Към съдържанието

  •  

200E-16V

Регистрация: 22 яну 2009
Офлайн Последно: 24 юни 2024 - 17:37:20
*****

#435579 C180 111.920 проблем с празен ход и при студен старт

Публикувано от 200E-16V на 03 март 2021 - 13:50

Кое е октан коректора кръглото като тапичка на ПМС ли. ако е това не съм. продава ли се като резервна част caea52d7b9d510f24db5031a9225ef5f.jpg
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

Да това са. И са няколко вида според горивото което се използва.

Прикачени файлове


  • 1


#431596 Инсталация мерцедес

Публикувано от 200E-16V на 17 август 2020 - 23:25

Аз съм човека който може да ти оправи кабелите на двигателя и дросел клапата 1:1 с оригинала. Относно смяната на мотора ще се вкараш в голям филм защото трябва да се преработи цялата периферия моторния отсег. Ако беше с 2.2 мотор щеше да много лесно.
  • 1


#425883 Заявка за членстово!

Публикувано от 200E-16V на 18 декември 2019 - 23:57

След като пожелах да стана член от световното семейство на Mercedes-Benz, като собственик на един класически модел на марката W124 който претърпява реставрация, комуникацията с един от админите беше доста трудна. Писах и на друг админ който изобщо не отговори. И в момента се опитвам да разбера как да платя таксата, след като два пъти писах на админа който ми потвърди че съм удобрен за член клуба.
Молбата ми е ако комуникацията във форума е неактуална моля, запишете си в профилите и друг начин освен личното съобщение за комуникация.
Весели празници!!!!!
  • 7


#408246 Проблеми с оборотите на празен ход

Публикувано от 200E-16V на 05 май 2018 - 00:56

Много се радвам че се засичаме и тук.
Направи ми много добро впечатление, защото беше честен с мен и поправи само долната инсталация, която имаше нужда, при положение че можеше да ми замажеш очите и да ми вземеш 400 като смениш всички кабели и на трите инсталации.
Правя ти реклама навсякъде :beer

Благодаря за хубавите думи!!! :) :) :) Винаги съм бил коректен към всеки който е решил да се възползва от мойте услуги.И постоянно съм се старал да предлагам максимално добро качество през годините и за напред ще е така.
  • 2


#373737 ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ С Ц220D

Публикувано от 200E-16V на 09 май 2016 - 23:12

Този модел има проблем ел.инсталацията на двигателя.Това включва подгряването на свещите,ГНП ,и някой друг сензор по мотора.Изолацията на кабелите е напукана и може да ти изгори електрониката на помпата.
Мога да ти помогна ако искаш пиши на лични.
  • 1


#359952 W124 проблем празен ход

Публикувано от 200E-16V на 05 март 2015 - 16:47

Провери дали ел.инсталацията на двигателя е подмена от край до край и без снадки до буксата.
След това замери съпротивлението дросела между пин 1 и пин 7 при отворен и затворен дросел колко К ома е.И наблюдавай дали се мести плавно като го отваряш и затваряш.
След това замери между пинове 2 и 7.
Замери и колко ома е съпротивлението между пинове 4 и 8.
А имах такъв проблем след като си подмених ел.инсталацията от пин до пин проблема остана.След това смених дросела оправи се после пак почна и смених кабела на дросела.Работи известно време и пак се прецака.След това взех друг дросел направо му смених кабела и за сега нямам ядове.
Но при първия ми дросел просто му беше заминала графитната писта и за това не работеше стъпковото моторче.
  • 1


#358166 Проблем с W210 E200

Публикувано от 200E-16V на 14 януари 2015 - 02:33

Ако буксата на МАФ сензора ти е кръгла значи инсталацията ти е от проблемната.
Лесно ще разбереш като отвориш капака където е копютъра.Едната от буксите на компютъра ще е с проводници с ронеща се изолация.
  • 1


#357398 Ниски обороти на студен двигател и високи на топъл двигател

Публикувано от 200E-16V на 30 декември 2014 - 01:14

1-ви проблем рушаща се изолация на проводниците на ел.инсталацията на двигателя.
2-ри проблем дросел клапа износени графитни писти или рушаща се изолация на проводниците на кабела на дросела.

Проблема с кабелите има оправия.А ако са графитните писти няма.
  • 2


#355934 Предупредителните лампи на таблото не светят

Публикувано от 200E-16V на 16 ноември 2014 - 03:15

Понеже съм нощна смяна и не ме свърта на едно място почнах да ровичкам и открих проблема.
Малката клема на алтернатора не беше закачена.
Незнам каква и е ролята по принцип,но разбрах че има връзка с предупредителните лампи.
Замерих зарежда на празен ход със и без фарове 14,15 волта.
  • 1


#347987 Некоректна фирма за подмяна на Автостъкла

Публикувано от 200E-16V на 23 април 2014 - 12:14

Аз не казвам че са си свършили лошо работата или че стъклото е дефектно.Аз марки не знаех и нищо не разбирам и да бях гледал преди да го сложат все тая.Просто казах не искам да е китайско.Също и цената му,те могат да го продават на каквато си искат не е там проблема питах и във Варна в един сервиз казаха ми Китайско стъкло 2 марки имат и е на 120 лв включително и тази коя на мен ми сложиха.Ама ми казва какво е а не ме лъже че турско или незнам си какво друго по народност.
Все едно отиваш в магазин за месо и искаш телешко дават ти свинско и те обеждават че са ти дали телешко.
  • 1


#347858 W140 M119 Не пали

Публикувано от 200E-16V на 20 април 2014 - 20:07

Благодаря ви колеги тези дни като се по освободя ще гледаме на ново.И ще споделя до къде сме я докарали.:-) :-) И честит празник!!!
  • 1


#346242 Сервизна информация W140

Публикувано от 200E-16V на 22 март 2014 - 20:24

Разположение на контролните модули

Прикачен файл  94SL500_ECU_Layout1.jpg   41,81K   12 Брой сваляния

Букси за диагностика

X11/4-38-пинова диагностична букса

X11/21-Бутон със светодиод за диагностика на DM

Прикачен файл  42165283.gif   8,17K   11 Брой сваляния

Свързване на модулите помежду им CAN-линия

Прикачен файл  CAN.jpg   51,61K   11 Брой сваляния

 

LH-SFI- контролен модул

Прикачен файл  (LH-SFI)nEngines 104, 119.pdf   1,6MB   16 Брой сваляния

 

-диагностичен модул

Прикачен файл  (DM) Engine 104, 119 LH-SFI in Model 140, 129.pdf   226,97K   9 Брой сваляния

 

ЕА(CC/ISC)-контролен модул

Прикачен файл  (EA)Engine 104,119 LH-SFI.pdf   604,84K   5 Брой сваляния

 

BM-контролен модул

Прикачен файл  (BM)Models 124.034-036, 129.067-076, 140 with EDS, LH-SFI, ME-SFI.pdf   327,47K   7 Брой сваляния

 

Комутатор

Прикачен файл  EZL_0155456132.jpg   120,11K   9 Брой сваляния

 

DI-контролен модул

Прикачен файл  (DI)Engines 104, 119 LH-SFI.pdf   493,89K   6 Брой сваляния

 

Ел.схема на 4-степенна автоматична скоростна кутия

Прикачен файл  Ел.схема-4-Speed Automatic Transmission (AT), Engine 119 with LH-SFI.pdf   33,42K   10 Брой сваляния


  • 1


#339299 Гаснене в движение

Публикувано от 200E-16V на 24 декември 2013 - 16:35

http://forums.mbclub...ем-с-w124-e220/

 

В тази тема друг колега е със същия проблем.Но колегата не сподели какво се случило.Дали успя да я вкара в пътя.

 

 

Бай Васил е човека който им разбира на тия мотори.Само почакай да се включи.


  • 1


#339165 Комутатор

Публикувано от 200E-16V на 22 декември 2013 - 17:15

Един колега му изгоря комутатора и достатъчно ровене открихме взаимозаменяеми комутатори за неговата 124-ка.

Неговия номер е 018 545 10 32 а сложи 015 545 72 32 и работи без проблем.

Като цяло при взимане на комутатор най-добре е да се спазват номерата,но ако няма подходящ номер трябва да се гледат следните неща дали съвпадат със вашия автомобил:

 

1.Автоматична скоростна кутия или ръчна скоростна кутия

2.С климатик или без климатик

3.С ABS или без ABS

4.С Tempomat или без Tempomat

5.С пневматичен клапан за вентилация на резервоара или с електрически клапан за вентилация на резервоара

Имобилайзера не е от значение.

 

През 1992 година се поставя М111 на 124-ката до средата на 1993 клапана е пневматичен познава се по това че до температурните сензори има термостат с вакум-тръбички.

 

Някой номера на комутатори за Е200-16 92-93 взаимозаменяеми:

 

015 545 26 32//012 545 53 32//012 545 56 32

 

На този модел комутатори след средата на 93-та и от С-класи няма да стане.

 

След средата на 1993 от 124-ка може да се сложи комутатор и от С-класа,но от С-класи с букса за температурния сензор с като на снимката предполагам няма да стане на 124-ка или на С-класа от предходна година.Защото има пин 12 от ел.инсталацията на двигателя който при 124-ка и при С-класите от предните години е празен.

 

Прикачен файл  20131211_122615.jpg   92,66K   18 Брой сваляния

 

Някой номера на комутатори от Е200 взаимозаменяеми:

 

015 545 70 32//018 545 10 32//015 545 69 32

 

Някой номера на комутатори от С180 взаимозаменяеми:

 

015 545 73 32//015 545 72 32//015 545 51 32//014 545 98 32

018 545 42 32//018 545 41 32//015 545 01 32//018 545 02 32//018 545 03 32

 

Някой номера на комутатори от С200 взаимозаменяеми:

 

016 545 06 32//018 545 44 32//018 545 11 32//014 545 99 32

 

И един линк към сайт в който са побликувани всички комутатори и ел.модули:

 

https://ecu.de/merce...steuergerät-45/


  • 3


#338204 срещи в Бургас

Публикувано от 200E-16V на 07 декември 2013 - 19:13

Среща в Бургас от днеска

Прикачени файлове


  • 1