Към съдържанието

  •  

kdl

Регистрация: 18 окт 2009
Офлайн Последно: Вчера, 21:27
*****

Моите мнения

В тема:Тотал щета или просто оптичен тунинг (w204)

15 декември 2022 - 13:31

Американката не бих се хабил да я гледал изобщо. 

Австрийската... също е постна, има един красив салон, парктроник и ксенон (американската няма нито парктроник, нито ксенон). Дано е запазена шофьорската седалка, че подозрително не е снимана. Джантите от Австрия до Враца са преживели метаморфоза.

 

Отделно малко ми е трудно да си представя как Йоханес от Грац, Австрия си е плеснал черно фолио на задните джамци и може би не е съвсем първи собственик, а е минала през някой бритчед преди това.

Но... не изглежда зле. Не изглежда да е дошла в насипно състояние.


В тема:Питане за тонколони w124

04 декември 2022 - 11:36

Ако са стандартен размер, сложи някакви нови на тяхно място и си ги прибери тези. Режеш инсталацията на 10ина см, запояваш нови накрайници и караш с нови говорители.

 

На въпроса ти, това е стандарт, който вече не се среща. Казва се "2 pin DIN Audio connector", намират се още онлайн, но няма голям смисъл да продължаваш да го ползваш, освен ако не целиш музеен вид.


В тема:Въпрос отсносно поръчка на ксенон за w124 e200 1993г.

04 декември 2022 - 11:28

Човек, оправете фаровете, моля ви. Ако са толкова зле фароветете вътре (рефлектори и вътрешни крепежи), купете два нови TYC/Depo или каквото има налично (а има, продават се, сега проверих) и после експериментирай с твоите фарове. 

Това е напълно технически не-изряден автомобил и няма абсолютно никакъв вариант да не заслепяваш, ползвайки само дългите.

 

Като млад шофьор е правилния момент да се научиш, че най-важното е да караш кола, която е технически изправна. По този начин до голяма степен минимизираш риска да навредиш на себе си или околните. А това е важно, въпреки че в момента (вероятно) ти е последна грижа.

 

По-горе те попитаха с кое управление на фаровете си: вакуум или електрически. Вероятно си с вакуумно и причината единия фар да не осветява на къси, е че е забил долу, защото имаш откачен/скъсан вакуум към тях.

 

Закачи за теста "здравия" фар на мястото на този, който не свети. Ако той също сочи в земята, ти е ясна причината и почваш обратно да разплиташ пъзела, докато не намериш къде е прекъснат.


В тема:Ц200W202

30 септември 2022 - 23:20

Тече от съеденение или пробит радиатор.

Най-лесно се проверявя като се надуе през капачката. Има преходни капачки с накрайници за маркуч с налягане. Като се надуе, веднага си проличава.


В тема:Ц200W202

30 септември 2022 - 10:56

Под налягане, нивото пада (като е загряла). Нивото се мери на студен мотор, т.е. белезите Пълно / Празно

Като изстине, но не си отварял капачката, нивото се вдига леко.

 

Ако постоянно губи и то големи количества (100-200 грама на под 1000км), то изпуска от снадка или някъде другаде.

Както я караш с вода, няма и да разбереш от къде. Отделно водата не е правилен флуид за такава система. Лесно се изпарява, кипва на ниска температура и не оставя никакви следи. (как няма да си ти загрети маркучите, като си точно на ръба на кипенето. Отделно колата ти не работи на 90 градуса точно, без значение какво ти показва таблото. В определени участъци от охладителната система, подминава 100 градуса.

 

На един от Мерцедесите ми преди години, течеше от гарнитурата на главата навън върху съединителя. Нищожен теч, дори не се усещаше загубата на течност. Но си мислех, че съединителя е тотално заминал.

Е... не беше.