Аз съм с Лукас. Разбира се ми се повреди. Самата помпа механично е измислена страхотно и няма какво да и се развали. Проблемът при тези помпи е в електрониката.
Моята я излекуваха в Пловдив за скромната сума от 950 лв с гаранция 1 година.
Може да прочетеш и тази тема - там съм писал какво, как...
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: Marillion
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 122
- Разглеждан: 2672
- Титла: Чирак
- Възраст: 47 годишен/шна
- Рожден ден: Август 9, 1977
-
Пол
Мъж
-
Град
Бургас-Айтос
Други данни
-
Автомобил
C 220 Diesel 1997
1
Neutral
Инструменти
Приятели
Marillion не е добавил приятели
Последни посетители
Моите мнения
В тема:Помпа Bosh или Lukas
03 август 2010 - 06:43
В тема:тампони
30 март 2010 - 18:52
Колега, по тия номера ми излиза, че първото е тампон на стабилизиращата щанга, а второто малко не мога да го намеря.ето номерата от мойта хубавица W202
1. A1243235785 - 12.93 лв.
2. А1243234985 - 12.12 лв.
цените са от БС мисля че са без ДДС
Благодаря все пак.
В тема:тампони
25 март 2010 - 21:34
Точно там погледнах 1-я път. Или аз не мога да се ориентирам, или в раздела за предно окачаване няма точно тампони като отделен детайл. Разни болчета и гайки има а тампони - не.www.detali.ru
Вкарваш ВИН-а и си гледаш номерата
Пак ще поогледам, но няма да се справя. Ще прескоча до някой магазин, за да ми ги дадът.
В тема:Като паля се вкл. аварийните
14 март 2010 - 20:25
Намирисва ми на студени спойки в някое реле.
В тема:Поредният проблем с LUKAS
12 март 2010 - 17:03
Сложна работа е зацепването. ГНП-то е зацпено с вакум помпата, която е свързана с веригата, посредством зъбчатка, с горния вал.
Значи реда е горе-долу следния /цитирам по памет и мога да пропусна нещо/.
Сваляш всичко, дет ти пречи - въздухосборника /сваля се доста трудно на мен ми се наложи да сваля перката за да го изкарам/, пластмасите отгоре, колекторите /пластмасовите/ над помпата. След това развиваш капака на клапаните. Обезопасяваш всички дупки /с парцали или приспособени капачета/, за да не попадне нещо в двигателя, че ще стане една.
След това сваляш вакум помпата. Държи се на 6 болчета /шестограм/. Внимаваш с гарнитурата, че е малко особена /има дупка през която минава масло/, а новата е скъпа. Вимавай, че там се омаслява централно и може да текне масло. Като изкараш вакум помпата ще видиш, че има една зъбчатка, на която има отвори там има място за слагане на болт за центровка. Горе на главата ще видиш, че има на една зъбчатка място, на която да сложиш болт, с който да зацепиш веригата за корпуса.
Избираш си как ще центроваш. Завърташ ръчно до желаното положение и слагаш болтовете - първо отгоре на веригата, после във вакум помпата на зъбчатката. Белязах зъбчатката за корпуса на 1 място / за всеки случай/ След това гледаш отвън /където ти е ремъка/ на някоя от шайбите да направиш отбелязка, за да можеш после и там всичко да е ок. Има една шайба, на която има разграфени градуси, но аз не ги ползвах.
По средата на зъбчатката във вакум помпата се вижда остта на ГНП-то. Там белязах - на зъбчатката и оста. ГНП-то е захванто с 3 болта. Преди да ги свалиш завий болта за центровка и ако можеш /за всеки случай/ подпри зъбчатката, за да не падне надолу. Аз използвах един голям болт, който поставих под нея. Внимавай да не падне вътре, че няма вадене. Гайките на болтовете, които държат помпата са квадратни /да държат контра при завиване/ и имат уникалната сподобност да падат и повече да не можеш да ги намериш.
Помпата се вади, като използваш 3 болчета /10 мм/ мисля с дължина 7 сантиметра. Има си място на зъбчатката за тия болчета. Малко им заострих върховете, за да не се набият и започваш да обираш по малко. Те действат като скоба и ще отлепят помпата.
Ох... звучи малко объркано, ама не мога да го обесня по-добре.
Просто като почнеш да разглобяваш и внимаваш ще забележиш сам тия неща. Най-важното е да застопориш веригата и зъбчатката. След това да бележиш помпата с тая зъбчатка, за да можеш лесно да я зацепиш.
А ако, все пак не си сигурен, мисля че по сервизите имат точно схема на зацепването.
Значи реда е горе-долу следния /цитирам по памет и мога да пропусна нещо/.
Сваляш всичко, дет ти пречи - въздухосборника /сваля се доста трудно на мен ми се наложи да сваля перката за да го изкарам/, пластмасите отгоре, колекторите /пластмасовите/ над помпата. След това развиваш капака на клапаните. Обезопасяваш всички дупки /с парцали или приспособени капачета/, за да не попадне нещо в двигателя, че ще стане една.
След това сваляш вакум помпата. Държи се на 6 болчета /шестограм/. Внимаваш с гарнитурата, че е малко особена /има дупка през която минава масло/, а новата е скъпа. Вимавай, че там се омаслява централно и може да текне масло. Като изкараш вакум помпата ще видиш, че има една зъбчатка, на която има отвори там има място за слагане на болт за центровка. Горе на главата ще видиш, че има на една зъбчатка място, на която да сложиш болт, с който да зацепиш веригата за корпуса.
Избираш си как ще центроваш. Завърташ ръчно до желаното положение и слагаш болтовете - първо отгоре на веригата, после във вакум помпата на зъбчатката. Белязах зъбчатката за корпуса на 1 място / за всеки случай/ След това гледаш отвън /където ти е ремъка/ на някоя от шайбите да направиш отбелязка, за да можеш после и там всичко да е ок. Има една шайба, на която има разграфени градуси, но аз не ги ползвах.
По средата на зъбчатката във вакум помпата се вижда остта на ГНП-то. Там белязах - на зъбчатката и оста. ГНП-то е захванто с 3 болта. Преди да ги свалиш завий болта за центровка и ако можеш /за всеки случай/ подпри зъбчатката, за да не падне надолу. Аз използвах един голям болт, който поставих под нея. Внимавай да не падне вътре, че няма вадене. Гайките на болтовете, които държат помпата са квадратни /да държат контра при завиване/ и имат уникалната сподобност да падат и повече да не можеш да ги намериш.
Помпата се вади, като използваш 3 болчета /10 мм/ мисля с дължина 7 сантиметра. Има си място на зъбчатката за тия болчета. Малко им заострих върховете, за да не се набият и започваш да обираш по малко. Те действат като скоба и ще отлепят помпата.
Ох... звучи малко объркано, ама не мога да го обесня по-добре.
Просто като почнеш да разглобяваш и внимаваш ще забележиш сам тия неща. Най-важното е да застопориш веригата и зъбчатката. След това да бележиш помпата с тая зъбчатка, за да можеш лесно да я зацепиш.
А ако, все пак не си сигурен, мисля че по сервизите имат точно схема на зацепването.
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: Marillion
- Privacy Policy