ЗДР. КОЛЕГИ ИМАЛИ МОЯТА КУТИЯ ТОЗИ РЕГУЛАТОР. къде се намира точно и как трябва да се върти. кутията след смяната взе да сменя предавките на 4000-4500 об. ито, като ,аз варъшам газта ако- не отпусна ужас несменя ще излети някое бутало.Значи винаги се почва с маслото кога е сменяно и филтъра дали и той е сменян.След това нивото на маслото.
Хубаво погледни вакуумите към кутията да не са разхерметизирани и след това развивай вакуумния регулатор.Развий го с 2-3 оборота направо да не кажа повече и се качваш и пробваш.Ако започне да влиза в час го донагаждаш.колкото повече го развиваш толкова при по-ниска скорост ще превключва и обратното-колкото е по-натегнат при по-висока.
За да се направи всичко като трябва трябва да се закачат няколко манометъра на кутията и на вакуумите и да се мерят в движение какво става вътре но забрави че някъде ще ти го направят.
Яяяяя,бързо си признавай какво сте пипали по колата и по-точно по вакуумите.
п.п 300Д W124 трнс.722415 заменена с 722414 маи ще се минажа на ръчни скорости.