Моля помогнете сьс сьвет- МЛ-а ми не пали под минус 5
Започната от dem, 18 яну 2008 - 00:53:22
36 мнения по тази тема
#1
Публикувано 18 януари 2008 - 00:53
Колеги моля ви помагайте..Падне ли вьншната температура под -5 градуса джипа ми -МЛ270 ЦДИ трудно пали .Най-малко от третия пьт и то при яко вьртене сьс стартера по 15-20 секунди.А запали ли сутрин ведньж,то през целия ден нямя проблем.Пали веднага независимо от температурата.Смених акумулатора с нов,горивния филтьр.Беше на проверка в 3 сервиза вкл. и на Петко и никакьв резултат..Компютьрните стендове и програми показват всичко О.К.Щях да забравя -сменихме и всички уплатнения и О-прьстени около и вьв горивната помпа да не би да гьлта вьздух и резултата е пак сьщия.Моля ви дайте ми акьл какво да правя..
полезна информация
полезна информация
#2
Публикувано 18 януари 2008 - 00:56
Познавам поне 3-ма още с подобен проблем. Колега на този проблем разрешение няма ( аз така мисля ). Един приятел вчера ми се оплакваше. Въпроса е сутрин да запали веднъж. После няма проблеми нали ?
Мерцедес C180 97г. -> Р4572РХ
#3
Публикувано 18 януари 2008 - 01:04
Що ли ми намирисва на слаба компресийка или избили свещи, или реле.
#4
Публикувано 18 януари 2008 - 01:41
Да.После никакьв проблем..Познавам поне 3-ма още с подобен проблем. Колега на този проблем разрешение няма ( аз така мисля ). Един приятел вчера ми се оплакваше. Въпроса е сутрин да запали веднъж. После няма проблеми нали ?
#5
Публикувано 18 януари 2008 - 01:59
Това вече незнам на какво се дължи. Дано се намри някой, който да ти каже точно от какво е.
Мерцедес C180 97г. -> Р4572РХ
#6
Публикувано 18 януари 2008 - 08:33
Абе малко тъп въпрос ама свещите как са?
Питам понеже не видях писано за тях нищо.
И ако са добре, проверихте ли дали до тях ходи напрежение?
Питам понеже не видях писано за тях нищо.
И ако са добре, проверихте ли дали до тях ходи напрежение?
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#7
Публикувано 18 януари 2008 - 09:51
На мен тез симптоми ми звучат като на "летен" дизел .... ама пък в три сервиза да не кажат нищо по въпроса....
1. аз бих проверил стартера, втулки, четки, стартов ток обороти под товар,
2. бих замерих компресия на студен двигател,
3. бих проверил първоначалното впръсване на горивото при студен двигател
1. аз бих проверил стартера, втулки, четки, стартов ток обороти под товар,
2. бих замерих компресия на студен двигател,
3. бих проверил първоначалното впръсване на горивото при студен двигател
.... Опита е фенер който свети на гърба ни - Конфуций ....
#8
Публикувано 18 януари 2008 - 14:37
OMV Alpin-disel
#9
Публикувано 18 януари 2008 - 15:30
никога не съм имал дизелова кола, но като съдя по бусовете които са дизели си мисля , че проблема е в подгряващите свещи.
#10
Публикувано 18 януари 2008 - 18:39
Добре де, пича споделя че е ходил на няколко сервиза, к'ви са тия майстори първо да не видят свещите?
#11
Публикувано 18 януари 2008 - 19:10
Добре де, пича споделя че е ходил на няколко сервиза, к'ви са тия майстори първо да не видят свещите?
Често свещта при мерене с уред показва,че не е изгоряла,а всъщност само тлее лекичко!Ама тва може да се види при свалена свещ! Затова при мерене на съпротивление на подгр.свещ и 0.2 Ома разлика е повод за размисъл.И меренето трябва да е с прецизен уред!
#12
Публикувано 18 януари 2008 - 19:33
Често свещта при мерене с уред показва,че не е изгоряла,а всъщност само тлее лекичко!Ама тва може да се види при свалена свещ! Затова при мерене на съпротивление на подгр.свещ и 0.2 Ома разлика е повод за размисъл.И меренето трябва да е с прецизен уред!
Аз лично ги тествам след като ги сваля, на уреди много, много невярвам.
Знам, че процедурата не е лесна, но все пак...
#13
Публикувано 18 януари 2008 - 19:41
Дюза....!
#14
Публикувано 18 януари 2008 - 20:10
Колега, LYNX както винаги отсича с една дума дюза и... край.Затова искам да поясня .Когато отидеш да ти направят диагностика там проверяват дали дюзите са ти в нормалата, и най- вероятно са -дори и в долната граница да са.Но ти ги накарай да премерят и обратната нафта, е за тях кушия но за теб ще е показателно.Тези дюзи не са кото ония старите и обратната нафта която връщат си има норма.Ако връщат повече от нормата също е проблем.Измерва се с едни стъклени цилиндри които се поставят наместото на тръбичката за обратната нафта.Или още по-добре ги питай дали имат такъв комплект за измерване.С този проблем има опасност някой ден да останеш на пътя- караш си ,всичко е ОК. спираш за кафе гасиш и... пътна помооощ.С една дума ако не си правил диагностика на дюзите направи.Мога също да добавя от личен опит ,че БС плоавдив не са в час точно с този проблем и ми се наложи от тях да ходя другаде.Дюза....!
#15
Публикувано 18 януари 2008 - 20:18
кажи поне къдети я оправиха,...все пак е полезно инфо!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни