колега, следващия път пробвай да набиеш вложка от хубаво гедоре, директно в/у секрета, вместо тези селски изпълнения със заварките, така най-малкото се предпазва джантата, а и спестявате много време и нерви... ![]()
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Viewing Profile: Reputation: projektzwo
Community Stats
- Group Потребители на форума
- Active Posts 149
- Profile Views 6,678
- Member Title Чирак
- Age 38 years old
- Birthday February 5, 1987
-
Пол
Male
-
Град
Плевен
Други данни
-
Автомобил
W124 200CE '91
30
Excellent
User Tools
Latest Visitors
#337519 Гумаджии измамници: СТУДЕНТСКИ ГРАД
Posted by projektzwo
on 28 November 2013 - 11:45
#331741 Новото ми воланче AMG
Posted by projektzwo
on 12 September 2013 - 09:38
"к'во" да стане... ? моите хора са ги разкарали.. отдавна.
търси си в и-бей, не ме занимавай с тях.
аз лично не те занимавам с нищо, а и никога не бих занимавал човек който сравнява един ИСТИНСКИ волан с някакво москвичово подобие и после трепери да си сложи китайска пръчка на уж класическия бенц...
- 1
#331050 Новото ми воланче AMG
Posted by projektzwo
on 04 September 2013 - 10:57
браво, наистина изглежда много добре, най-вероятно ще е достаъчно здрав, като се вземе предвид и цената...
иначе моето мнение е да не го слагаш на 124-ката, ще стои като подарен с тези заоблени форми, на фона на всичките ръбове в 124.
най-добрият вариант (според мен) е да търсиш нещо подобно:
или
- 1
#325365 първи снимки на проектно E500...
Posted by projektzwo
on 03 July 2013 - 11:43
аз пък се чудя как може да се излага Боянчо с тези селски джанти, фарове и стопове... аааа да и окачването да не е от някоя Г-класа ?
- 1
#321632 Стречване на гуми
Posted by projektzwo
on 24 May 2013 - 00:04
Колегата @Dicksun най-точно е обяснил (основните) предимствата и недостатъците на стреча, аз подкрепям на 100% неговото мнение, тъй като и аз карам с разпънати гуми, повече от година карах 205/40/17 и 195/45/17 на 8,5J и 215/40/17 и 215/35/17 на 10J без никакви проблеми. Сега съм с 245/35 на 11,5J и пак няма грижи.
Колкото до разлепянето, аз не съм имал такива моменти в движение, да не говорим че разпъната гума, дори да е спаднала на 0,5атм пак можеш да я търкаляш, докато при балоните това е невъзможно...
Наистина важно е кой и по какъв начин ги разпъва, както и свежестта на гумата. Стари галоши трудно се разпъват и трудно задържат атмосфери.
Аз лично моите си ги карам на неповече от 2,5-2,8атм - като пак казвам, че стари и изпечени гуми по-трудно задържат налягането, но все пак зависи и от това колко е разпъната гумата.
215/35/17 + 17x10J

245/35/17 + 17x11,5J

- 1
#309141 amg oz aero 1 - правилните гуми
Posted by projektzwo
on 21 January 2013 - 13:08
важното е и ти каква визия търсиш, но след като искаш повечко гума, аз предлагам: 235/45/17 - отпред и 265/40/17 - отзад.
можеш да пробваш различни комбинации тук -> http://www.willtheyfit.com/
а тук можеш да видиш как стоят различни размери гуми, но повечето са стречнати -> http://www.tyrestretch.com/
като мерите джантите в мм, спрямо широчината на гумата, нали имате в предвид че широчината на джантата се изразява в разстоянието м/у вътрешните ръбове:
можеш да пробваш различни комбинации тук -> http://www.willtheyfit.com/
а тук можеш да видиш как стоят различни размери гуми, но повечето са стречнати -> http://www.tyrestretch.com/
като мерите джантите в мм, спрямо широчината на гумата, нали имате в предвид че широчината на джантата се изразява в разстоянието м/у вътрешните ръбове:
- 1
#301795 W124 & W201 алтернативи на окачване / койлоувъри и др.
Posted by projektzwo
on 21 November 2012 - 14:04
Bilstein са наистина корави (откъм качество и цени), но не предлагат варианти които да свалят повече от 60мм и то отпред.Много интересна тема сте заформили. Това с което мога да помогна е Bilstein b6 sport 24-100427 - това е заден и 22-100412 - преден . За цените сами ще се ориентирате. Има и още едно окачване weitec . Вносител Манимпекс. Двете марки са много корави както и цените им. Представител за Д2 мисля че беше Ели ауто но мога и да се лъжа
Weitec пък са малко прехвалени според мен, лично аз не съм се докосвал до тях, но в най-добрия случай са едно стапало над FK, което пък спрямо цената не е нещо, което да си заслужава вниманието, поне според мен...
Ето колко струва чисто новия комплект от същата марка TA-Technix -> http://www.ebay.de/i...#ht_2950wt_1022 + доставка до България - 29,90евро
Това заедно с JOM са възможно най-евтините варианти за plug & play окачване на W124/W201, като разбира се не са върха на сладоледа, въпреки че са малко по-добре от FK.
А за любознателните (и за протокола) мога да кажа че окачването от BMW Z3 пасва на 100% на W124. И тъй като имаше съмнения относно дължината на задните, ето снимка на 2-та амиртъсора - максимално разпънати (Z3 и W124):
- 2
#297912 W124 & W201 алтернативи на окачване / койлоувъри и др.
Posted by projektzwo
on 16 October 2012 - 00:03
аве пичове, аре малко се стегнете, кой се прави на голям и кой крие тайни?
мен конкретно никой за нищо не ме е попитал, освен Наско, който ми се обади по телефона и общо взето не съм му спестил нищо.
най-малкото като напишете в google.com -> "e36 coilover + w124" (ето линк за мързеливите -> http://www.stancewor...ead.php?t=22011 ) и още първия резултат е достатъчен за да отговори на повечето, ако не и всички, въпроси в тази тема...
но все пак ще направя едно кратко и елементарно обобщение:
от Е36 на W124 стават:
предни амортисъори - 1:1
задни амортисъори - 1:1 , но са значително по-дълги (справка линка по-горе)
предни койлоувъри - 1:1, с леки модификации при захващено горе в бомбето, при положение че държите да си запазите амортисъора+пружините
за задни амортисъори също така стават от Saab 900 и от BMW Z3, от където би следвало че цял coilover кит от Z3 ще е пасне 1:1 на W124.
цял coilover кит за W124 има на Yellows Speed -> http://www.yellow-sp...c-pro-sport.php , който на този етап е може би най-доброто предложение на пазара в съотношение качество -цена ($1200-1300 с предни камбър плейтове), като изключим поръчковите като Broadway Static и т.н., които са по-скъпи най-вече.
ако имате някакви конкретни въпроси питайте, но в крайна сметка имайте предвид че подобна интервенция с окачване от Е36 е наложителна/препоръчителна когато ще се сваля колата с +80/100мм.
мен конкретно никой за нищо не ме е попитал, освен Наско, който ми се обади по телефона и общо взето не съм му спестил нищо.
най-малкото като напишете в google.com -> "e36 coilover + w124" (ето линк за мързеливите -> http://www.stancewor...ead.php?t=22011 ) и още първия резултат е достатъчен за да отговори на повечето, ако не и всички, въпроси в тази тема...
но все пак ще направя едно кратко и елементарно обобщение:
от Е36 на W124 стават:
предни амортисъори - 1:1
задни амортисъори - 1:1 , но са значително по-дълги (справка линка по-горе)
предни койлоувъри - 1:1, с леки модификации при захващено горе в бомбето, при положение че държите да си запазите амортисъора+пружините
за задни амортисъори също така стават от Saab 900 и от BMW Z3, от където би следвало че цял coilover кит от Z3 ще е пасне 1:1 на W124.
цял coilover кит за W124 има на Yellows Speed -> http://www.yellow-sp...c-pro-sport.php , който на този етап е може би най-доброто предложение на пазара в съотношение качество -цена ($1200-1300 с предни камбър плейтове), като изключим поръчковите като Broadway Static и т.н., които са по-скъпи най-вече.
ако имате някакви конкретни въпроси питайте, но в крайна сметка имайте предвид че подобна интервенция с окачване от Е36 е наложителна/препоръчителна когато ще се сваля колата с +80/100мм.
- 2
#259101 Двоен ауспух 124 купе... и не само
Posted by projektzwo
on 20 December 2011 - 09:59
на мен не ми харесва, прекалено е с 4 накрайника, всъщност като се замисля повечето от нещата нахвърляни по колата на мен ми идват в повече...
- 2
#230783 Изнесени джанти и още нещо
Posted by projektzwo
on 19 May 2011 - 21:44
#230614 V Юбилеен фестивал на собствениците на Mercedes-Benz
Posted by projektzwo
on 18 May 2011 - 12:18
Благодаря още веднъж, сега ще му пиша. Ако все пак има мераклии, нека да пишат тук в темата или на ЛС.Ами да... самите маршрути можеш да ги видиш на maps.google.com и/или на www.viamichelin.com
Но съветът ми е да се свържеш и с Дима - председателя на украинския клуб... има му e-mail адреса в профила (като кликнеш на името му)
EDIT: ето какво излиза по информация на www.viamichelin.com - Плевен - Киев = 1200км.
- 1
#230610 V Юбилеен фестивал на собствениците на Mercedes-Benz
Posted by projektzwo
on 18 May 2011 - 11:02
Много ти благодаря за подробната информация. Аз ако ще ходя - задължително с колата, независимо дали е по-удобно или по-скъпо. Само не разбрах, тези 1400км. са в случай че се минава само по суша, иначе с ферибота се спестяват едно 400-500км?
- 1
#230601 V Юбилеен фестивал на собствениците на Mercedes-Benz
Posted by projektzwo
on 18 May 2011 - 08:39
По всичко личи че ще бъде мащабно мероприятие. Ще има ли представители от България, защото аз лично имам огромното желание да отида. Ако може малко подробности относно маршрута до там, какво е разстоянието и от къде може да се мине. Благодаря предварително.
- 1
#230590 Изнесени джанти и още нещо
Posted by projektzwo
on 17 May 2011 - 23:45
а при мен какво всъщност се случва, w124 2.0 купе '91, предни - 7,5х17 ет18 и задни - 10х17 ет17 ?
- 1
#230533 Изнесени джанти и още нещо
Posted by projektzwo
on 17 May 2011 - 14:12
на запад са го казали простичко -> you gotta pay to play...
но определено значение имат и гумите, защото на джанти с еднакви параметри, офсет и широчина могат да се сложат различни размери гуми, което също води до промяна в поведение.
като цяло материята е малко обширна и когато се слагат джанти с размери крайно различни от стоковите, спокойно може да се компенсират разликите/загубите с камбър и кастър настройките.
аз лично искам да си задоволя интересите и съм сложил това което ми харесва, това че е крайно непрепоръчително от производителя не ме касае...
но определено значение имат и гумите, защото на джанти с еднакви параметри, офсет и широчина могат да се сложат различни размери гуми, което също води до промяна в поведение.
като цяло материята е малко обширна и когато се слагат джанти с размери крайно различни от стоковите, спокойно може да се компенсират разликите/загубите с камбър и кастър настройките.
аз лично искам да си задоволя интересите и съм сложил това което ми харесва, това че е крайно непрепоръчително от производителя не ме касае...
- 1
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Viewing Profile: Reputation: projektzwo
- Privacy Policy






Find content