И това е така, но просто моторчето има живот, а нашите са по на 14-15 години. Моето като го сменях беше направо черно. Четките на моторчето направо ги нямаше. Сменяйте го още щом 1-2 пъти вкарате ключа и не чуете механизма да отключва отзивчиво, защото повечето пъти волана остава заключен и е дерт да се смени в заключено положение. При откючен волан се сменя бързо. Ако умре на път със заключен волан е кофти. Остава на място и трябва да дойде незнаен местен специалист или с репатрак. Вярно, че афтърмаркет моторчета не са много качествени, но ще изкарат някоя и друга година.Не знам дали има значение, но гледам винаги да спирам и да вадя ключа с изправен волан. Жената и нея я бях инструктирал да прави така.
И аз мисля, че ако е много навит волана и под напрежение се товари много повече електромоторчето.
Изпратено от моят SM-G990B с помощта на Tapatalk