- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: Pan4o_
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 6
- Разглеждан: 1588
- Титла: Прохождащ
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Не казвам
Други данни
-
Автомобил
mercedes 200ce ,kupe ,motor 111 94 god.
4
Neutral
Инструменти
Моите мнения
В тема:Гориво-въздушна смес
07 април 2012 - 16:49
В Русе , казва се Евро Старс - оторизиран сервиз само за мерцесеси. За цена не искам да пиша нищо, познат ми прави цялата диагностига. Но да речем ,че няма да е повече от 20-30 лв. , това беше преди година и половина. Също така и окачването ми прегледаха и куп др. неща. Като видяха мечо другите викат ,, яяя каква антика дойде хахаха, от 2 години не им била стъпвала 124 в сервиза.
В тема:Гориво-въздушна смес
07 април 2012 - 12:32
Здравейте отново. Относно диагностиката не съм съгласен , че не дава мн информация. Имах проблем с моята кола с оборотите/ дълго е за обяснение/ , но точно в оторизиран сервиз на мерцедес ми хванаха проблема от къде е. Не знам по другите сервизи ,какви диагностики правят , но там си излезе всичко. Показва грешки от рода на : не работеща клапа, не работещ смукач на клапата, не работещ температурен датчик, не работещ датчик на коляновия вал и най важното , което ми показа на мен беше ПОБЛЕМ С ВАКУМА НА КОМПА, и точна така успях да хвана тая гад с вакума , която ме побъркваше близо 2 години. Съща така ти мерят налягането на помпата , с един уред като пистолет и с помпа на него закачат всикчи вакуми и ги надуват или смучат/не знам точно кое от двете/ да проверят държат ли определено налягане, замерват стойностите на изгорелите газове дали са в нормите/по богата или бедна смес/, и още куб неща, вече не помня какви. Мисля ,че такава диагностика достатъчно би ни насочила ако имаме проблем някъде с мотора. Успех на всички с ремонтите
В тема:Гориво-въздушна смес
31 март 2012 - 14:16
на тоя модел дросел не се прави обучение, прави се на други дросели. Прекъсвач на оборотите имаш само ако на място я форсираш на 4 хил оборота. По време на движение не са ограничени на 4 хил. влизаш си спокойно в червения сектор . Виш си вакума от компа до колектора да не е запушен, вече писах в една тема за това. И не прави обучение по следния метод, даваш ан контакт седиш така ,после палиш не пишаш нищо ,седи на обороти 5 мин , после караш до 120 и тем подобни, само ще си изхабиш горивото на вятъра. Клапата ти сама ще се адаптира ,ако изобщо и е станало нещо, че да се разцентрова.
В тема:Странен проблем с двигателя
31 март 2012 - 13:51
междо другото имам 2 дросела РАБОТЕЩИ -гарантирам за това, за номерата не се сещам мисля ,че завършват на 25 , от 124 , 200 , 136 коня. Понеже сега се зачетох че някой колеги имат проблем с техните, ако не намерите решение с ремонта на дроселите , пишете тука или се обадете 0888 617155- тихомир, ще ви ги дам изгодно, Не смятам да печеля от неволите на хората . Успех с ремонтите.
В тема:Странен проблем с двигателя
31 март 2012 - 13:33
Ще ви кажа . 2 зими подред имах проблеми с паленето, като запали и като подам газ или трудно се форсира или предръпва или гасне. И така само ходене по сервизи. Смених клапа дроселова, смених инсталацията , смених свещи, кабели на свещи и т.н. . Като се движех с някаква скорост и като подам газ или или предръпва или нещо друго. Сега ще ви кажа от какво беше цялото чудо. Надявам се да обесня подробно за да разберете ,и ако имате такова нещо профилакрично си го гледаите в зимно време. мотора ми е 136 коня , 2000 кубика. 124. Но съм в тоя мотор който е без дебитомер. Компа ми е зад левия фар. Значи при моя мотор от тоя комп излиза вакум , който се закача за смукателните колектри. Понеже зимата мотора прави повече конденз, и през маркуча за газовете на капака на клапаните влиза в дросела и от там отива по колекторите. Та тоя въпросния конденз/ беше като тиня/ ми напълни тръбичката на вакума ,която отива към компа. Зимата замръзва в тръбичката и така вакума не стига до компа и компа се шашка . Та изчистих тая тръбичка , колата заспа. На другия ден пак се нагълта с кал от колекторите, пак я чистих и пак всичко беше на ред. Накрая ми писна да я чистя през няколко денаи направих следното. Запуших отвора на колекторите, удължих трубичката и взех вакум от горния край на колекторите, където се взема вакум за дюзите и за клапаните на парното. При мен там имаше 1 свободен отвор,който беше затапен, от него взех вакум и вече втора година мотора мърка като коте. Надявам се да съм ви бил полезен.
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: Pan4o_
- Privacy Policy