Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Принцип на действиеамортесьори и сфери на 124 Т


  • Please log in to reply
21 мнения по тази тема

#16 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 28 декември 2008 - 12:53

Това за 100-те километра е доста преувеличено,....
Нещо малко и основно пропускате,....тва тропане което описваш никак не се вързва с амортисйори,...за сверите е типично твърдата возия,.... и потропване при бабуна!
Огледайте отново основното окачване на задния мост,..шарнирни втулки,тампони,резервна гума,скоби на резервоара,..теглич,..ауспуф!
И се заслушайте у колонките зад задните врати,...локализирайте областа на дразнителя!

Успех!
  • 0

#17 kavarnatv

kavarnatv

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 43 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Каварна
  • Автомобил:
    W210 - 2002г
    W168 - 1999

Публикувано 28 декември 2008 - 14:33

Това за амортисьорите звучи добре.100% пропускам нещо ,ако е малко-шестак.
Ще взема и ще я разглобя цялата задница и като го открия ще го покажа.
Мерси за идеите.
  • 0

#18 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 10 януари 2009 - 12:39

поне разбери откоя страна идва тропането.
на мен едно комби така ми скъса нервите.

АКО е амортисьор, не се сещам как е разположението при 210, но при 124, може да се разтапицира багажника и се откриват гайките с осите на амортисьора. караш по дупки и ако тропа от тях се усеща много ясно, като пипнеш гайката.

големите 4 тампона които държат задния мост--също трябва да се прегледат
  • 0

#19 iohoho

iohoho

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 587 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    S 211 E 320 CDI 2004г.

Публикувано 23 октомври 2010 - 19:31

ми нещо никой не дава разказ на приказката нивомат....



3.регулатор. помпата прави налягане, което стига по метална тръбичка до регулатора за височината на задницата. той е вързан с малка щангичка за торсиона. когато колата клекне регулатора подава ОЩЕ и още масло към амортисьорите, докато задницата заеме изходно положение. когато се изправи, регулатора върти маслото обрато към казанчето. счупен или течащ регулатор, не съм виждал. готиното е че можеш сам да си настроиш височината на задницата, на канал. толкова колкото ти е кеф



Публикувано изображение


Оказа се, че скапан регулатор все пак може да има, подробности в тази история
  • 0

#20 Georgi_Kr

Georgi_Kr

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Костенец
  • Автомобил:
    MB W124 200TE 1994г.

Публикувано 01 май 2024 - 10:04

Здрвейте, 

 

Пускам малко информация как точно се регулира височината на задният мост.

 

Влезте в този сайт: https://www.w124perf...m/docs/mb/W124/и отворете файла  ''AMG_W124_conversion_SLS.pdf''

 

В сайта https://www.w124performance.com/има изключително много и полезна информация относно моделите 140, 124, 123, 202 и тн...

 

Поздрави, 


  • 1

#21 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4601 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 07 май 2024 - 12:25

В този сайт е копирана голяма част от информация от WIS.

И аз съм го ползвал доста докато имах w124, особено след като ми гръмна диска с инсталацията на WIS.

 

В Mercedes Starfinder също има полезна информация за доста модели, е не толкова подробна колкото във w124performance, но покриват доста повече модели.

http://benz.ehost.tj/


  • 0

#22 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 524 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница- 60169
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    US 1972 280SE 4.5
    US 1972 250C
    US 1972 280C
    EU 1984 500SEC
    US 1989 560SEC
    US 1998 CL500
    EU 1999 CLK320
    US 2008 S550

Публикувано 08 май 2024 - 05:53

3.регулатор. помпата прави налягане, което стига по метална тръбичка до регулатора за височината на задницата. той е вързан с малка щангичка за торсиона. когато колата клекне регулатора подава ОЩЕ и още масло към амортисьорите, докато задницата заеме изходно положение. когато се изправи, регулатора върти маслото обрато към казанчето. счупен или течащ регулатор, не съм виждал. готиното е че можеш сам да си настроиш височината на задницата, на канал. толкова колкото ти е кеф

 

Незнам до коя година регулаторите са хидравлични.

На моя 1998 CL500 нивомат само отзад, регулатора е ел-сензор, пак си е със щангичка от която мога да свалям и вдигам колата, но той управлява някъде хидравличен електромагнитен клапан който пуска маслото. 


  • 0

сесшисе ?





1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни