Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблемен климатроник W210


  • Please log in to reply
20 мнения по тази тема

#16 Esper

Esper

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1531 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pernik

Публикувано 17 януари 2008 - 23:41

изолирах си загубите от вакума,направих диагностика-няма фатални грешки--и резултата е че сега духа в краката 2-3 минути повече и пак си превключва в другия режим :dontknow:
БАХ МААМУ - що си продадох 190-ката и си купих очиларка? :kill_myself:


Така е то - екстрите са хубаво нещо докато работят.
После става сураво и кураво :censored:
А пробва ли да го настроиш да духа само в краката? Ръчно имам предвид.
Като почне да духа само горе и в страни, променя ли се нещо в индикациите по панела?
Струва ми се че не сте изолирали загубите във вакума. А нямам идея как се мери това.
Кофти работа ама да те успокоя - аз топло в краката никога не съм имал.
Знам че от това не ти става по-топло на краката, но поне може би на душата? :icon_coolgrin:
  • 0

879897.png


#17 specW221L

specW221L

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 7 Мнения:

Публикувано 18 януари 2008 - 00:07

Много нагледно си го направил колега ама явно не си ме разбралправилно твоята тема я четох и снимките гледах но зад моята жабка нема бре и аз затова питах тук
А вие всички наскачахте че имало търсачки извинявам се за тона но в момента съм в службата и немога да кача снимки при разглобено полужение
А и междо другото аз немам Аербаци :unsure: :wacko: :( ;) :flagMB new:

Е колега щом не знаеш ще ти кажа че има 2 типа филтри за Е класи защото има 2 типа Е класи: единият е зад жабката, а другия е под жабката-отдолу в краката на пътника.
  • 0

#18 specW221L

specW221L

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 7 Мнения:

Публикувано 18 януари 2008 - 00:13

изолирах си загубите от вакума,направих диагностика-няма фатални грешки--и резултата е че сега духа в краката 2-3 минути повече и пак си превключва в другия режим :dontknow:
БАХ МААМУ - що си продадох 190-ката и си купих очиларка? :kill_myself:

На колко градуса настройваш климатроника? Пробва ли да изкл. авто-режима? И най-важното нещо е че може да се е повредила някоя доза за управление на въздушния поток.Какви грешки отчете при диагностика и с какъв тестер е четена?
  • 0

#19 doktoras

doktoras

    Член на МБлуб България

  • Потребители на форума
  • 122 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Елхово

Публикувано 18 януари 2008 - 01:30

Е колега щом не знаеш ще ти кажа че има 2 типа филтри за Е класи защото има 2 типа Е класи: единият е зад жабката, а другия е под жабката-отдолу в краката на пътника.

Благодаря колега за съвета но и под жабката нямам трябва да са два броя но немаааааааааааааа :unsure: :blush: :( ;)
  • 0
www.na-offroad.com
Мерцедес-Бенц 200се купе

#20 Esper

Esper

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1531 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pernik

Публикувано 18 януари 2008 - 02:46

Е колега щом не знаеш ще ти кажа че има 2 типа филтри за Е класи защото има 2 типа Е класи: единият е зад жабката, а другия е под жабката-отдолу в краката на пътника.


Значи оказа се, че колегата пита за W124.
Мътна и кървава е работата с филтрите там...
Пратил съм му линкове с местонахождението на филтрите, дано извади късмет да има изобщо предвидено място за такива.
И колкото за протокола, благодарение на боса: прахови филтри на купето, W124. И не само.
То затова не е добре да драскаме в чужди теми. Ама хора сме, грешим... :friends:

И пак за протокола - тея под краката са с активен въглен, така наречените "поленови".
Тези зад жабката са просто прахови.
И обикновено ги има и двата вида в един и същи автомобил.
Поне в този от темата.

:icon_coolgrin:
  • 0

879897.png


#21 icolambow

icolambow

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 57 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 19 януари 2008 - 09:43

като го настроя да духа само в краката-нищо не се променя
всъщност на дисплея всичко е о к там си показва перфектно-но клапите се управляват ръяно само първите 2-3 мин след като я запаля-след това сменя режима само на дисплея без да командва клапите-те си стоят в едно и също положение-не духа надолу-сменя режима само ако включа копчето което е за предното стъкло-почва да духа само на стъклото на макс
  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни