Към съдържанието

  •  

MAXA

Регистрация: 15 мар 2009
Офлайн Последно: 20 окт 2013 - 01:34:51
-----

Моите теми

Странен проблем с парното

30 януари 2013 - 19:02

Здравей те ....
имам много странен проблем с парното на МБ 124 200 ТЕ 91 122 хп
проблемът е следният парното спря да духа след смяна на термостат ....... обезвъздушена е и пак не духа топло ..... вчера вадих ел. клапана / които е двоен понеже таблото ми е с двете вратки и имам климатик Диавия предполагам слаган допалнително в Италия/ които е до акумулатора и го почистих след това и радиаторчето на парното до тук добре почна да духа топло ...... обаче сега проблема е че когато колата е на обороти започва да охлажда а като подам гас на около 2000 об започва пак да духа направо горещо попринцип видях на друга че имат една помпичка която допалнително варти водата при мен я няма .... може ли водната ми помпа да е почнала да сдава багажя и на ниските обороти да не варти водата затова при подаване на обороти за започва да варти! вапроса ми е нелогичен понеже ако не варти водата трябва да прегрее за около 5 мин мах ..... та яко някой може да помогне с нещо ще съм благодарен ..

Проблем с датчик

16 април 2012 - 18:01

здравей те .... за първи път ми се налага да пиша тема в форума но често съм чел за да си оправя сам даден проблем има доста полезна информация .... дори незнам дали мястото й е тук ..... проблемът ми е следния ... искам да попитам по компетентните в форума има ли значение как се поставя буксата на датчика / ще опитам да качя снимка / има номера от 1 до 4 на крачетата на буксата, но на датчика няма ..... доколкото знам той е за студено палене но не съм сугурен !!! четох доста теми но никаде не пишеше има ли значение как е закачен , а предполагам че трябва да има / мисля че това е причината ми за трудно палене сутрин на студен двигател / .... ме4о е 91 г 122 к.с. 200ТЕ благодаря предварително... ако някои може да помогне :unsure