Здравейте колеги, не иска да пали и то в най големите жеги. Акумулатора е на по-малко от година 95А,всичко е наред,но не пали.Дайте съвет, моля.
19 август 2014 - 15:15
Здравейте колеги, не иска да пали и то в най големите жеги. Акумулатора е на по-малко от година 95А,всичко е наред,но не пали.Дайте съвет, моля.
04 май 2014 - 20:28
Здравейте колеги, днес минах на голяма скорост през голям гьол,след това имах един престой за около 10 минути и след потегляне ми изписа: brake living wear,имаше и диск с накладки. Така остана на таблото изписано до следващото гасене на двигателя,след 30 минутен престой запалих и повече не се появи.Разбрах че се отнася за спирачките и показва износени накладки,но те са сменяни преди 30-40 хиляди километра, заедно с спирачните дискове и ги огледах,добре са,та ако може да ми помогни те с мнение.Благодаря,предварително.
28 декември 2013 - 20:31
Колеги,след 120-130 над 3000 оборота излиза в авариен режим.Турбината е омаслена цялата,значи ще иска нова.Дайте ми сайтове за турбини с цени,или турбини ремонт,в района на Пловдив.
Благодаря Ви,предварително.
21 декември 2013 - 17:41
Здравейте колеги,първите студове и,акумулатора издъхна. Мъчих да го зареждам 24часа,привидно има ток,върти, но не пали. В сервиза ми казаха 95А,800А за 250ТД,а този с който съм е 100А 820А първоначален.Според вас кой е най-добрия вариант?
20 декември 2013 - 08:07
Колеги,след 120км в час,не реагира на педала на газта. От какво може да е? Изпада в авариен режим. На таблото нищо не пише.
Community Forum Software by IP.Board
Лицензиран на: Мерцедес-Бенц Клуб България
IPB Freelancers - Mod-Mall.com