Към съдържанието

  •  

Grozdanov

Регистрация: 03 апр 2009
Офлайн Последно: 29 яну 2024 - 12:39:20
*****

#415036 Стар с достъп до МБ сървъри.

Публикувано от Grozdanov на 05 януари 2019 - 09:58

Здрасти колега,

Сервизните интервали се намират в Gateway модула и наистина, когато има манипулация, след това има проблем със зануляването на сервизните инспекции. Решението е да се префлашне Gateway модула, което може да стане и офлайн, но пък ще се изгуби до момента информацията. Има и друг вариант, който е да се коригира последния сервизен интервал, за да не излиза предупредително съобщение на таблото, но така няма да си вървят всеки път интервалите и колата да помни кога са извършени обслужванията.

 

И да, може да се прецакат неща при корекция на пробега, но тогава колата въобще или няма да пали или няма да има диагностика с нито един модул.


  • 2


#412313 Моето първо AMG

Публикувано от Grozdanov на 24 септември 2018 - 18:23

Мога да ви помогна с информация за ремонт на селектора и при смяната му какво се прави, за да пали колата.
  • 3


#410368 Интересен случай

Публикувано от Grozdanov на 15 юли 2018 - 09:20

Проверете за въздух в горивната система.
  • 2


#408874 W166 кодиране на ляв фар

Публикувано от Grozdanov на 24 май 2018 - 07:03

Колега, свали си едно приложение, което чете qr code и си готов за по-малко от минута.

 

Използвам такова за Android платформа, но и на iOS ги има.


  • 2


#408575 Проблем с габарити

Публикувано от Grozdanov на 14 май 2018 - 21:39

Колега, проблема ти е в ключа на фаровете. Често срещан проблем при W204. Премести ключа на положение Auto и ще ти се реши проблема...или го смени ама с нов  :beer


  • 2


#399695 Сервизен интервал на w211 2.2cdi 150hp

Публикувано от Grozdanov на 23 октомври 2017 - 09:20

Здрасти, обикновено така става, след корекция на км. Вариантите са да редактираш последния сервизен интервал или да префлашнеш ZGW модула. Без Стар Диагноза, няма да се оправиш


  • 1


#398172 Придърпване при автоматична скоростна кутия на S211 Е270

Публикувано от Grozdanov на 21 септември 2017 - 12:21


  • 3


#397406 Програмиране на ключ

Публикувано от Grozdanov на 06 септември 2017 - 16:27

Здравейте,

 

По принцип е така. След като се изчете веднъж ключалката (EZS модула), след това може да се направят и други ключове, така че внимавайте с ключарите. Когато се направи нов ключ, той не може директно да отключва/заключва колата, докато не се впише в ключалката, тоест да се пъхне вътре, за да си го регистрира като нов ключ...но пък не пречи да се влезне в колата и през някое от стъклата. 

По въпроса с хром рибката...намира се такава използвана и се програмира за колата или се прехвърля NEC процесора от работещ ваш ключ и той заработва за колата.

 

Вече се предлагат и от най-новите хром рибки с изрязаните бутони, но там могат само да се програмират като нов ключ, не може да се прехвърли процесора, защото ключа вътре е съвсем друг

21149974_1436359866399814_52377255180399


  • 3


#395781 Подкрепа на БГ проект

Публикувано от Grozdanov на 02 август 2017 - 21:03

+1


  • 1


#381880 SCN Coding 7G

Публикувано от Grozdanov на 04 ноември 2016 - 23:02

Аааа...значи Краси за твоята кола ме е питал...колко е малък света. С Ведиамо можеш да копираш кодинга от старата платка, но и двете трябва да са една и съща версия...а като не се чете твоята в момента...отпада като вариант.
  • 2


#373124 ЕСП проблем

Публикувано от Grozdanov на 18 април 2016 - 13:16

Здравейте, 

 

за гр. Пловдив, можем да предложим, ремонт на датчик за ъгъл на волана.


  • 1


#368214 Въпрос диференциал

Публикувано от Grozdanov на 16 ноември 2015 - 22:36

С ВИН номера, можеш да видиш предавателното число и оригиналния номер на диференциала, което е напълно достатъчна информация, за да си търсиш, друг такъв, без да го сваляш.
  • 1


#367500 Ксенонови фарове

Публикувано от Grozdanov на 22 октомври 2015 - 21:24

На стабилизиращата щанга
  • 1


#365225 Ч.Р.Д на Бай Васил

Публикувано от Grozdanov на 02 август 2015 - 15:46

Честит Рожден Ден! Бъди здрав, щастлив и с много късмет.  :beer


  • 1


#361524 Обслужване МЛ 280 w164 2006г.

Публикувано от Grozdanov на 03 април 2015 - 15:20

...
За автомата, ако е 7г троник, то не би трябвало да е 236.14 (то е червено), а ти трябва едно синкаво (смяна му препоръчват на 90000)...

 

Blatt 236.14 е точната спецификация на маслото за 7G Tronic. На автомобили (Mercedes-Benz), произведени след 10.2010г. се слага 236.15, което както каза колегата е синьо на цвят. И в двата случая, препоръчителния интервал за смяна е на пробег от 60 000км


  • 1