За заветната Хидравлика !Как да си решим един шибан проблем за много пари !
Started by a14o user, 18 Jan 2008 - 23:57:36
17 replies to this topic
#1
Posted 18 January 2008 - 23:57
Все се каня да напиша патилата ми с моита хидравлика ама от много други форуми не ми остава време ! Обаче гледам имам лични и реших да помогна на всички !
Нека първо който има пробелем с хидравликата първо да си провери акумулатора !!!! Зима е и като клекне акумулатора и хидравликата спирааа.. споко заредете акумулатора или по добре го смете и всичко е наред !
НО НАЙ - ВАЖНОТО НА КОЙТО ВСЕ ОЩЕ СИ МУ РАБОТИ ХИДРАВЛИКАТА НЕКА ДА СИ Я СВАЛИ И ДА И ЗАПЕЧАТА ЯКО ЕЛЕКРОНИКАТА СЪС СИЛИКОН !! ВОДАТА ........... АУ КОЛКО Е СТРАШНА и като си помислиш ,че тая платчица е лекинко на няма и 30 санта от земята и водата си я къпе ли къпе докато един ден я изкъпе тотално ! Е все пак трябва да поздравим и гениалните )) инжинери от Даймлер-Крайслер дето са измислили са поръчали тая част недоразумение на Siemens -VDO !
Платката на този мини компютър или да го наречем Active Stearing е керамична и буквално с поялник неможе да се работи върху нея ! Общо взето проблема е ,че от влагатата някои елементи по платката буквално от електролизата остават без крачета след това има един транзиторчета доста корави като ампераж който буквано си заминават и давал леко на късо ! След това лекинко сутринта ставаш палиш си количката ЛЕГО и установяваш ,че намаш хидравлика ! ! Ако имате късмет може да пробвате да смените някой от тия транзистори и да пробвате какво ще стане има шанс да тръгне ! По прицип има едни драйвери от които всичко започва от тях ноо.. дълга история, по принцип имам един приятел дето е голям спец по всякакви авотелекторники и оправя всички нови електронни авто недоразумения само дето е почитател на чашката и въпреки , че съм го помилил да направи една помпа ей така за спорта казах му ,че ако е оправи ще му дам и 300 лева ама той така и не се решава да седне да се занимава може би и от много работа ! Ако все пак се опитате да работите по платката нека ви предупредя ,че платака е хибридна , кермика която е залепена с някакво кораво лепило за метала на помпата и буквално ще ви трябва газова горелка !
Така и понеже когато ми спря хидравликата по закона на Мърфи моя Майстор при който си ремонтирам колата си беше заминал в родната му Грузия , аз тръгнах по разни GSM сервизи и приятели да търся решения уви нъцки ! Между другото в EBAY.DE може да си купите нова или употрбявана помпа на добра цена не като 1200 лева в Балканстар !! След 1 месец без кола и яко набиране на волана моя човек се завърна и като му казах ,че ще купувам помпа веднага ме накара да отивам в сервиза !
За нула време ми оправи подобието на кола ! Сега карам повече от полувин година без никакави проблеми ! Верно помпата вече не си променя скороста спрямо усилието на волана , но за сметка но това особенно в града е супер добре със много мек волан ! Няма проблем и при висока скорост понеже в рейката има Байпас и не се получва нежалания ефект от леко да врътнеш волана и да заминеш в канавката !
От Пловдив съм телефона на майстора ми е 0898737096 - Давид !
И КАЖЕТЕ ЗА БОГА КАК ДА СИ ОПРАВЯ ЗАДНИТЕ СЕДАЛКИ ДА НЕ МИ ТРАКАТ ! ДА МУ Е.... МАЙКАТА !!
Нека първо който има пробелем с хидравликата първо да си провери акумулатора !!!! Зима е и като клекне акумулатора и хидравликата спирааа.. споко заредете акумулатора или по добре го смете и всичко е наред !
НО НАЙ - ВАЖНОТО НА КОЙТО ВСЕ ОЩЕ СИ МУ РАБОТИ ХИДРАВЛИКАТА НЕКА ДА СИ Я СВАЛИ И ДА И ЗАПЕЧАТА ЯКО ЕЛЕКРОНИКАТА СЪС СИЛИКОН !! ВОДАТА ........... АУ КОЛКО Е СТРАШНА и като си помислиш ,че тая платчица е лекинко на няма и 30 санта от земята и водата си я къпе ли къпе докато един ден я изкъпе тотално ! Е все пак трябва да поздравим и гениалните )) инжинери от Даймлер-Крайслер дето са измислили са поръчали тая част недоразумение на Siemens -VDO !
Платката на този мини компютър или да го наречем Active Stearing е керамична и буквално с поялник неможе да се работи върху нея ! Общо взето проблема е ,че от влагатата някои елементи по платката буквално от електролизата остават без крачета след това има един транзиторчета доста корави като ампераж който буквано си заминават и давал леко на късо ! След това лекинко сутринта ставаш палиш си количката ЛЕГО и установяваш ,че намаш хидравлика ! ! Ако имате късмет може да пробвате да смените някой от тия транзистори и да пробвате какво ще стане има шанс да тръгне ! По прицип има едни драйвери от които всичко започва от тях ноо.. дълга история, по принцип имам един приятел дето е голям спец по всякакви авотелекторники и оправя всички нови електронни авто недоразумения само дето е почитател на чашката и въпреки , че съм го помилил да направи една помпа ей така за спорта казах му ,че ако е оправи ще му дам и 300 лева ама той така и не се решава да седне да се занимава може би и от много работа ! Ако все пак се опитате да работите по платката нека ви предупредя ,че платака е хибридна , кермика която е залепена с някакво кораво лепило за метала на помпата и буквално ще ви трябва газова горелка !
Така и понеже когато ми спря хидравликата по закона на Мърфи моя Майстор при който си ремонтирам колата си беше заминал в родната му Грузия , аз тръгнах по разни GSM сервизи и приятели да търся решения уви нъцки ! Между другото в EBAY.DE може да си купите нова или употрбявана помпа на добра цена не като 1200 лева в Балканстар !! След 1 месец без кола и яко набиране на волана моя човек се завърна и като му казах ,че ще купувам помпа веднага ме накара да отивам в сервиза !
За нула време ми оправи подобието на кола ! Сега карам повече от полувин година без никакави проблеми ! Верно помпата вече не си променя скороста спрямо усилието на волана , но за сметка но това особенно в града е супер добре със много мек волан ! Няма проблем и при висока скорост понеже в рейката има Байпас и не се получва нежалания ефект от леко да врътнеш волана и да заминеш в канавката !
От Пловдив съм телефона на майстора ми е 0898737096 - Давид !
И КАЖЕТЕ ЗА БОГА КАК ДА СИ ОПРАВЯ ЗАДНИТЕ СЕДАЛКИ ДА НЕ МИ ТРАКАТ ! ДА МУ Е.... МАЙКАТА !!
#2
Posted 19 January 2008 - 00:09
Евала за доброто инфо, определено ще е от полза на други колеги.
P.S. Защо не пишеш в провила си откъде си, за да ти се появи под аватара и да знаят другите колеги, също така си добре дошла на някоя от срещите ни, всики четвъртък на бензиностанция ОПЕТ, до Мото-пфое
P.S. Защо не пишеш в провила си откъде си, за да ти се появи под аватара и да знаят другите колеги, също така си добре дошла на някоя от срещите ни, всики четвъртък на бензиностанция ОПЕТ, до Мото-пфое
#3
Posted 19 January 2008 - 10:14
И къде точно се намира тази платка не разбрах след като е толкова опасна.
#4
Posted 19 January 2008 - 14:51
С тиксо колега. Облепяш металните части, с които се захващат седалките в пода с един или два слоя тиксо или някакъв друг тип уплътнение. Другото нещо е, усещам, че колата ти е преди 2001 март. Ако имаш малко излишни финансии можеш да тапицираш с кожа или друг матерял кокпита и пластмасите на вратите. С това може да си премахнеш и скърцането от тези плоскости. При мен е така е без вратите и е супер, защото на старата А160 се побърквах от тези скърцания!
А пропо днес една таква помпа замина в ибей за 190 евро
А пропо днес една таква помпа замина в ибей за 190 евро
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
#5
Posted 19 January 2008 - 16:22
Мойта кола си я взех без хидравлика като беше свален самия бушон с цел да не работи постоянно за да не изгори напълно.Та мъжа ми изолира самата платка свърза директните кабели към акомулатора сложи едно съпротивление да не работи на максимални обороти и едно реле когато запали двигатела да тръгва помпата. И така е без отказна
#6
Posted 19 January 2008 - 16:56
бахти скапаните а класи ! честно никога повече мерцедес ! Японец само, имаме и една Е-класа 2003 година cdi ............! В балкан стар на сервиз се ходи със записване една седмица предварително ! Развален до развален Мерцедес !
Голема излагация !
Голема излагация !
#7
Posted 19 January 2008 - 17:01
бахти скапаните а класи ! честно никога повече мерцедес ! Японец само, имаме и една Е-класа 2003 година cdi ............! В балкан стар на сервиз се ходи със записване една седмица предварително ! Развален до развален Мерцедес !
Голема излагация !
Вземи си една 190-тка и една 124-ка и си свиркайте
#8
Posted 19 January 2008 - 17:48
За това винаги казвам, ако се купува А класа трябва да си фен на този модел. Инак е голям тормоз! Относно за японците и аз нещо съм се замислил при смяна на легена да се пробва нещо от този край на свето!бахти скапаните а класи ! честно никога повече мерцедес ! Японец само, имаме и една Е-класа 2003 година cdi ............! В балкан стар на сервиз се ходи със записване една седмица предварително ! Развален до развален Мерцедес !
Голема излагация !
Инак си е верно Мерцедес само от старите!!!!!
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
#9
Posted 19 January 2008 - 23:03
Аз казвам - ако си купуваш кола - да не е от автокъща и от Италия ( ), защото подозирам, че повечето коли с проблеми са точно от там.
Но... само предполагам...
Но... само предполагам...
#10
Posted 19 January 2008 - 23:19
Аз казвам - ако си купуваш кола - да не е от автокъща и от Италия ( ), защото подозирам, че повечето коли с проблеми са точно от там.
Но... само предполагам...
Това не е критерий за една кола дали е читава, може и кукла да е от Италия, може и гнил немски кошник да е
Казвам го, защото и от двете места съм карал коли и знам, друг е въпроса, че джамбазите вземат евтиното за да им излиза исапа
#11
Posted 19 January 2008 - 23:28
друг е въпроса, че джамбазите вземат евтиното за да им излиза исапа
Така си мисля и аз. Затова постоянно плюя автокъщите. Неможе една кола, която се продава от частно лице и такава от автокъща да са на една цена при положение, че автокъщите ги изкупуват директо от собствениците (за автокъщите в чужбина говоря, щото нашите ги купуват от чуждите автокъщи ) , та неможе автокъщите да препродават колите без печалба- някак си много алтруистично ми изглежда. А за българските автокъщи... какво да кажа. Един познат си беше купил кола , която при регистрацията се оказа крадена .
edit: ш`ма извинявате за офтопика
#12
Posted 22 April 2008 - 14:17
Все се каня да напиша патилата ми с моита хидравлика ама от много други форуми не ми остава време ! Обаче гледам имам лични и реших да помогна на всички !
Нека първо който има пробелем с хидравликата първо да си провери акумулатора !!!! Зима е и като клекне акумулатора и хидравликата спирааа.. споко заредете акумулатора или по добре го смете и всичко е наред !
НО НАЙ - ВАЖНОТО НА КОЙТО ВСЕ ОЩЕ СИ МУ РАБОТИ ХИДРАВЛИКАТА НЕКА ДА СИ Я СВАЛИ И ДА И ЗАПЕЧАТА ЯКО ЕЛЕКРОНИКАТА СЪС СИЛИКОН !! ВОДАТА ........... АУ КОЛКО Е СТРАШНА и като си помислиш ,че тая платчица е лекинко на няма и 30 санта от земята и водата си я къпе ли къпе докато един ден я изкъпе тотално ! Е все пак трябва да поздравим и гениалните )) инжинери от Даймлер-Крайслер дето са измислили са поръчали тая част недоразумение на Siemens -VDO !
Платката на този мини компютър или да го наречем Active Stearing е керамична и буквално с поялник неможе да се работи върху нея ! Общо взето проблема е ,че от влагатата някои елементи по платката буквално от електролизата остават без крачета след това има един транзиторчета доста корави като ампераж който буквано си заминават и давал леко на късо ! След това лекинко сутринта ставаш палиш си количката ЛЕГО и установяваш ,че намаш хидравлика ! ! Ако имате късмет може да пробвате да смените някой от тия транзистори и да пробвате какво ще стане има шанс да тръгне ! По прицип има едни драйвери от които всичко започва от тях ноо.. дълга история, по принцип имам един приятел дето е голям спец по всякакви авотелекторники и оправя всички нови електронни авто недоразумения само дето е почитател на чашката и въпреки , че съм го помилил да направи една помпа ей така за спорта казах му ,че ако е оправи ще му дам и 300 лева ама той така и не се решава да седне да се занимава може би и от много работа ! Ако все пак се опитате да работите по платката нека ви предупредя ,че платака е хибридна , кермика която е залепена с някакво кораво лепило за метала на помпата и буквално ще ви трябва газова горелка !
Така и понеже когато ми спря хидравликата по закона на Мърфи моя Майстор при който си ремонтирам колата си беше заминал в родната му Грузия , аз тръгнах по разни GSM сервизи и приятели да търся решения уви нъцки ! Между другото в EBAY.DE може да си купите нова или употрбявана помпа на добра цена не като 1200 лева в Балканстар !! След 1 месец без кола и яко набиране на волана моя човек се завърна и като му казах ,че ще купувам помпа веднага ме накара да отивам в сервиза !
За нула време ми оправи подобието на кола ! Сега карам повече от полувин година без никакави проблеми ! Верно помпата вече не си променя скороста спрямо усилието на волана , но за сметка но това особенно в града е супер добре със много мек волан ! Няма проблем и при висока скорост понеже в рейката има Байпас и не се получва нежалания ефект от леко да врътнеш волана и да заминеш в канавката !
От Пловдив съм телефона на майстора ми е 0898737096 - Давид !
И КАЖЕТЕ ЗА БОГА КАК ДА СИ ОПРАВЯ ЗАДНИТЕ СЕДАЛКИ ДА НЕ МИ ТРАКАТ ! ДА МУ Е.... МАЙКАТА !!
#13
Posted 22 April 2008 - 14:32
Здравейте.хидравликата ми не спираше да върти,изваждах бушона за да спре,закарах я в БАЛКАНСТАР,оказа се клеясал кабел на алтернатора.
#14
Posted 24 April 2008 - 20:38
Моята е точно италианска и я купих на 9 юни 2007, скоро ще стане как я карам вече 1 година и НЯМАМ АБСОЛЮТНО НИКАКВИ проблеми до сега, недай си Боже все пак. И я купих от търговец от "Горубляне". За цяла година нищо особено не е правено по нея, само като я купих й смених филтъра (маслен) и едно масло (Aral), и това беше. Върви като пушка и ми харчи малко (4.5 -извън - и 6.0 на градско), е кво повече може да иска човек ?!? Такива проблеми с намокрянето нямам.
Е, какво ? Като ми е от "Горубляне" и е от Италия да се гръмна ли сега... тия лафове много мязат на митология и изтъркана плоча вече. Всичко си е индивидуално според мене.
Желя ви безпроблемно каране/возене.
Е, какво ? Като ми е от "Горубляне" и е от Италия да се гръмна ли сега... тия лафове много мязат на митология и изтъркана плоча вече. Всичко си е индивидуално според мене.
Желя ви безпроблемно каране/возене.
#15
Posted 24 April 2008 - 20:56
Е, какво ? Като ми е от "Горубляне" и е от Италия да се гръмна ли сега... тия лафове много мязат на митология и изтъркана плоча вече. Всичко си е индивидуално според мене.
Желя ви безпроблемно каране/возене.
И аз мисля че няма значение от къде е колата просто трябва при покупка да се гледа внимателно всичко, защото всяка кола е ползвана по различен начин и наистина е индивидуално. И освен това колкото и да е излъскана и измита дадена кола винаги си личи общото състояние като се погледне.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users