Да цената някъде такава,мисля че ми струваха по два лева ,поръчах ги на един приятел той ми ги достави,ама откъде не съм се интересувал.Ако става въпрос за гумичките на смукателните колектори ги има в Ауто-плюс...зимата ги сменях 1,60лв/бр, марката беше Vicror Reinz.....та общо 16лв.
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: iwan
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 9
- Разглеждан: 1402
- Титла: Прохождащ
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Мъж
-
Град
Разград
Други данни
-
Автомобил
Мерцедес-Бенц С250 ТД ,1996Г.
0
Neutral
Инструменти
Приятели
iwan не е добавил приятели
Последни посетители
Моите мнения
В тема:Загуба на мощност.
21 май 2009 - 19:33
В тема:Загуба на мощност.
11 май 2009 - 17:20
Какво имаш в предвид ,катализатор,при мен няма,след ЕГРа има още един датчик ,мисля че дебитомер,след това тръбата влиза в радиатора на итерколера после отляво излиза и продолжава до колекторите.Между другото, когато свалихме колекторите наложисе да сменим и уплътнителните гумички,те са десет на брой, бяха се испекли и на едно място сълзеши масло.Да ти споделя колега, че на мен като се случи такова нещо (само че гум. маркуч над ЕГР дето свързва пластмасовите тръби) беше мн. задръстен катализатора и го изплюваше (маркуча) над 2500 оборота.
Твоят катализатор там ли е?
В тема:Загуба на мощност.
08 май 2009 - 13:47
Работа се оказа елементарна
,излязъл маркуч от радиатора на итерколера.И понеже видях че омаслен реших да се извади заедно със другите труби и маркучи които имат отношение към турбото и всичко това е да се почисти и да се измий.Вътре по тръбите имаше доста налеп от масло,сигурно от както станала кола не е пипано.Леко и без аварийно на всички.

В тема:Загуба на мощност.
05 май 2009 - 20:17
Колата е с ръчна скоростна кутия.Ако беше съединителя поне щеше да мириши,не определено не е съединителя.Подозирам може турбото е причината.
В тема:Загуба на мощност.
05 май 2009 - 20:06
И аз знам че компютер няма.Колата я купих точно преди месяц,веднага бяха сменени всички масла и филтри.Пушек няма никакъв,какво е интересното ,че по време на движение обороти набира,а не вървиДизел 96 година не вярвам да има компютър,че да четем грешки,ама знам ли...?
![]()
Ще те посъветвам да си свалиш резервоара,да го промиеш,и да почистиш цедката на филтъра му.С предишния ми цедес и с наскоро придобитата "жипка" Тойота брах такива ядове-на място се форсира,ама,като речеш да тръгнеш няма никаква мощност!Никакъв пушек ли няма,като загуби мощност...?
Да питам ли горивен филтър сменявал ли си някога...?

- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: iwan
- Privacy Policy