Здравейте! Миналата годинина реших, че е време да карам Мерцедес!
Това ми е 21 ят автомобил, който карам.
Купих си 190 Д - 75 к.с около 2000 см 3.
Реших, че ще го карам поне 2 години и започнах да го стягам.
Смених му всичко по задното окачване - всички щанги, лагерите на главините, задните амортисьори.
Смених му маслото в двигателя, въздушния филтър, масления филтър;
Направих му пълна диагностика на окачване и ходова част.
Смяна на задни и предни накладки;
Смяна на тампони на реактивна щанга - кормилната щанга
След всички тези дейности започна да ми се счува едно неприятно виене
След консултации в " най-добрия" сервиз в Русе - Вальо Мерцедеса - се оказа , че карданния ми вал (шлицов вал и шлицов отвор) има разбиване и се чува едно специфично звънене - особенно при отпускане на съединителя.
Всички специалисти ми казваха, че това е нормално за този Мерцедес.
Имаше и виене на диференциала;
Аз обаче реших да направя няколко опита , за да намаля шума в диференциала;
Смених Маслото в Диференциала, като преди това го "напръсках" с добавка за скоростни кутии и диференциали на фирма ВЮРТ - 33 лв. - ефекта е почти нулев;
След това исках да сложа в диференциала руската добавка "РЕСУРС - Т ";
След консултации с дистрибутура на тази добавка сложих някаква друга - 125 мл. белгийска или нещо подобно (13 лв. в Русе);
Според мен шума намаля (дали е внушение - не знам);
Но шума със сигурност изчезва като си усиля музиката(гаранция ви давам)
Panek
Регистрация: 09 мар 2009Офлайн Последно: 30 мар 2009 - 11:19:33