posted by projektzwo on 12 September 2013 - 09:38

"к'во" да стане... ?  моите хора са ги разкарали.. отдавна.

търси си в и-бей, не ме занимавай с тях.

 аз лично не те занимавам с нищо, а и никога не бих занимавал човек който сравнява един ИСТИНСКИ волан с някакво москвичово подобие и после трепери да си сложи китайска пръчка на уж класическия бенц...


  • 1


#331050 Новото ми воланче AMG

Posted by projektzwo on 04 September 2013 - 10:57

браво, наистина изглежда много добре, най-вероятно ще е достаъчно здрав, като се вземе предвид и цената...

 

иначе моето мнение е да не го слагаш на 124-ката, ще стои като подарен с тези заоблени форми, на фона на всичките ръбове в 124.

 

най-добрият вариант (според мен) е да търсиш нещо подобно:

 

$T2eC16J,!yQFIjU6eSghBSI5tVz+sw~~60_58.J

 

или

 

$T2eC16hHJF0FFZqqSV2TBSGSnmUj!!~~60_58.J


  • 1


#325365 първи снимки на проектно E500...

Posted by projektzwo on 03 July 2013 - 11:43

аз пък се чудя как може да се излага Боянчо с тези селски джанти, фарове и стопове... аааа да и окачването да не е от някоя Г-класа ?


  • 1


#321632 Стречване на гуми

Posted by projektzwo on 24 May 2013 - 00:04

Колегата @Dicksun най-точно е обяснил (основните) предимствата и недостатъците на стреча, аз подкрепям на 100% неговото мнение, тъй като и аз карам с разпънати гуми, повече от година карах 205/40/17 и 195/45/17 на 8,5J и 215/40/17 и 215/35/17 на 10J без никакви проблеми. Сега съм с 245/35 на 11,5J и пак няма грижи.

 

Колкото до разлепянето, аз не съм имал такива моменти в движение, да не говорим че разпъната гума, дори да е спаднала на 0,5атм пак можеш да я търкаляш, докато при балоните това е невъзможно...

 

Наистина важно е кой и по какъв начин ги разпъва, както и свежестта на гумата. Стари галоши трудно се разпъват и трудно задържат атмосфери.

 

Аз лично моите си ги карам на неповече от 2,5-2,8атм - като пак казвам, че стари и изпечени гуми по-трудно задържат налягането, но все пак зависи и от това колко е разпъната гумата.

 

215/35/17 + 17x10J

 

8335718088_3eb35b381b_c.jpg

 

 

245/35/17 + 17x11,5J

 

1089bb6fdd2d690e.jpg


  • 1


#309141 amg oz aero 1 - правилните гуми

Posted by projektzwo on 21 January 2013 - 13:08

важното е и ти каква визия търсиш, но след като искаш повечко гума, аз предлагам: 235/45/17 - отпред и 265/40/17 - отзад.

можеш да пробваш различни комбинации тук -> http://www.willtheyfit.com/

а тук можеш да видиш как стоят различни размери гуми, но повечето са стречнати -> http://www.tyrestretch.com/

като мерите джантите в мм, спрямо широчината на гумата, нали имате в предвид че широчината на джантата се изразява в разстоянието м/у вътрешните ръбове:

Posted Image
  • 1


#301795 W124 & W201 алтернативи на окачване / койлоувъри и др.

Posted by projektzwo on 21 November 2012 - 14:04

Много интересна тема сте заформили. Това с което мога да помогна е Bilstein b6 sport 24-100427 - това е заден и 22-100412 - преден . За цените сами ще се ориентирате. Има и още едно окачване weitec . Вносител Манимпекс. Двете марки са много корави както и цените им. Представител за Д2 мисля че беше Ели ауто но мога и да се лъжа

Bilstein са наистина корави (откъм качество и цени), но не предлагат варианти които да свалят повече от 60мм и то отпред.
Weitec пък са малко прехвалени според мен, лично аз не съм се докосвал до тях, но в най-добрия случай са едно стапало над FK, което пък спрямо цената не е нещо, което да си заслужава вниманието, поне според мен...

http://www.ebay.de/i...=item27cd1820b2

Ето колко струва чисто новия комплект от същата марка TA-Technix -> http://www.ebay.de/i...#ht_2950wt_1022 + доставка до България - 29,90евро

Това заедно с JOM са възможно най-евтините варианти за plug & play окачване на W124/W201, като разбира се не са върха на сладоледа, въпреки че са малко по-добре от FK.

А за любознателните (и за протокола) мога да кажа че окачването от BMW Z3 пасва на 100% на W124. И тъй като имаше съмнения относно дължината на задните, ето снимка на 2-та амиртъсора - максимално разпънати (Z3 и W124):

Posted Image
  • 2


#297912 W124 & W201 алтернативи на окачване / койлоувъри и др.

Posted by projektzwo on 16 October 2012 - 00:03

аве пичове, аре малко се стегнете, кой се прави на голям и кой крие тайни?

мен конкретно никой за нищо не ме е попитал, освен Наско, който ми се обади по телефона и общо взето не съм му спестил нищо.

най-малкото като напишете в google.com -> "e36 coilover + w124" (ето линк за мързеливите -> http://www.stancewor...ead.php?t=22011 ) и още първия резултат е достатъчен за да отговори на повечето, ако не и всички, въпроси в тази тема...

но все пак ще направя едно кратко и елементарно обобщение:

от Е36 на W124 стават:

предни амортисъори - 1:1
задни амортисъори - 1:1 , но са значително по-дълги (справка линка по-горе)
предни койлоувъри - 1:1, с леки модификации при захващено горе в бомбето, при положение че държите да си запазите амортисъора+пружините

за задни амортисъори също така стават от Saab 900 и от BMW Z3, от където би следвало че цял coilover кит от Z3 ще е пасне 1:1 на W124.

цял coilover кит за W124 има на Yellows Speed -> http://www.yellow-sp...c-pro-sport.php , който на този етап е може би най-доброто предложение на пазара в съотношение качество -цена ($1200-1300 с предни камбър плейтове), като изключим поръчковите като Broadway Static и т.н., които са по-скъпи най-вече.

ако имате някакви конкретни въпроси питайте, но в крайна сметка имайте предвид че подобна интервенция с окачване от Е36 е наложителна/препоръчителна когато ще се сваля колата с +80/100мм.

:beer
  • 2


#259101 Двоен ауспух 124 купе... и не само

Posted by projektzwo on 20 December 2011 - 09:59

на мен не ми харесва, прекалено е с 4 накрайника, всъщност като се замисля повечето от нещата нахвърляни по колата на мен ми идват в повече...
  • 2


#230783 Изнесени джанти и още нещо

Posted by projektzwo on 19 May 2011 - 21:44

Колега я пусни някоя снимка че ми стана интересно как стоят тия джанти на 124.. Не ти ли перат във веждите на калниците?

Нямам проблеми с калниците, защото съм разпънал гумите, а в момента изглежда така:

Posted Image
  • 2


#230614 V Юбилеен фестивал на собствениците на Mercedes-Benz

Posted by projektzwo on 18 May 2011 - 12:18

Ами да... самите маршрути можеш да ги видиш на maps.google.com и/или на www.viamichelin.com
Но съветът ми е да се свържеш и с Дима - председателя на украинския клуб... има му e-mail адреса в профила (като кликнеш на името му)

Благодаря още веднъж, сега ще му пиша. Ако все пак има мераклии, нека да пишат тук в темата или на ЛС.

EDIT: ето какво излиза по информация на www.viamichelin.com - Плевен - Киев = 1200км.

Posted Image
  • 1


#230610 V Юбилеен фестивал на собствениците на Mercedes-Benz

Posted by projektzwo on 18 May 2011 - 11:02

Много ти благодаря за подробната информация. Аз ако ще ходя - задължително с колата, независимо дали е по-удобно или по-скъпо. Само не разбрах, тези 1400км. са в случай че се минава само по суша, иначе с ферибота се спестяват едно 400-500км?
  • 1


#230601 V Юбилеен фестивал на собствениците на Mercedes-Benz

Posted by projektzwo on 18 May 2011 - 08:39

По всичко личи че ще бъде мащабно мероприятие. Ще има ли представители от България, защото аз лично имам огромното желание да отида. Ако може малко подробности относно маршрута до там, какво е разстоянието и от къде може да се мине. Благодаря предварително.
  • 1


#230590 Изнесени джанти и още нещо

Posted by projektzwo on 17 May 2011 - 23:45

а при мен какво всъщност се случва, w124 2.0 купе '91, предни - 7,5х17 ет18 и задни - 10х17 ет17 ?
  • 1


#230533 Изнесени джанти и още нещо

Posted by projektzwo on 17 May 2011 - 14:12

на запад са го казали простичко -> you gotta pay to play...

но определено значение имат и гумите, защото на джанти с еднакви параметри, офсет и широчина могат да се сложат различни размери гуми, което също води до промяна в поведение.

като цяло материята е малко обширна и когато се слагат джанти с размери крайно различни от стоковите, спокойно може да се компенсират разликите/загубите с камбър и кастър настройките.

аз лично искам да си задоволя интересите и съм сложил това което ми харесва, това че е крайно непрепоръчително от производителя не ме касае... :)
  • 1