междо другото имам 2 дросела РАБОТЕЩИ -гарантирам за това, за номерата не се сещам мисля ,че завършват на 25 , от 124 , 200 , 136 коня. Понеже сега се зачетох че някой колеги имат проблем с техните, ако не намерите решение с ремонта на дроселите , пишете тука или се обадете 0888 617155- тихомир, ще ви ги дам изгодно, Не смятам да печеля от неволите на хората . Успех с ремонтите.
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: Pan4o_
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 6
- Разглеждан: 1556
- Титла: Прохождащ
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Не казвам
Други данни
-
Автомобил
mercedes 200ce ,kupe ,motor 111 94 god.
4
Neutral
Инструменти
#275896 Странен проблем с двигателя
Публикувано от Pan4o_ на 31 март 2012 - 13:51
#275895 Странен проблем с двигателя
Публикувано от Pan4o_ на 31 март 2012 - 13:33
Ще ви кажа . 2 зими подред имах проблеми с паленето, като запали и като подам газ или трудно се форсира или предръпва или гасне. И така само ходене по сервизи. Смених клапа дроселова, смених инсталацията , смених свещи, кабели на свещи и т.н. . Като се движех с някаква скорост и като подам газ или или предръпва или нещо друго. Сега ще ви кажа от какво беше цялото чудо. Надявам се да обесня подробно за да разберете ,и ако имате такова нещо профилакрично си го гледаите в зимно време. мотора ми е 136 коня , 2000 кубика. 124. Но съм в тоя мотор който е без дебитомер. Компа ми е зад левия фар. Значи при моя мотор от тоя комп излиза вакум , който се закача за смукателните колектри. Понеже зимата мотора прави повече конденз, и през маркуча за газовете на капака на клапаните влиза в дросела и от там отива по колекторите. Та тоя въпросния конденз/ беше като тиня/ ми напълни тръбичката на вакума ,която отива към компа. Зимата замръзва в тръбичката и така вакума не стига до компа и компа се шашка . Та изчистих тая тръбичка , колата заспа. На другия ден пак се нагълта с кал от колекторите, пак я чистих и пак всичко беше на ред. Накрая ми писна да я чистя през няколко денаи направих следното. Запуших отвора на колекторите, удължих трубичката и взех вакум от горния край на колекторите, където се взема вакум за дюзите и за клапаните на парното. При мен там имаше 1 свободен отвор,който беше затапен, от него взех вакум и вече втора година мотора мърка като коте. Надявам се да съм ви бил полезен.
- 2
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: Pan4o_
- Privacy Policy