- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: alistar
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 10
- Разглеждан: 3565
- Титла: Прохождащ
- Възраст: 56 годишен/шна
- Рожден ден: Ноември 12, 1968
-
Пол
Мъж
Други данни
-
Автомобил
230E 1987 // 200TE 1993
0
Neutral
Инструменти
Моите мнения
В тема:Белези на колянов и разпределителен вал за 124 200ТЕ 1990
17 юли 2010 - 13:25
Няма нужда от скица, дано не си губил време да рисуваш. Майстора ми се е оправил... Мерси ЛоринЗер, за помоща. Нещата отиват на бира с мезе Като идвам в София непременно ще дойда на някоя от сбирките на клуба.
В тема:Белези на колянов и разпределителен вал за 124 200ТЕ 1990
16 юли 2010 - 23:23
Благодаря ти ЛоринЗер за бързия отговор, но не разбрах много добре за разпределителния...Ще ти представлява ли трудност да скицираш картинката? Това с прореза ,който ще съвпадне с пъпката не разбрах...Прореза е на самия вал така ли, а не на зъбното колело? Относно италианските боклуци- бил съм автотенекиджия в италиански сервиз преди години)) Още псувам ,като видя фиат -дукато)) ламарините им са под всякаква критика,а за качество немам думи. Пример: Със секач до като чукна точкова заварка на Италианска кола и се отлепя, а ми беше дошло едно ауди- от 4 страни режа точковата със секача, няма отлепяне! При удар на италианката ламарините и цъфват по точковите заварки. Първия си Мерджо купих от София... На връщане към Варна още на Правец си зададох въпроса: - "Добре бе, като правят Мерцедес, що изобщо правят и други коли?" Опа, май включих ПетА отгоре нали? А, не 5-тата))) Хихихи голем съм тъп)) Все пак ако може надраскай го
В тема:Дразнещ проблем
16 юли 2010 - 21:53
И при мен беше топлинния щит. Чуваше се наистина,като отпред, но звука се предава чрез колекторите, а топлинния щит уж изглеждаше стегнат, но като ми писна и грабнах СО-то му направаих няколко капки, сега си е наред
В тема:Проблем с запалването
16 юли 2010 - 21:25
Това ми го правеше автоматика и се оказа прекъсната бобина! Студена пали от раз,като за изложба, но само да спра някъде и да мине малко време- събирам зяпачи до като запаля! Минах 15 елкона и накрая само един човек във варна позна,че е от бобина! Като се затопли бобината, вътре прекъснато кабелче или намотка се отвръща и не работи коректно-става мазало! (Така ми го обясниха)80лв. платих за бобина и сега е ОК! Ако имаш възможност колега, подмени бобината от някой авер преди да купуваш нова- то ще си покаже!
В тема:проблем с 124-ка
16 юли 2010 - 21:20
Колега, имах същия проблем, но не с автоматика. Моята гаснеше на газ още,като натисна съединителя. Какво се оказа? Намерих читав ГАЗ-ар и проблема се оказа в плочката на газовото(дето е наръгана във въздушния филтър на крабуратора)- твърде голяма дупка за въздух (явно правена за по-голям двигател) Така, диагнозата се оказа вярна, но изпълнението хлапашко Нарязаха и занитиха 5-6 ламаринки за да ограничат достъпа на въздух и оборотите се оправиха. На бензин го нямаш тоя дерт нали? Съвет: не ограничавай сам достъпа на въздух през плочката, защото ще са нужни и регулировки, които ГАЗ-арите трябва да направят. Пробвай, сигурен съм,че е това проблема- цяла година му се трових. Освен това, след въпросното подобрение ще ти се дигне малко и мощността- при мен така стана със същия мотор съм. Успех!
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: alistar
- Privacy Policy