Към съдържанието

  •  

alistar

Регистрация: 03 яну 2009
Офлайн Последно: 18 юли 2010 - 11:16:08
-----

Моите мнения

В тема:Белези на колянов и разпределителен вал за 124 200ТЕ 1990

17 юли 2010 - 13:25

Няма нужда от скица, дано не си губил време да рисуваш. Майстора ми се е оправил... Мерси ЛоринЗер, за помоща. Нещата отиват на бира с мезе ;) Като идвам в София непременно ще дойда на някоя от сбирките на клуба.

В тема:Белези на колянов и разпределителен вал за 124 200ТЕ 1990

16 юли 2010 - 23:23

Благодаря ти ЛоринЗер за бързия отговор, но не разбрах много добре за разпределителния...Ще ти представлява ли трудност да скицираш картинката? Това с прореза ,който ще съвпадне с пъпката не разбрах...Прореза е на самия вал така ли, а не на зъбното колело? Относно италианските боклуци- бил съм автотенекиджия в италиански сервиз преди години:))) Още псувам ,като видя фиат -дукато:))) ламарините им са под всякаква критика,а за качество немам думи. Пример: Със секач до като чукна точкова заварка на Италианска кола и се отлепя, а ми беше дошло едно ауди- от 4 страни режа точковата със секача, няма отлепяне! При удар на италианката ламарините и цъфват по точковите заварки. Първия си Мерджо купих от София... На връщане към Варна още на Правец си зададох въпроса: - "Добре бе, като правят Мерцедес, що изобщо правят и други коли?" ;) Опа, май включих:) ПетА отгоре нали? А, не 5-тата:)))) Хихихи голем съм тъп:))) Все пак ако може надраскай го:)

В тема:Дразнещ проблем

16 юли 2010 - 21:53

И при мен беше топлинния щит. Чуваше се наистина,като отпред, но звука се предава чрез колекторите, а топлинния щит уж изглеждаше стегнат, но като ми писна и грабнах СО-то му направаих няколко капки, сега си е наред:)

В тема:Проблем с запалването

16 юли 2010 - 21:25

Това ми го правеше автоматика и се оказа прекъсната бобина! Студена пали от раз,като за изложба, но само да спра някъде и да мине малко време- събирам зяпачи до като запаля! Минах 15 елкона и накрая само един човек във варна позна,че е от бобина! Като се затопли бобината, вътре прекъснато кабелче или намотка се отвръща и не работи коректно-става мазало! (Така ми го обясниха)80лв. платих за бобина и сега е ОК! Ако имаш възможност колега, подмени бобината от някой авер преди да купуваш нова- то ще си покаже!

В тема:проблем с 124-ка

16 юли 2010 - 21:20

Колега, имах същия проблем, но не с автоматика. Моята гаснеше на газ още,като натисна съединителя. Какво се оказа? Намерих читав ГАЗ-ар и проблема се оказа в плочката на газовото(дето е наръгана във въздушния филтър на крабуратора)- твърде голяма дупка за въздух (явно правена за по-голям двигател) Така, диагнозата се оказа вярна, но изпълнението хлапашко:) Нарязаха и занитиха 5-6 ламаринки за да ограничат достъпа на въздух и оборотите се оправиха. На бензин го нямаш тоя дерт нали? Съвет: не ограничавай сам достъпа на въздух през плочката, защото ще са нужни и регулировки, които ГАЗ-арите трябва да направят. Пробвай, сигурен съм,че е това проблема- цяла година му се трових. Освен това, след въпросното подобрение ще ти се дигне малко и мощността- при мен така стана със същия мотор съм. Успех!