Към съдържанието

  •  

xcool

Регистрация: 08 юни 2009
Офлайн Последно: 16 ное 2024 - 18:25:26
-----

Моите мнения

В тема:Подсветка на бутоните за климатика

22 ноември 2017 - 16:44

При мен светят. Целият модул ( врътката и копчетата ) се осветяват от две лампички, които се намират на модула, като над тях има има някакви алуминиеви лепенки. Можеш да ги извадиш с помощта на маркучле с подходящ диаметър. Махагона се държи на две винтчета точно пред касетофона.

Мерси много ми помогна. Смених ги и сега ми свети и на мен. А да питам за врътките на решетките за въздух - при мен свети само средната. Другите две трябва ли да светят, и ако да как се свалят. Също така и врътката за пускане на фаровете и тази за нивото им не свети нищо. Дали и там трябва да има нямаква подсветка

Изпратено от моят MI 5s с помощта на Tapatalk

В тема:Подсветка на бутоните за климатика

21 ноември 2017 - 08:55

Извинявам се  - объркал съм раздела с W210 наместо W124. Ако може някой от модераторите да премести темата.


В тема:Виене на лагер може би

16 август 2017 - 12:20

Малко се обърквам кой е левия и кой десния. От къде се гледат - като стоиш срещу фаровете или като си вътре в колата. Като писах по-горе "ляв завой" имах впредвид като карам колата и правя ляв завой. Да разбирам ли "десен лагер" , като седя в колата - лагерите от дясната ми страна? И как да разбера кой е от двата - струва ми се този отзад но знам ли...? Мисля да я кача на крик и да видя за някакви луфтове и шумове.


В тема:Лоша работа на мотора при загрят двигател

05 април 2017 - 07:43

Такааа.... след половин година ходене по мъките и трима майстори оправих проблема. Накратко - оказа се ламбда сонда и кофти свещи. Смених ламбдата и колата се пооправи, но имаше още проблеми. Смених отново свещите и се успа колата. Лошото е , че когато колата се развали започнах от свещи - дадох 65 лева за някакви специални иридиеви за по-добра работа на газ - а то те се оказаха най- големия проблем. Още по лошото е, че сам се оправих с проблема - на трима майстори ходих - три идиотски мнения получих - от разтегната верига на мотора, през развален комутатор та до развалени датчици за температурата. И така след хвърлени доста пари по некадърни "майстори" на своя глава дадох още 90 лева за ламбда сонда и свещи за 18 лева всичките -  NGK BC6ES и ми се свършиха проблемите. Аман от некадърни пишман майстори.


В тема:Лоша работа на мотора при загрят двигател

28 ноември 2016 - 22:12

Днес откачих ламбдата. Отначало ми се стори че рабити една идея по-добре без нея, но като загря добре пак си стана зле работата на мотора. Но като че ли поотложи кофтито работа така във времето. Дори започна вече да работи на два цилиндъра понякога когато тръгна по някое баирче.
Колата държи малко по-високи обороти и падат по бавно без ламбдата.
Като се прибрах замерих сондата на празен ход на мотора - даваше 0,65 волта като играеше ту 0,62 0,64 0,65. като дам газ падат до към 0,2-0,3 волта. Стана студено и тъмно и за това не съм мерил друго

Изпратено от моят MediaPad 7 Youth 2 с помощта на Tapatalk