Към съдържанието

  •  

mimo160

Регистрация: 21 юли 2009
Офлайн Последно: 14 апр 2024 - 12:01:42
*****

Моите теми

Проблем с охлаждащата течност

01 юли 2023 - 13:34

Колеги,вчера след каране цял ден,като повечето време на климатик (незнам има ли значение)в жегата,паркирах за два часа в един подземен паркинг и като тръгнах да се прибирам,от долу от към пасажера имаше течност с розов цвят,помислих ,че може да е от течността за чистачките ,че купих една розова и като съм пръскал на стъклото и примерно кондеза на климатика като е текъл и е одмил по корите,но нееее.Оказа се че е уригнала от казанчето за антифриза,ноща се наложи да изляза по спешност и като запалих ми светна да долея охлаждаща течност(500-600гр).
И тук идва въпроса ,защо и как от оригиналния синьо-зеленикав антифриз се е превърнал в лилаво-розов,някой случвало ли му се е и дали да очаквам скорошен ремон.Подчертавам ,че колата не надува маркучите,не съска капачката при отваряне,колата не прегрява,държи си от 88 до 92-94 градуса,при работа с отворена капачка не изригва и няма балончета и пяна,дори и при форсиране.
Антифриза е със спецификация МВ 325.0,като правих преди година и половина масленият охладител е сменен ,не е заводският който е бил налят.

Акумулатори (заряд) Мерцедес w221 s320 cdi

20 септември 2022 - 15:24

Колеги,може ли някой да каже какъв е принципа на заряд на акумулаторите при работещ автомобил w221.
Пускам темата защото при мен задния веднага след стартиране на двигателя кове 14.1v и 2v,а предният показва заряд 12.6v и стига до 13v.Това е с два чисто нови акумулатора.Преди да ги сменя ,задният беше на 6 месеца, а предният е с щампа 2018година.Там положението беше 14.2v на задният,а предният след стартиране застава на 12.2v и през десет секунди почва да качва на 12.3v,12.4v,12,5v и така стига след около минута и нещо чак до 14.7v-14.8v.Свалени са и двата и са закачени на тест и двата са добре ,този с щампа от 2018г е на около 60% капацитет ,уж е добре по думите на акумулаторджията,но все пак сложихме два чисто нови и по нагоре съм описъл какво показват.
Като предпоставка да започна да се занимавам с този според мен проблем е ,че преди около три седмици ми светна грешка за ербеците,грешката я дава в преден ускорителен сензор зад предната броня,сменявам го и грешката си седи не се трие,преди четири дни, при пътуване ми отказа автопилота (distronic +) и системата за предупреждение за сблъсък.
Ако някой нещо е патил или може да даде насоки какво да погледна или поне с инфо за дуал батери системата какъв е принципа на работа ,ще е от помощ.