Благодаря колега, аз прочетох информацията от линка ще се оправя някак си. Проблема е в модула на ел.стъклата, но и нов не ми се купува,защото казват че карат по 2 месеца (((
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: Tihomir
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 78
- Разглеждан: 4263
- Титла: Чирак
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Мъж
-
Град
Бургас
Други данни
-
Автомобил
Mercedes ML 270 CDI 2002
0
Neutral
Инструменти
Последни посетители
Моите мнения
В тема:LINK
25 март 2014 - 19:17
В тема:LINK
25 март 2014 - 18:54
Да бях почнал да посещавам форума преди 2 месеца....щях да спестя 250лв. от новия блок за управление на прозорците.
Как би ги спестил аз също съм с проблем
В тема:Масло в турбото, ЕГР
23 март 2014 - 19:53
Турбото се върти постоянно, но повечето хора казват на разговорен език ,че се включва примерно при 2000 оборота ( тогава започва да се усеща ефекта от работата му ). При тебе ефекта трябва да стартира при 1 800 оборота ,тогава и въртящия момент ти е най-голям 370 Нютон метра
Не знам но аз имам чувство, че още от 1200-1500 rpm вече се ряска. Не знам но стария собственик ми спомена нещо за power box чипване а и в сравнение с други модели моя сякаш е малко по-пъргав. Преди него имах 124 90 hp чист дизел много тромава работа )))))))
В тема:Масло в турбото, ЕГР
23 март 2014 - 19:33
Не мисля ,че е добре да палиш двигатела докато въздухопровода е разкачен, макар и малък има вариан турбото да засмучи някой боклук и лопатките стават на .....
Да знам но го запалих за няма и минута работа и изгасих. А ЕГР-а го стъргах с отвертка, но не чак толкова за да задълбае. Просто преди това наръсих с препарат и саждите се разкиснаха и ги обрах. Но изглеждаше като твоя на снимките. А за сравнение ще ми е трудно, далеч от Бургас съм. А турбото нормално ли е да работи в ниските обороти? Не си ли включва след 2000 rpm примерно?
В тема:Масло в турбото, ЕГР
23 март 2014 - 18:15
Колега днес го запалих с демонтирани тръбопроводи от турбото към кутията на филтъра и от кулера към ЕГР-а и той не мърдаше. Аз не знам какво би трябвало да прави де но не мърдаше а турбото си върти.
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: Tihomir
- Privacy Policy