Към съдържанието

  •  

Stunkata

Регистрация: 31 окт 2009
Офлайн Последно: 18 дек 2016 - 13:34:41
-----

Моите мнения

В тема:Sprinter 212D KA

12 октомври 2011 - 19:13

Мина много време, да не казвам години и проблема се реши. Един майстор от Шумен препрограмира чип-а на ECU-то. Беше се бъгнал и буса се оправи вече е на близо 800 000км и 400 000км от които след основния ремонт. За зла участ наскоро един "пишман майстор", след смяна на капака на двигателя (стария капак беше с развалена резба и обтегача с ролката се развиваше. Стругар му прави резба наново, но я направи естествено на криво и се наложи смяна), та "пишман майстора" недозавил нещо към зъбчатката на разпределителния вал скъса се зъбчето(фиксатор, шпонт "или там както се казва") превъртя и стана мазало. Купихме втора ръка раз. вал, клапани, петички и газ ама НЕ! Парченцето от зъбчатката влиза в маслената помпа незнам как е скъсало мрежичката (бая налагане си е :) ) помпата блокира, къса верига и ми ПИСНА и си взех нов двигател. Естествено го монтира друг майстор от който съм доволен. Та в крайна сметка буса продължава да върви и да ме радва въпреки големите куцузи и перипетии през които мина. От скоро съм горд собственик и на още един MB sprinter 312. Стига съм Ви занимавал олях се :) ама то не бе ден, два ходене по мъките. Благодаря на всички отзовали се бяхте полезни.