Моля помогнете сьс сьвет- МЛ-а ми не пали под минус 5
Започната от dem, 18 яну 2008 - 00:53:22
36 мнения по тази тема
#31
Публикувано 20 януари 2008 - 12:38
Иа го по бензиностанциите.
Ама замръзне ли ти нафтата ако ще и целия да го изпръскаш няма палене.Питай ме мен...
Ама замръзне ли ти нафтата ако ще и целия да го изпръскаш няма палене.Питай ме мен...
#32
Публикувано 20 януари 2008 - 14:08
===================================================================
Извинявай колега, но ползването на спрея е напълно безопасно. Лично аз съм го ползвал няколко зими за да паля...... Форд, естествено. Форд Транзит. На спрея е написано как се ползва. Пръсва се кратковременно във смукателя на филтъра и веднага се върти. Не се подгрява със свещите. Колата пали при много ниски обороти на стартера и го щадиш, както и акумулатора. Важното е да не се прекалява с количеството, впръскано във филтъра. Само кратковременно - просто пссссс. Една две секунди. После влизаш в колата и въртиш.
Всичко това го написах преди дни в друга рубрика тук. Това за паленето наобратно са легенди от времето на Перкинсите. Та нали развърташ вала няколко пъти, преди етерът да влезе в цилиндрите.
Аз просто споделям факти колега.Не твърдя,че при всяко палене се получават тези неща а просто казах,че трябва да се внимава с този спрей.И още нещо.Има машини,които фабрично са направени така,че при определен градус под нулата при завъртане на стартера има система,която впръсква нужното количество етер и двигателя пали по-лесно.Не смяташ ли,че ако трябваше да им се впръсква и на нашите автомобили не биха ги направили по този начин.Според мен е така.
Поздрави.
#33
Публикувано 20 януари 2008 - 14:09
Иа го по бензиностанциите.
Ама замръзне ли ти нафтата ако ще и целия да го изпръскаш няма палене.Питай ме мен...
Е това е ясно, питам защото от доста места чувам само убави работи за него, а никога не съм го пробвал.
Иначе, филтъра трябва ли да се свали за да се пръсне, или направо се пръска в тръбата преди филтъра?
#34
Публикувано 20 януари 2008 - 15:46
Темата беше за друго, а я оцапахме. Преди филтъра, няма да го сваляш всеки път, я! И понеже вече я оплесках, ще ти кажа, че от Германия дойде един Транзит на който е бил пробит маркуча свързващ филтъра със смукателния колектор( значи зад филтъра,хе хе), там беше вкаран един шлаух залепен със силикон, шлаухът преведен през пробитата предна стена на купето и беше надянат на пръскалото на един спрей, поставен върху майсторски изработена стойка под волана. Хич не са се затруднявали дори да отварят капака.Е това е ясно, питам защото от доста места чувам само убави работи за него, а никога не съм го пробвал.
Иначе, филтъра трябва ли да се свали за да се пръсне, или направо се пръска в тръбата преди филтъра?
Относно автомобилите, палещи с етер - ами това са стари машини, без подгрев. Шкода например, ама не дори "Европа", не дори "Мадара", а прастарите RT i RTO. Ама това е друга бира. Слагаш една ампула на едно място, чупи се вътре и напомпваш - после палиш. Шкода Европа - правиш факел от Работническо дело и е готова. МАЗ 500 - стартера ( тежи около 40 кг.) като изхвърли бендикса, почти чупи камбаната и 100% пали.
CDI?
#35
Публикувано 28 януари 2008 - 22:29
ГРОС ,днес видях че в Кауфланд го има.Какъв е този спрей и откъде да си го купя да го пробвам?
#36
Публикувано 30 януари 2008 - 18:23
Както винаги 'LYNX' ти се оказа прав.Евала бате Смениха ми дузите на 1 и 4 цилиндар(Теста с колбите за обратната нафта го показа) и да 4укна на дурво в момента ниама никакув проблем...Естествено вси4ко бесхе свурзано с доста пари4ки,но кво да се прави.Осхте един пат благодариа на вси4ки които се изказаха по проблемаДюза....!
#37
Публикувано 30 януари 2008 - 19:29
То на ЛУНКСА му трябва отделен подфорум ма айде
С кеф да си я караш,директното впрьскване много не ги ебава свещите,не играят голяма роля ма па дюзи...........баса ужаса.
С кеф да си я караш,директното впрьскване много не ги ебава свещите,не играят голяма роля ма па дюзи...........баса ужаса.
.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни