Към съдържанието

  •  

diki2

Регистрация: 11 апр 2009
Офлайн Последно: 09 авг 2014 - 17:45:27
-----

Моите мнения

В тема:Проблем с 124-300 д

31 август 2009 - 05:39

При така описаните обстоятелства следв че ръчната спирачка по принцип не работи. По бегъл спомен този педал има пружина и тя е или счупена или се е откачила. Лампата е нормално да светне като е дръпната /натисната/ ръчната спирачка - така е на всички коли. Разглобявай за проверка. Успех!

Благодаря-днеска ще разпилея да видя -какво ще излезе и после ще пиша :mbcb

В тема:Проблем с 124-300 д

05 август 2009 - 18:01

Сутрин когато е в гаража той си работи. :)

Здравейте на всички колеги -благодаря за съдействието-ще изчакам да видя-пали си от раз-но както си пали студена така и топла-няма да бутам за сега нищо-ще изчакам да паднат малко температурите и пак ще пиша какво се е получило :4036:

В тема:теч на Нафта от първа дюза-на124-300TD

01 юли 2009 - 15:44

По-вероятно е да тече от гуменото О-пръстенче на помпения елемент щом сутрин върти продължително. А щом ще прави 1 по-добре да направи 6 п. елемента. Струват по 70-80 ст. доколкото си спомням. Ще ги намери в BOSCH-Киров - по рамата излиза с коя помпа е и какви са. Номера им е 1460210 321. Успех!

Здравейте-гумичките на помпеният елемнт ги сменихме сега работи като часовник :mbcb

В тема:Къде да ремонтирам турбо

28 юни 2009 - 17:32

ЗДрасти приятел-Русе-там е най добрия-казвасе Касаджиков-дава и гаранция-от цяла България там ги носят-успех :mbcb :mbcb :mbcb

В тема:Vito 108 CDI

13 юни 2009 - 21:28

И двамата колеги по-горе са ти отговорили правилно :icon_welldone: колата влиза в авариен режим ( до 3хил. оборота ) в следствие от натрупани грешки :icon_coolgrin:
Има вариант да си имал преди време проблем, който да е отстранен, но да не е изчистен компа и ето ти на беля :kill_myself:
Диагностика му е майката, успех :flagMB new:

Здрасти приятел аз карам Вито от 5 години-значи -или турбото ти е заминало или ти сее спукал маркуча отдолу- има едно гумено съединение-там има една скоба-като се скъса скобата или разхлаби-почва дасмуче от там въздух и до там-повече от 100-немож вдигна-аз имам 110-2.3 тди-98-върви като самолет-180 на магистрала без проблем-на полвин гас-така трябва да е и при теб-виж си съединението-един голям маркуч до интерколера-виж скобата от долната страна дали е там или данесе е разхлабила-нова скоба и гас-успех :4036: