Благодаря-днеска ще разпилея да видя -какво ще излезе и после ще пишаПри така описаните обстоятелства следв че ръчната спирачка по принцип не работи. По бегъл спомен този педал има пружина и тя е или счупена или се е откачила. Лампата е нормално да светне като е дръпната /натисната/ ръчната спирачка - така е на всички коли. Разглобявай за проверка. Успех!
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: diki2
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 37
- Разглеждан: 1955
- Титла: Прохождащ
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Не казвам
-
Град
Велико Търново
Други данни
-
Автомобил
Мерцедес Бенц-124-300TD
0
Neutral
Инструменти
Последни посетители
Моите мнения
В тема:Проблем с 124-300 д
31 август 2009 - 05:39
В тема:Проблем с 124-300 д
05 август 2009 - 18:01
Здравейте на всички колеги -благодаря за съдействието-ще изчакам да видя-пали си от раз-но както си пали студена така и топла-няма да бутам за сега нищо-ще изчакам да паднат малко температурите и пак ще пиша какво се е получилоСутрин когато е в гаража той си работи.
В тема:теч на Нафта от първа дюза-на124-300TD
01 юли 2009 - 15:44
Здравейте-гумичките на помпеният елемнт ги сменихме сега работи като часовникПо-вероятно е да тече от гуменото О-пръстенче на помпения елемент щом сутрин върти продължително. А щом ще прави 1 по-добре да направи 6 п. елемента. Струват по 70-80 ст. доколкото си спомням. Ще ги намери в BOSCH-Киров - по рамата излиза с коя помпа е и какви са. Номера им е 1460210 321. Успех!
В тема:Къде да ремонтирам турбо
28 юни 2009 - 17:32
ЗДрасти приятел-Русе-там е най добрия-казвасе Касаджиков-дава и гаранция-от цяла България там ги носят-успех
В тема:Vito 108 CDI
13 юни 2009 - 21:28
Здрасти приятел аз карам Вито от 5 години-значи -или турбото ти е заминало или ти сее спукал маркуча отдолу- има едно гумено съединение-там има една скоба-като се скъса скобата или разхлаби-почва дасмуче от там въздух и до там-повече от 100-немож вдигна-аз имам 110-2.3 тди-98-върви като самолет-180 на магистрала без проблем-на полвин гас-така трябва да е и при теб-виж си съединението-един голям маркуч до интерколера-виж скобата от долната страна дали е там или данесе е разхлабила-нова скоба и гас-успехИ двамата колеги по-горе са ти отговорили правилно колата влиза в авариен режим ( до 3хил. оборота ) в следствие от натрупани грешки
Има вариант да си имал преди време проблем, който да е отстранен, но да не е изчистен компа и ето ти на беля
Диагностика му е майката, успех
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: diki2
- Privacy Policy