Към съдържанието

  •  

joro6724

Регистрация: 16 окт 2009
Офлайн Последно: 08 мар 2015 - 20:33:53
-----

Моите теми

Проблем хидравлика

08 декември 2014 - 10:38

Здр.

От скоро забелязах че сутрин като запаля на студено и докато е още на смукач като завъртя кормилото се чува едно пристъргване от помпата на хидравликата

Прави го само като е на смукач т.е. за около 10сек.,след това е перфектна много мека и безшумна

Има масло /ново/,в движение е перфектна,безшумна няма течове по системата

Какво бихте ме посаветвали?


теч на масло

27 юли 2014 - 19:36

Здр колеги

 

става въпрос за моита w220-ка 320 бензин

Имах теч на масло от капака на клапаните,уливаше с масло всичко под него,премахнах течъ на масло от капака,почистих всичко и сложих корите

Но днес си сменях носач и забелязах че от долу е омаслено даже по кората имаше масло,гледах да не е от капака пак но не е,като чели идва някаде от зглобката кадето скоростите се хващат за двигателя,под скоростите има две капачета като бръкна в тях има масло,само че маслото не е червено,т.е. не е от скоростите

От каде може да идва това масло според вас?


Въпрос за волан и Airmatic-a

26 май 2014 - 10:21

Здр, колеги

 

имам 2 проблема които се появиха 

 

1. Като изгася и извадя ключът кормилото спря да се прибира

2. Изведнъж ми исписа на таблото Air Spring Wisitwork shop

Ходих на диагностика казаха датчика за височината на преден десен амортисьор. Някой имал ли е такъв проблем и как да процедирам да го сменявам ли? Колко струва?

Колата не мърда, стои си изправена не пада, вдига се сваля се няма проблем само дето изписва това.

 

 


кабел на акумулатора

19 май 2014 - 07:02

Здр. колеги
 
от скоро съм собственик на w220 320i 2001г,колата е уникална но имам едно въпросче
Някои знае ли за какво е този кабел с един 10А бушон които е при акумулатора?самият кабел минава точно над акумулатора,от там взима плюс има един бушон и отива на някаде?

прекъсва на студено

21 декември 2013 - 08:55

Здравейте колеги
Откакто паднаха температурите се появи проблем с МЛ-а
Сутрин като го запаля се изфорсира и после оборотите почват да падат, почва да тресе и всеки момент ще изгасне
Паля го пак и няма проблем, стои си на смукач и си работи добре. Работи да кажем около 5 мин. и като тръгна започва да притриса и придърпва ако му подавам газ, все едно не му достига гориво.
В момента в които премине на газ, няма проблем, върви си прекрасно не придърпва.
Така е на всяко палене когато е студен, МЛ-ла е 320 бензин 2002г.
Диагностиката записва missfire на 3 и 5 цилиндър, но досега само веднъж го е записала, а той го прави всяка сутрин...