Принцип на действиеамортесьори и сфери на 124 Т
Започната от Pelera, 16 яну 2008 - 21:59:58
21 мнения по тази тема
#16
Публикувано 28 декември 2008 - 12:53
Това за 100-те километра е доста преувеличено,....
Нещо малко и основно пропускате,....тва тропане което описваш никак не се вързва с амортисйори,...за сверите е типично твърдата возия,.... и потропване при бабуна!
Огледайте отново основното окачване на задния мост,..шарнирни втулки,тампони,резервна гума,скоби на резервоара,..теглич,..ауспуф!
И се заслушайте у колонките зад задните врати,...локализирайте областа на дразнителя!
Успех!
Нещо малко и основно пропускате,....тва тропане което описваш никак не се вързва с амортисйори,...за сверите е типично твърдата возия,.... и потропване при бабуна!
Огледайте отново основното окачване на задния мост,..шарнирни втулки,тампони,резервна гума,скоби на резервоара,..теглич,..ауспуф!
И се заслушайте у колонките зад задните врати,...локализирайте областа на дразнителя!
Успех!
#17
Публикувано 28 декември 2008 - 14:33
Това за амортисьорите звучи добре.100% пропускам нещо ,ако е малко-шестак.
Ще взема и ще я разглобя цялата задница и като го открия ще го покажа.
Мерси за идеите.
Ще взема и ще я разглобя цялата задница и като го открия ще го покажа.
Мерси за идеите.
#18
Публикувано 10 януари 2009 - 12:39
поне разбери откоя страна идва тропането.
на мен едно комби така ми скъса нервите.
АКО е амортисьор, не се сещам как е разположението при 210, но при 124, може да се разтапицира багажника и се откриват гайките с осите на амортисьора. караш по дупки и ако тропа от тях се усеща много ясно, като пипнеш гайката.
големите 4 тампона които държат задния мост--също трябва да се прегледат
на мен едно комби така ми скъса нервите.
АКО е амортисьор, не се сещам как е разположението при 210, но при 124, може да се разтапицира багажника и се откриват гайките с осите на амортисьора. караш по дупки и ако тропа от тях се усеща много ясно, като пипнеш гайката.
големите 4 тампона които държат задния мост--също трябва да се прегледат
#19
Публикувано 23 октомври 2010 - 19:31
ми нещо никой не дава разказ на приказката нивомат....
3.регулатор. помпата прави налягане, което стига по метална тръбичка до регулатора за височината на задницата. той е вързан с малка щангичка за торсиона. когато колата клекне регулатора подава ОЩЕ и още масло към амортисьорите, докато задницата заеме изходно положение. когато се изправи, регулатора върти маслото обрато към казанчето. счупен или течащ регулатор, не съм виждал. готиното е че можеш сам да си настроиш височината на задницата, на канал. толкова колкото ти е кеф
Оказа се, че скапан регулатор все пак може да има, подробности в тази история
#20
Публикувано 01 май 2024 - 10:04
Здрвейте,
Пускам малко информация как точно се регулира височината на задният мост.
Влезте в този сайт: https://www.w124perf...m/docs/mb/W124/и отворете файла ''AMG_W124_conversion_SLS.pdf''
В сайта https://www.w124performance.com/има изключително много и полезна информация относно моделите 140, 124, 123, 202 и тн...
Поздрави,
#21
Публикувано 07 май 2024 - 12:25
В този сайт е копирана голяма част от информация от WIS.
И аз съм го ползвал доста докато имах w124, особено след като ми гръмна диска с инсталацията на WIS.
В Mercedes Starfinder също има полезна информация за доста модели, е не толкова подробна колкото във w124performance, но покриват доста повече модели.
#22
Публикувано 08 май 2024 - 05:53
3.регулатор. помпата прави налягане, което стига по метална тръбичка до регулатора за височината на задницата. той е вързан с малка щангичка за торсиона. когато колата клекне регулатора подава ОЩЕ и още масло към амортисьорите, докато задницата заеме изходно положение. когато се изправи, регулатора върти маслото обрато към казанчето. счупен или течащ регулатор, не съм виждал. готиното е че можеш сам да си настроиш височината на задницата, на канал. толкова колкото ти е кеф
Незнам до коя година регулаторите са хидравлични.
На моя 1998 CL500 нивомат само отзад, регулатора е ел-сензор, пак си е със щангичка от която мога да свалям и вдигам колата, но той управлява някъде хидравличен електромагнитен клапан който пуска маслото.
сесшисе ?
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни