Към съдържанието

  •  

Петър Петров

Регистрация: 30 юли 2009
Офлайн Последно: 13 авг 2013 - 00:29:51
-----

Моите мнения

В тема:Смяна на нафтова помпа

12 септември 2012 - 20:04

Здравейте, колеги. Колата за сега е добре и си върна предишните характеристики :) . За съжаление незнайно как след сервиза за помпата трябваше да ходя на сервиз за профилактика на стартер и смяна на четки . Не съм техническо лице и не знам дали им е дошло времето или е свързано с нещо друго, защото се случи точно след сервиза. Проблем с паленето не ми е правела почти никога. За една година ми се е случвало 2-3 пъти да върти без да пали. Тогава свети червената лампичка на огледалото . Но след няколко пъти на пробване с изкарване на ключа пали . Може и на това да се дължи . Вие ще кажете :) Иначе направи центровка и за сега всичко е ОК :wind14 Успехи на всички и безаварийни километри :) , че с нашите майстори или ти секат главата или нищо не разбират. Лошото е ,че напоследък има представители ,които притежават и от двете качества :)

В тема:Смяна на нафтова помпа

12 септември 2012 - 06:47

Защо пишете глупости.Първо научете какво и къде има и тогава давайте съвети.
Виждал ли си не затегнати дюзи на двигател.
Дюзите нямат гумички,помпата и центровката нямат нищо общо с компресията.
Помпата винаги е зацепена дали на предварение или закъснение това е друго.
Твоя майстор или сервиз те къпят така не обърквай колегите.
Към другия колега отивай при този който е правил помпата обясни му как се държи колата,ще и мръднете пак центровката ще стане.Изглежда не е фиксирал оста на помпата.

Благодаря колега , днес ще се връщам при него . Дано се оправи проблема и не съм поредната жертва на родните майстори. :kill_myself

В тема:Смяна на нафтова помпа

12 септември 2012 - 06:19

Не всеки майстор , зацепва помпи ....
При свалянето на помпата и нейното зацепване , след това се мери компресия на мотора и се изчиства дюзите ( според мене е задължително ) чистенето на дюзите е около 70 лева.
Причини според мене , не знам конкретно ситуацията :
Ако са сваляни дюзите - не затегнати , задължително при свалянето се сменят гумичките на дюзите , струват едно кафе.
Застани зад колата и виж дали изхвърля нафта , трябва да ти намирисва бая бая . Недопостимо е при зацепена помпа да има мирис на нафта.
Паленето може да е породено от много въздух в системата - не добре затегнати дюзи или изобщо не затегнати , както и да е , проблем е .
Ако помислиш , ще си отговориш сам ,че помпата не е зацепена при положение , че колата се мъчи да завърти .
Още от сега ти казвам , че колата ти работи на закъснение.
При не зацепена помпа - при ниски обороти или при плавно ускорение , трябва да има един тракащ звук , все едно е стар трактор на 50 години . НЕДОПОСТИМО , ако е зацепена помпата.
Разхода на колата се вдига поне с литър и половина два.
Наблюдава се и не добра работа на мотора , в следствие от не зацепена помпа , сложи една чаша вода на капака на дюзите и виж в каква степен вибрира.
НЕ СЕ ДОПУСКА , ПОВТОРНО ХОДЕНЕ ПРИ ТОЗИ МАЙСТОР , КОЙТО НЕ ТИ Е ЗАЦЕПИЛ ПОМПАТА ОТ ПЪРВИЯ ПЪТ.НЕ ПРАВИ ГРЕШКАТА ДА СЕ ВРЪЩАШ ПРИ НЕГО.
Чистенето на дюзите е 70 лева , презацепването на помпата е още толкова.
Задължително се сменят и маркучите за излишната нафта , ако твойте са оригиналните на 15 години.
ПРИ ПРАВИЛНО ЗАЦЕПВАНЕ И ИЗЧИСТВАНЕ НА ДЮЗИТЕ + НАФТА С ДОБАВКА , се наблюдава много по тиха и умерене работа на мотора.
При тези процедури , аз препоръчвам чистене на смукателните колектори и интеркулера.
Маркучите за излишната нафта , трябва да са с правилния размер , защо :? Защото при награвяне ако не са правилния размер , се надуват и цепат , следствие на това , изтича нафта , която олива целия мотор , ако не си взрителен , ще олееш всичко , колата МОЖЕ ДА СЕ ПОДПАЛИ.
Приятна вечер :)

Колега, благодаря за бързия отговор. Прав си , чува се нов шум като на трактор . Почнах да се притеснявам доълнително вече :( от този майстор . За жалост ми го препоръчаха ( той е специализиран в ремонта на помпи :( )