Към съдържанието

  •  

kdl

Регистрация: 18 окт 2009
Офлайн Последно: Вчера, 23:36
*****

Моите мнения

В тема:Проблем с автоматична скоростна кутия B200 дизел

Вчера, 11:08

@kdl Смесваш нещата. Никой дилър няма да ти ремонтира кутията, директно нова за 8-9к, и вярвай ми че ще ти дадат гаранция и найлоните даже в пликче.
Иначе къв е тоя ремонт, без гаранция че проблемът ще е отстранен?! Ремонтират ти турбото да кажем, и после какво... ако кара кара, така ли?! И естествено, че не говоря за ремонт ала с тел, свински опашки и китайска геометрия. Говоря за качествен ремонт. Чаркаляк по предписание, стенд и тн. Агрегат е. Нали за това се говри за специалисти относно точно конкретен агрегат, в случая кутия. Като се смени това и това, добре е да се смени и онова. И още, четвъртото също му е слабо място. Така е по книга, и аз съм ок не 3к, а 4к да е, но да се правят нещата като хората. Нали за това говорим за специалист, ако той не знае къде са болежките на конкретен модел кутия, за какъв точно специалист става въпрос?
 
Същото нещо имах предвид и със спирачките... напиши си, правя само спирачки на Панамера и това е. Но тръгнеш ли да правиш нещо друго, съгласил си се вече.. ми направи го като хората, това имам предвид.smile.png

Toчно така, те биха могли да ти сменят кутията с нова и кутията ще носи гаранция, но нямаш гаранция че ще ти изчезне виенето. Имаш гаранция, че кутията ще работи за периода на гаранцията към дилъра. Без значение дали струва 2х. или 8х.... колкото струва, толкова. После биха могли да ти сменят половината елементи по задвижването (или всички). Но виенето може да си е там още.
Докато неопределена сума по-късно не откриеш, че е била някаква тъпа ролка за виенето, а тракането е идвало от закривена климатична тръба, която се е почуквала в нещо.

Особено при планирането остаряване, където колата грохва доста равномерно, много често няма трайно решение, колата си продължава саморазпада и амортизацията. Но официалният сервиз към дилъра са се подготвили юридически, по никакъв начин няма да ти откажат гаранция на извършените дейности от тях, но няма да ти е решен проблема.

Какво се ремонтира на турбо? Сменя се цялата средна част и готово, ако корпусът не е спукан някъде (че и тогава доста често пак е ок).
Колкото до гаранцията на фирми като Софтелектроник и другите подобни, хората вършат някаква работа и поемат някаква гаранция към сервизи. Целта им е да си поддържат клиентите относително сигурни, че няма да им се налага да свалят два пъти мотор за глупости.

Нека за секунда приемем, че хората са си свършили работата добре, ремонтирали са детайл, свален и закаран при тях. Подменени са му амортизираните компоненти и е върнат на клиента/сервиза за монтаж.

И хубаво, слага се ремонтирана кутия, виенето остава, почва хейтене по хората. Продължава се кьорене по тая кола, говори се за кардани и други нелепи тези, а в действителност е някаква глупост най-вероянто.

И това го говоря от опит. Имам приятел с Б200 дизел, автомат. Имаше съмнения, че веднъж ремонтираната кутия в софтелектроник е проблемна. Ми не е. Работи супер адекватно.
Шумовете, леката вибрация понякога при ускорение се оказаха от амортизация на други системи при колата. Няколко хиляди лева по-късно, при подменено окачване, спирачки, лагери, ролки, алтернатор и какво ли още не, колата си е супер вече.
А кутията... е прекрасна

В тема:Проблем с автоматична скоростна кутия B200 дизел

21 октомври 2021 - 10:57

Доста е стабилна вариаторната кутия в 169 и 245. Носи на много нютони и е относително безгрижна.

Софтелектроник ги ревизираха мисля. Другите не знам.

Аз от кога пиша, че е CVT, вие някакви дифове и кардани... smile.png

 

Диагноза по форум на какво вие, няма никакъв шанс. Аз продължавам да си мисля, че може да е абсолютно всичко, но ако казвате че е кутия... 

 

Brozestian, какви гаранции очакваш? Колата е излязла от гаранция вече. Дори и в дилър да отидеш, пак няма да имаш гаранция, че ти е решен проблема.

Гаранциите и претенциите към тях, когато си я извадиш с найлоните. Иначе си ставаш майстор сам или се съобразяваш с "оялите" се майстори и киселеенето им.

И аз ако управлявам такъв бизнес, бих предпочел да сменям керамики на Панамери, вместо да ме вали ръжда от разни дръгели. Нека бъдем обективни.

 

Това за втората тъка не е лоша идея. Просто смяната и тя си е играчка, и пари струва, а и обслужване иска преди да тръгнете с втората ръка скрап на пътя :)


В тема:Проблем с автоматична скоростна кутия B200 дизел

17 октомври 2021 - 17:10

А възможно ли е да е лагер главина и смазани лагери на амортисьори? Ще се изненадаш какви звуци се чуват в 169 и 245 при много дребни проблеми?
...или сте сигурни, че е кутия?

В тема:Проблем с автоматична скоростна кутия B200 дизел

16 октомври 2021 - 10:24

Това е Бе класа на предно. Какви дифове и висящи лагери ви гонят...?

В тема:Проблем с автоматична скоростна кутия B200 дизел

15 октомври 2021 - 19:00

Това е CVT кутия. Като си в движение и чуваш този звук, включи на неутрална и виж дали ще изчезне.

Като си играеш с псевдо-предавките, има ли промяна?