Здравейте колеги,
Днес по време на път (извънградско) ми светна лампата за охладителната течност. Непосредствено след това спрях и проверих нивото на течността - около 1 см под макс нивото (казанчето ми е едно цяло с радиатора, нямам отделен разширителен съд). Имах под ръка вода (дестилирана) и долях около 150-200 мл. - надхвърли макс нивото. Лампата започна да свети по-слабо, покарах около 10 км така, спрях и загасих мотора. Запалих отново, няколко секунди след това лампата пак светна "бледо". След още 10-15 км пак спрях и проверих нивото на течността - без промяна - до горе. Общо откакто светна първоначално докато се прибера изминах около 130 км и лапмата постоянно си свети.
Допълнителна информация:
- когато лампата светна, работната температура на мотора беше малко над 80 градуса;
- през целия път колата поддържаше стабилна температура от 85-90 гр, без промяна в начина на работа на мотора, звук, ускорение и тн., изобщо всичко е без разлика;
- нивото на течността след целия път е нормално - може би само известна част от това, което добавих в повече, е преляло през през преливника;
- антифриза (OMV горе долу 50:50 с дестилирана вода) е сменен преди около 600 км, през което време колата достига и поддържа нормална работна температура;
Искам да помоля за съвет и мнения, че тази лампа направо ме влуди. Скоро живи и здрави пак ме чака път и моля за инфо от какво е проблема и доколко е опасно.
Прилагам две сними - едната е на лампите в положение на контакт, а другата - само на "бледо" светещата лампа.
ПП: На най-долния ред по средата трябва ли нещо да ми свети?
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Теми: Silverstar
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 183
- Разглеждан: 3416
- Титла: Чирак
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Мъж
-
Град
София
Други данни
-
Автомобил
1995' Mercedes Benz W202 C200 Elegance
1992' Mercedes Benz W201 190 - 1.8 - R.I.P.
1986' Ford Sierra - 1.6
1
Neutral
Инструменти
Приятели
Silverstar не е добавил приятели
Последни посетители
Моите теми
Свети лампата за охладителната течност
18 март 2010 - 22:35
W202 C200 - За какво са тези неща?
13 февруари 2010 - 18:20
Здравейте колеги,
Малко е срамно, след не малко години откакто имам колата (W202 C200 1995), да се замисля какво представляват някои неща - ако може да ме светнете, ще съм много благодарен.
Прилагам 3 снимки:
- Снимка 1 - на някои модели там има казанче, на мойта няма (без климатик е, съда за охладителната течност е едно цяло с радиатора) - та там има някакви кабели, един от които е свободен и завършва с букса (снимка 2) - за какво е тая букса?
- Снимка 3 - ъгълът пред пасажера - имам някаква странна "рамка" или кутия - за какво е тя? От нещо допълнително слагано ли е, нещо стандартно ли е и ако да какво е, щото явно го няма
Мерси!
Малко е срамно, след не малко години откакто имам колата (W202 C200 1995), да се замисля какво представляват някои неща - ако може да ме светнете, ще съм много благодарен.
Прилагам 3 снимки:
- Снимка 1 - на някои модели там има казанче, на мойта няма (без климатик е, съда за охладителната течност е едно цяло с радиатора) - та там има някакви кабели, един от които е свободен и завършва с букса (снимка 2) - за какво е тая букса?
- Снимка 3 - ъгълът пред пасажера - имам някаква странна "рамка" или кутия - за какво е тя? От нещо допълнително слагано ли е, нещо стандартно ли е и ако да какво е, щото явно го няма
Мерси!
Щора - задно стъкло
01 февруари 2010 - 11:19
Здравейте колеги,
Искам да попитам дали W202 серията имат като опция щора на задното стъкло – изглежда моята е имала някога, но не знам дали е слагана допълнително. Явно не е била и електрическа, няма дупки върху кората за захващане и т.н., а сякаш е била „залепена”.
Така или иначе щората я нямам, но пък ми харесва идеята да сложа.
По принцип позволени ли са такива щори и ако може да ме ориентирате ако някой си е купувал каква им е горе долу цената.
Искам да попитам дали W202 серията имат като опция щора на задното стъкло – изглежда моята е имала някога, но не знам дали е слагана допълнително. Явно не е била и електрическа, няма дупки върху кората за захващане и т.н., а сякаш е била „залепена”.
Така или иначе щората я нямам, но пък ми харесва идеята да сложа.
По принцип позволени ли са такива щори и ако може да ме ориентирате ако някой си е купувал каква им е горе долу цената.
SRS - свети известно време след запалване
12 декември 2009 - 22:20
Колеги,
SRS лампата на таблото ми свети известно време след като запаля, после изгасва. При загрял до нормална работна температура двигател, след като я загася и след известно време я запаля, ту свети, ту не.
Принципно какво показва лампата, т.е. кога трябва да свети и кога не? Нормално ли е това или има някакъв проблем?
SRS лампата на таблото ми свети известно време след като запаля, после изгасва. При загрял до нормална работна температура двигател, след като я загася и след известно време я запаля, ту свети, ту не.
Принципно какво показва лампата, т.е. кога трябва да свети и кога не? Нормално ли е това или има някакъв проблем?
Семеринги - диференциал
08 декември 2009 - 10:24
Здравейте,
Бих искал да попитам доколко сложна и времеемка е смяната на семерингите на диференциала и този на коляновия вал (W202 C200 1995). Имам известен теч от въпросните места, по-сериозен от дифа и минимален от двигателя. Евентуално ако имате опит и да ми препоръчате място в София с читави майстори. До колко е специфичен този ремонт, т.е. всеки що годе читав майстор ли може да се справи или си трябва някой по Мерцедеси.
При смяна на семеринги трябва ли да се сменят примерно и лагери и тн.? Нещо допълнително и важно има ли? Колко горе долу мога да карам преди поправката, за да не разкажа играта на диференциала примерно?
За масло за диференциала питах информативно в БС – 85W-90 – 52.30 лв./л. Мисля, че няма блокаж, следователно да питам ли изрично и за въпросната добавка (в доста теми четох, че със или без било добре да се сложи)?
Може да ви се сторят тъпи въпросите, но сферата ми на работа е мнооооого далече от колите, имам желание да се науча, но повече от ясно е, че за ден, седмица или месец не става.
Предварително благодаря на всички!
Бих искал да попитам доколко сложна и времеемка е смяната на семерингите на диференциала и този на коляновия вал (W202 C200 1995). Имам известен теч от въпросните места, по-сериозен от дифа и минимален от двигателя. Евентуално ако имате опит и да ми препоръчате място в София с читави майстори. До колко е специфичен този ремонт, т.е. всеки що годе читав майстор ли може да се справи или си трябва някой по Мерцедеси.
При смяна на семеринги трябва ли да се сменят примерно и лагери и тн.? Нещо допълнително и важно има ли? Колко горе долу мога да карам преди поправката, за да не разкажа играта на диференциала примерно?
За масло за диференциала питах информативно в БС – 85W-90 – 52.30 лв./л. Мисля, че няма блокаж, следователно да питам ли изрично и за въпросната добавка (в доста теми четох, че със или без било добре да се сложи)?
Може да ви се сторят тъпи въпросите, но сферата ми на работа е мнооооого далече от колите, имам желание да се науча, но повече от ясно е, че за ден, седмица или месец не става.
Предварително благодаря на всички!
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Теми: Silverstar
- Privacy Policy