Към съдържанието

  •  

Tihomir

Регистрация: 29 авг 2009
Офлайн Последно: 21 май 2014 - 22:05:58
-----

Моите мнения

В тема:LINK

25 март 2014 - 19:17

Благодаря колега, аз прочетох информацията от линка ще се оправя някак си. Проблема е в модула на ел.стъклата, но и нов не ми се купува,защото казват че карат по 2 месеца :((((


В тема:LINK

25 март 2014 - 18:54

Да бях почнал да посещавам форума преди 2 месеца....щях да спестя 250лв. от новия блок за управление на прозорците.

Как би ги спестил аз също съм с проблем 


В тема:Масло в турбото, ЕГР

23 март 2014 - 19:53

Турбото се върти постоянно, но повечето хора казват на разговорен език ,че се включва примерно при 2000 оборота ( тогава започва да се усеща ефекта от работата му ). При тебе ефекта трябва да стартира при 1 800 оборота ,тогава и въртящия момент ти е най-голям 370 Нютон метра

Не знам но аз имам чувство, че още от 1200-1500 rpm вече се ряска. Не знам но стария собственик ми спомена нещо за power box чипване а и в сравнение с други модели моя сякаш е малко по-пъргав. Преди него имах 124 90 hp чист дизел много тромава работа :))))))))


В тема:Масло в турбото, ЕГР

23 март 2014 - 19:33

Не мисля ,че е добре да палиш двигатела докато въздухопровода е разкачен, макар и малък има вариан турбото да засмучи някой боклук и лопатките стават на .....

Да знам но го запалих за няма и минута работа и изгасих. А ЕГР-а го стъргах с отвертка, но не чак толкова за да задълбае. Просто преди това наръсих с препарат и саждите се разкиснаха и ги обрах. Но изглеждаше като твоя на снимките. А за сравнение ще ми е трудно, далеч от Бургас съм. А турбото нормално ли е да работи в ниските обороти? Не си ли включва след 2000 rpm примерно?


В тема:Масло в турбото, ЕГР

23 март 2014 - 18:15

Колега днес го запалих с демонтирани тръбопроводи от турбото към кутията на филтъра и от кулера към ЕГР-а и той не мърдаше. Аз не знам какво би трябвало да прави де но не мърдаше а турбото си върти.