Здравейте,
В момента карам едно W208 2.0 Kompressor, което направих идеално, но въпреки това разхода доста ме дразни, а и ми се ще нещо по-модерно като концепция. Та...колата ми харесва доста и ще ми дойде съвсем естествено да се метна на едно 2.7 CDI. До момента гледах доста BMW-та Е46 330d, но много й липсва каризма на тая кола. Не е автомобил, към който ще се обръщам всеки път, когато излизам от него.
Искам да ви попитам, ако има някой по-запознат: какви са му болките на 2.7 CDI. Предполагам стандартното: дюзи, турбо, евентуално помпи (при БМВ са две скъпичките). Нещо друго, на което да се обърне специално внимание? Колектори примерно?
Втори много важен въпрос: 6 месеца по-късно ми се повдига от автоматик и определено ми се кара ръчка. Какви ще са минусите там? Доста скъп ли е съединителя? Маховика и тук ли е слабо и скъпо място?
И реалистично ли е да търся такъв автомобил в що-годе добро състояние до 15 000лв? Лично аз предпочитам варианта да има някоя и друга забележка и за няколко хиляди отгоре да го оправя, отколкото да взема "перфектна" кола за 20 000 и да ми излизат разни изненади. За съжаление много са малко хората, които наистина продават перфектни коли. В това се убеждавам за пореден път в сегашното си търсене
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Теми: Heimdall
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 20
- Разглеждан: 2321
- Титла: Прохождащ
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Не казвам
2
Neutral
Инструменти
Моите теми
W209 2.7 CDI
09 май 2012 - 23:07
Ново попълнение :)
30 октомври 2011 - 23:20
Здравейте всички,
Преди известно време ви питах за мнение относно ЦЛК, а след един месец като горд собственик аз ще дам моето
Не писах известно време, защото бях доста зает предимно да карам :P
За съжаление не мога да ви покажа снимки на красавицата, защото по някаква причина не мога да се разбера с гаражната система, но колата изглежда супер. Светлосиния (леко лиавеещ на подходяща светлина) цвят отвън, с бяла кожа и тъмно дърво вътре ELEGANCE. Имам повечето екстри за модела, като ми липсват ел.седалки, подгряване на седалки и щора, а иначе имам дори телефон, който работи супер
Благодаря на всички, които казаха какво мислят, защото смятам че направих страхотен избор с този автомобил. Изключително приятен е за каране, имам малък проблем с това, че все още не усещам добре скоростта и вчера ме щракна една камерка
Впечатлява ме с комфорта си, с вървежа си (не се смейте, слизам от 120 коня кола), с доста доброто си ниво на практичност като за купе и най-вече с маневреността си. Истината е, че не се сещам нещо да ми липсва в този автомобил и просто ми пасна перфектно.
Това разбира се, съвсем не значи, че всичко е мед и масло. Предния собственик ми е завещал бая главоболия, като до момента освен задължителните консумативи (2 масла, 2 ремъка, всички филтри и свещи) ми се наложи да сменя два предни амортисьора, паразитен хебел(?) и акумулатор. Отделно при едно пътуване на 150-200км. от София колата започна да работи на три цилиндъра. Проблемът се оказа кабел.
В момента прасето (жив и здрав да си Лилов, най-якото определение за тая кола) има някакъв сериозен проблем, защото похапва страшно много. Независимо от стила на каране - галене (не качване над 2000 оборота, плавно спиране/тръгване и т.н.) или ръчкане, колата си харчи 18/100. От дясната страна, а понякога и в купето понамирисва доста на бензин, особено когато резервоара е пълен до горе. По този повод утре отново влизаме в бокса, за да видим къде е проблема.
Надявам се, че след 5-6 месеца вече ще заличим последиците от предния собственик и ще мога да се наслаждавам още повече (ако това е възможно) на това съоръжение
И за финал 2 въпроса:
Погледнах другата тема, разбрах че и двата варианта са валидни, но не разбрах какъв трябва да е по книжка размерът на гумите. Навсякъде 205/55/16 или 225/50/16 на задните?
Кога и къде ще е следващата сбирка, та да ви видя и на живо?
Преди известно време ви питах за мнение относно ЦЛК, а след един месец като горд собственик аз ще дам моето
Не писах известно време, защото бях доста зает предимно да карам :P
За съжаление не мога да ви покажа снимки на красавицата, защото по някаква причина не мога да се разбера с гаражната система, но колата изглежда супер. Светлосиния (леко лиавеещ на подходяща светлина) цвят отвън, с бяла кожа и тъмно дърво вътре ELEGANCE. Имам повечето екстри за модела, като ми липсват ел.седалки, подгряване на седалки и щора, а иначе имам дори телефон, който работи супер
Благодаря на всички, които казаха какво мислят, защото смятам че направих страхотен избор с този автомобил. Изключително приятен е за каране, имам малък проблем с това, че все още не усещам добре скоростта и вчера ме щракна една камерка
Впечатлява ме с комфорта си, с вървежа си (не се смейте, слизам от 120 коня кола), с доста доброто си ниво на практичност като за купе и най-вече с маневреността си. Истината е, че не се сещам нещо да ми липсва в този автомобил и просто ми пасна перфектно.
Това разбира се, съвсем не значи, че всичко е мед и масло. Предния собственик ми е завещал бая главоболия, като до момента освен задължителните консумативи (2 масла, 2 ремъка, всички филтри и свещи) ми се наложи да сменя два предни амортисьора, паразитен хебел(?) и акумулатор. Отделно при едно пътуване на 150-200км. от София колата започна да работи на три цилиндъра. Проблемът се оказа кабел.
В момента прасето (жив и здрав да си Лилов, най-якото определение за тая кола) има някакъв сериозен проблем, защото похапва страшно много. Независимо от стила на каране - галене (не качване над 2000 оборота, плавно спиране/тръгване и т.н.) или ръчкане, колата си харчи 18/100. От дясната страна, а понякога и в купето понамирисва доста на бензин, особено когато резервоара е пълен до горе. По този повод утре отново влизаме в бокса, за да видим къде е проблема.
Надявам се, че след 5-6 месеца вече ще заличим последиците от предния собственик и ще мога да се наслаждавам още повече (ако това е възможно) на това съоръжение
И за финал 2 въпроса:
Погледнах другата тема, разбрах че и двата варианта са валидни, но не разбрах какъв трябва да е по книжка размерът на гумите. Навсякъде 205/55/16 или 225/50/16 на задните?
Кога и къде ще е следващата сбирка, та да ви видя и на живо?
BMW E46 330D vs Mercedes CLK W208 2.0K/2.3K
18 август 2011 - 20:28
Здрасти колеги
Предстои ми изключително приятното начинание да намеря следващата си кола. След дълго обмисляне се спрях само на два варианта и ще съм изключително благодарен ако всеки, който има впечатления от някой от тези модели изкаже мнение.
Дилемата е BMW E46 330D или Mercedes CLK W208 (2 или 2.3 Kompressor).
Най-важното за мен в колата е удоволствието от шофирането. Тъй като слизам от 120 коня автомобил, сигурен съм че и двете ще са сериозно подобрение. Млад съм, не съм семеен и това, че Мерцедеса е купе и по-тесен не е проблем за мен, така че можем да го извадим от дискусията.
От това, което прочетох до момента изглежда, че главният плюс BMW-то е икономията. Цените на частите ми се струва, че са близки, но Мерцедеса изглежда с по-надеждно окачване.
Друг проблем са нормалните неща за дизела - маховици, турбота, докато при бензиновата кола само компресора изглежда леко притеснителен. Ще се опитам да сумирам, пък вие които със сигурност разбирате повече от мен, моля да ми кажете ако съм в дълбока заблуда
Е46
+ разход
+ удоволствие от шофирането (возил съм се в много Мерцедеси и само няколко BMW-та, но чувството в баварките винаги е било много по-яко)
+ доста широко разпространен модел (предполагам повече варианти за части)
- по-висока първоначална цена
- по-слаба ходова част
- почти задължителна смяна на маховик/шайба, евентуално турбо, скъпи компоненти на дизеловия двигател
CLK
+ много добър дизайн
+ лукс
+ по-лесна поддръжка на бензиновия двигател, без толкова много 1000+ лв. "изненади"
+ много здрава ходова част
+ по-ниска първоначална цена
- висок разход на гориво
- проблеми с електрониката (датчици и модул за запалване)
Отново искам да подчертая, че нямам познат с нито една от двете коли и до момента не съм притежавал немска кола. Вероятно много сериозно съм се объркал за някои от нещата и затова моля вас, да дадете мнение и някой и друг съвет относно тези коли и да ме убедите/разубедите да си купя CLK:)
Предстои ми изключително приятното начинание да намеря следващата си кола. След дълго обмисляне се спрях само на два варианта и ще съм изключително благодарен ако всеки, който има впечатления от някой от тези модели изкаже мнение.
Дилемата е BMW E46 330D или Mercedes CLK W208 (2 или 2.3 Kompressor).
Най-важното за мен в колата е удоволствието от шофирането. Тъй като слизам от 120 коня автомобил, сигурен съм че и двете ще са сериозно подобрение. Млад съм, не съм семеен и това, че Мерцедеса е купе и по-тесен не е проблем за мен, така че можем да го извадим от дискусията.
От това, което прочетох до момента изглежда, че главният плюс BMW-то е икономията. Цените на частите ми се струва, че са близки, но Мерцедеса изглежда с по-надеждно окачване.
Друг проблем са нормалните неща за дизела - маховици, турбота, докато при бензиновата кола само компресора изглежда леко притеснителен. Ще се опитам да сумирам, пък вие които със сигурност разбирате повече от мен, моля да ми кажете ако съм в дълбока заблуда
Е46
+ разход
+ удоволствие от шофирането (возил съм се в много Мерцедеси и само няколко BMW-та, но чувството в баварките винаги е било много по-яко)
+ доста широко разпространен модел (предполагам повече варианти за части)
- по-висока първоначална цена
- по-слаба ходова част
- почти задължителна смяна на маховик/шайба, евентуално турбо, скъпи компоненти на дизеловия двигател
CLK
+ много добър дизайн
+ лукс
+ по-лесна поддръжка на бензиновия двигател, без толкова много 1000+ лв. "изненади"
+ много здрава ходова част
+ по-ниска първоначална цена
- висок разход на гориво
- проблеми с електрониката (датчици и модул за запалване)
Отново искам да подчертая, че нямам познат с нито една от двете коли и до момента не съм притежавал немска кола. Вероятно много сериозно съм се объркал за някои от нещата и затова моля вас, да дадете мнение и някой и друг съвет относно тези коли и да ме убедите/разубедите да си купя CLK:)
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Теми: Heimdall
- Privacy Policy