Jump to content

  •  

Слави М.

Member Since 03 Sep 2009
Offline Last Active 25 Sep 2009 - 17:17:32
-----

Posts I've Made

In Topic: E220 D въпроси преди закупуване

20 September 2009 - 00:01

За да не пускам нова тема, ше попитам тук...
Кой модел мб, дизелов, да взема, но да бъде икономичен и здравичък?

In Topic: E220 D въпроси преди закупуване

05 September 2009 - 16:46

Прави сте колеги, няма смисъл да я взимам.
NIKND много си прав, абс-а със сигурност не работи, защото до преди 20 мин карах автомобила, за другото не знам. Бях при човек, който разбира от мерцедеси. Щом чу шума на двигателя вика... до тук на зле вървят нещата. При запален двг. отвори съвсем леко капачката където се налива маслото... аз не знам както точно значи, но пръскаше бая. Затвори си капачката и каза да не я вземам. Това + вашите мнения ме разубедиха. Утре си връщам колата на човека и си взимам мойта (яко не я преебал вече хехе)
Благодаря на всички. За момента мисля да си карам пежото, пък по нататак ще го мислим какъв "мерник" да взема :)

In Topic: E220 D въпроси преди закупуване

04 September 2009 - 21:00

Ликас помпата е сменена с БОШ. Помпата и дюзите са на бош.
Газта от електронна е направена на жилна.
Утре ще ви дам снимки да я видите, че днес не успях да я снимам.

In Topic: E220 D въпроси преди закупуване

04 September 2009 - 07:38

ГраДско - случва се...
Автомобила е син, вече имам резервно колело и крик, пъргава малолитражка? - в момента карам това: http://valencia.cars.bg/u33943
Защо маДсамите да ме обикалят, какво му е на автомобила? Пак казвам, това, че е скопен кон не ми пречи.
По-късно ще пусна някоя снимка и ще дам още малко инфо за него, след което ще ви изслушам и ще Ви се доверя на 100%
Пак повтарям, офертата е пежо 306, 95-та, без климатик и ABS(пежото като на снимките от линка по-горе, само дето моето 1.6, 90к.с (то и това е 1.6(всички роланд гарос са 1.6), но човека се е объркал или не знае) + 3000.00 лв.

In Topic: E220 D въпроси преди закупуване

04 September 2009 - 05:53

Значи аз исках просто да чуя малко отзиви за здравината на скорости и двг., но явно имало и друго за казване.
Добре нека започнем така. - аз съм на 19 години, тази година завърших гимназия. Преди извесно време си купих пежо 306 роланд гарос, много хубава кола. Преди да я купя един човек изявяваше желание да я вземе, но аз го изпреварих. Цената която платих за нея бе 3500 лв. без тегистраций еко такси и т.н., а сега след около 7-8 месеца и 20 хиляди км. колата ми е стъпнала на 4500лв. В тея пари влизат части, ремонти, смяна на масла и т.н. В момента пежото ми се оценява на абсурдните 2000 лв. Аз на тая кола се наситих. Доволен съм, но искам нещо по голямо.
Сега си идваме на думата. Човекът който искаше да купи пежото, когато в същост аз го взех, сега имам е220 чист дизел(автомобила който смятам да взема) и е съгласен на бартер за моя автомобил + 3000 лв. Смятам, че зделката е добра и това е единствената причина поради която съм съгласен да взема тоззи автомобил. В противен случай смятам да си карам пежото.
Автомобила свети, няма никакви външни забележки, с ляти джанти е. Както казах 95та година, 4 ел стъкла, кожа, подгряване на седалките, салона е изкл. запазен, кожата е в идеално състояние. Единствената забележка в автомобила е, че е имал поставка за GSM която е била прикрепена с 2 винта и сега е извадена и си стоят 2 малки дупки от дясно на волата, но това не е проблем защото там може пак да си сложа поставка или нещо др. което хем да запълни дупките, хем да не пречи на водача.
Човека е съгласен на този бартер само защото моето пежо го кефи много. Информацията която той ми дава за автомобила е 99% достоверна. Трябва да се смени филтър и масло на скорости. Автомобила му също така не се кара много. 1-2 пъти е бил до София и да има най много 2 хиляди км грацко. Пенсионер човек. През останалото време колата се държи в гараж. От малък град сме (Гоце Делчев) и си знаем кой какво яде :)
Двигателя вярно, слаб е, но аз казах, че автомобила няма да се кара екстремно. Аз съм по скоро спокоен водач и тъй като ми се случва да пътувам често, по голям автомобил би ми се отразил добре. Аз се качих, карах го. Дори ще го взема за 1-2 дни да по покарам на сам на там. За вървеж наистина не може да се говори, но не е и чак толкова зле. Малко баирите ще са проблем, но ще потърпим :) Пак казвам, че съм, според мойте приятели "ОТВРАТИТЕЛНО спокоен водач". Отвратително, защото на дълъг път максималната скорост ми е 80-90, а грацко съм още по отвратителен... първа, втора и пускам по инерция хаха. Проблема не е в това, че ме е страх да карам бързо или се претеснявам, просто като тръгна някъде гледам да стигна :) Тва лято обиколих България без резервна гума и крик и да чукна на на дърво нямах инциденти. Това съвсем сериозно го казвам.
От към екстри... това което има ме задоволява. С малко труд, пари и най вече мерак, като се пипне тук там по интериора и колата ще заприлича на нещо :) Тя и сега си е хубава, но не може да се отрече, че си е малко "гола пръчка" отвътре.
ВИН, снимки и още малко информация ще дам по късно през деня.