Проблемен климатроник W210
Започната от icolambow, 13 яну 2008 - 16:56:39
20 мнения по тази тема
#1
Публикувано 13 януари 2008 - 16:56
не стига че катастрофирах онази вечер ами сега и климатроника нещо ме нерви-и по точно:когато запаля и го включа-първите 1-2 минути всичко е наред,след което преминава сам в режим в който духа само на стъклата и от таблото и резултата е че ми замръзват краката а иначе не може да се диша от жега;и какъвто и режим да му задам-към краката не пуска никакъв въздух;променя се само временно и то ако изгася колата и я запаля отново-и то само за 1-2 минути-след което--всичко се повтаря
#2
Публикувано 13 януари 2008 - 17:06
Преди време четох из форума ,че датчика за външна температура също влияел на работата на климата
Един пич , като паркирал колата с предницата към слънцето , се вкл. климата , когато не трябва или нещо такова
Виж като си чукнал предницата , да не е пострадал и той
(не съм сигурен в това което казвам , но като инфо....)
Поздрави
Един пич , като паркирал колата с предницата към слънцето , се вкл. климата , когато не трябва или нещо такова
Виж като си чукнал предницата , да не е пострадал и той
(не съм сигурен в това което казвам , но като инфо....)
Поздрави
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#3
Публикувано 13 януари 2008 - 17:18
Реших да смена филтрите на моето купенце но не намерих каде са някой можели да ми каже къде и как се подменя
www.na-offroad.com
Мерцедес-Бенц 200се купе
Мерцедес-Бенц 200се купе
#4
Публикувано 13 януари 2008 - 17:40
има такава тема във форума-потърси с търсачката
#5
Публикувано 13 януари 2008 - 20:10
Реших да смена филтрите на моето купенце но не намерих каде са някой можели да ми каже къде и как се подменя
Колега, ако беше питал търсачката за "филтри климатроник" щеше да стане излишно питането ти...
Дори съвсем наскоро имаше такава тема!
Хайде да не излезе че спамя, ето ти тема с картинки която намерих пак с търсачката - това че съм я писал съвсем не значи, че помня къде е точно:
Подмяна праховите филтри на климатроника - W210
#6
Публикувано 13 януари 2008 - 22:02
мне баце, тва беше друг, там беше за датчика за налягане на фреонаПреди време четох из форума ,че датчика за външна температура също влияел на работата на климата
Един пич , като паркирал колата с предницата към слънцето , се вкл. климата , когато не трябва или нещо такова
Виж като си чукнал предницата , да не е пострадал и той
(не съм сигурен в това което казвам , но като инфо....)
Поздрави
при колегата излиза грешка, затова като рестартираш се оправя. пробвай да извадиш грешката от климатроник-дисплея
#7
Публикувано 13 януари 2008 - 22:19
Мдаа, опасявам се че вследствие на удара се е счупило нещо около климата.
А не е като да няма неща за преебване при челен удар - дехидратора ( така ли се казваше? ) е на много кофти място, на него са датчиците за налягане и температура, радиатора отпред...
Нека направи една диагностика на панела, поне на грешките около датчиците може да се вярва.
Ето методика за диагностика на климатроника.
Ако е с този панел, де.
А не е като да няма неща за преебване при челен удар - дехидратора ( така ли се казваше? ) е на много кофти място, на него са датчиците за налягане и температура, радиатора отпред...
Нека направи една диагностика на панела, поне на грешките около датчиците може да се вярва.
Ето методика за диагностика на климатроника.
Ако е с този панел, де.
#8
Публикувано 13 януари 2008 - 22:23
метода го зная и съм го правил -но не мислех че мойе да е от удара
просто мисля че има някакво командване на клапите на климатроника и според мен е нещо вътре в колата
просто мисля че има някакво командване на клапите на климатроника и според мен е нещо вътре в колата
#9
Публикувано 13 януари 2008 - 22:27
пък и климатика (компресора)с датчиците според мен важи за охлаждане
#10
Публикувано 13 януари 2008 - 22:28
Нищо не пречи да провериш все пак.
Иначе клапите се командват от едни електро-пневматични вентили - ето част от тях.
Електрически се управляват от панела но ако няма вакуум по тръбичките пак няма да работят - моя случай.
Ама мисля че при теб проблема е друг - климата минава в някакъв safe mode поради някаква авария.
Иначе клапите се командват от едни електро-пневматични вентили - ето част от тях.
Електрически се управляват от панела но ако няма вакуум по тръбичките пак няма да работят - моя случай.
Ама мисля че при теб проблема е друг - климата минава в някакъв safe mode поради някаква авария.
#11
Публикувано 13 януари 2008 - 22:38
ето сега ми просветна откъде може да е-а ти откъде я вадиш тая информация
а мен ми светна като видях на снимката че има някакъв клапън който се управлява от вакум-според мен-има някъкви маркучета
та днес без да искам счупих едната тръбичка която засмуква чрез вакуум и регулира фаровете-в следствие на което губя вакуум налягането защото и копчето за рег. на фаровете е малко счупено и в момента е вътре в таблото и днес го чух като съска-утре ще го извадя за да го затворя и ще видя резултата
а мен ми светна като видях на снимката че има някакъв клапън който се управлява от вакум-според мен-има някъкви маркучета
та днес без да искам счупих едната тръбичка която засмуква чрез вакуум и регулира фаровете-в следствие на което губя вакуум налягането защото и копчето за рег. на фаровете е малко счупено и в момента е вътре в таблото и днес го чух като съска-утре ще го извадя за да го затворя и ще видя резултата
#12
Публикувано 14 януари 2008 - 16:53
То този вентил не е един а са доста - само аз съм снимал 2
По принцип от липсата/утечката на вакум от системата е съвсем нормално да не ти работят клапите за въздух.
Системата обаче не следи дали има вакум или не, тоест няма как да го видиш при диагностиката.
Само по това, което си написал
По принцип от липсата/утечката на вакум от системата е съвсем нормално да не ти работят клапите за въздух.
Системата обаче не следи дали има вакум или не, тоест няма как да го видиш при диагностиката.
Само по това, което си написал
#13
Публикувано 15 януари 2008 - 22:58
Много нагледно си го направил колега ама явно не си ме разбралправилно твоята тема я четох и снимките гледах но зад моята жабка нема бре и аз затова питах тукКолега, ако беше питал търсачката за "филтри климатроник" щеше да стане излишно питането ти...
Дори съвсем наскоро имаше такава тема!
Хайде да не излезе че спамя, ето ти тема с картинки която намерих пак с търсачката - това че съм я писал съвсем не значи, че помня къде е точно:
Подмяна праховите филтри на климатроника - W210
А вие всички наскачахте че имало търсачки извинявам се за тона но в момента съм в службата и немога да кача снимки при разглобено полужение
А и междо другото аз немам Аербаци
www.na-offroad.com
Мерцедес-Бенц 200се купе
Мерцедес-Бенц 200се купе
#14
Публикувано 15 януари 2008 - 23:22
Много нагледно си го направил колега ама явно не си ме разбралправилно твоята тема я четох и снимките гледах но зад моята жабка нема бре и аз затова питах тук
А вие всички наскачахте че имало търсачки извинявам се за тона но в момента съм в службата и немога да кача снимки при разглобено полужение
А и междо другото аз немам Аербаци
Ми дай VIN-a да се ориентирам пък може и да намеря нещо подходящо...
#15
Публикувано 17 януари 2008 - 23:19
изолирах си загубите от вакума,направих диагностика-няма фатални грешки--и резултата е че сега духа в краката 2-3 минути повече и пак си превключва в другия режим
БАХ МААМУ - що си продадох 190-ката и си купих очиларка?
БАХ МААМУ - що си продадох 190-ката и си купих очиларка?
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни