Към съдържанието

  •  

gaidarski

Регистрация: 08 мар 2009
Офлайн Последно: 26 дек 2012 - 09:36:51
-----

#204879 гумички на клапаните

Публикувано от gaidarski на 12 май 2010 - 21:29

ВАЖНО: 1) Преди да работите по клапаните на даден цилиндър, уверете се, че буталото му е в "Горна Мъртва Точка";
2) Гумичките на изпускателните и всмукателните клапани са различни по профил, внимавайте да не ги объркате - гледайки отгоре едните приличат на пресечен конус, другите имат ръбче около основата на конуса;


Операцията е елементарна , после сглобявате в обратен ред и ако имате желание правите още нещо- моя капак на клапаните беше грозен и го пребоядисах

Прикачени файлове


  • 1


#204875 гумички на клапаните

Публикувано от gaidarski на 12 май 2010 - 21:03

6. Вадите ружината и сменяте гумичката:

Прикачени файлове


  • 1


#204874 гумички на клапаните

Публикувано от gaidarski на 12 май 2010 - 21:00

5. С магнитчето изваждате "кученцата", едно по едно (общо две):

Прикачени файлове


  • 1


#204872 гумички на клапаните

Публикувано от gaidarski на 12 май 2010 - 20:54

4. Закрепвате щангата на най- удобния болт, така че да можете да натиснете пружината надолу :

Прикачени файлове


  • 1


#204871 гумички на клапаните

Публикувано от gaidarski на 12 май 2010 - 20:51

3. След като махнете петата, заедно с хидравличните повдигачи (компенсатори), внимавате да не изтървете паричките на стеблата на клапаните (аз ги вадех с магнитче):

Прикачени файлове


  • 1


#204869 гумички на клапаните

Публикувано от gaidarski на 12 май 2010 - 20:45

2 Сваляте петите на разпределителния дял една, по една. Разививат се само четири болта на пета :

Прикачени файлове


  • 1


#166779 нивомат на 124ТЕ

Публикувано от gaidarski на 15 май 2009 - 21:23

Колеги, БЛАГОДАРЯ!!!
За съветите и за описанията във форума - смених сферите, маслото и сега колата е като ютия на пътя. Много се изкефих, сега няма друсане, и всичко е ОК!
  • 1