Към съдържанието

  •  

Снимка

Имаше някъде тема относно перките на парнотоЗа почистване


  • Please log in to reply
17 мнения по тази тема

#1 Stefan

Stefan

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:

Публикувано 09 май 2006 - 17:41

Значи четох я нея, но мойто отпред гледам е някакво по различно от това, което сте писали, някой може ли да ми каже какво точно трябва да сваля за да ги направя тия перчици да не скърцат, че скоро ще ходя да пълня климатика с фреон а ме подлудяват вътре, и 2 мин не мога да изкарам скърцат периодично и те побъркват, очаквайте до 1-2 часа снимки, в момента съм с свалено моторче на чистачката и лесно мога да снимам какво има там..
  • 0
W140 S320 93' and W124 T-model 250TD 88'
Mercedes S-class W140 Owners and Fans Forums
Mercedes W124

#2 Stefan

Stefan

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:

Публикувано 09 май 2006 - 17:59

Публикувано изображение
Публикувано изображение
  • 0
W140 S320 93' and W124 T-model 250TD 88'
Mercedes S-class W140 Owners and Fans Forums
Mercedes W124

#3 Stefan

Stefan

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:

Публикувано 09 май 2006 - 18:32

ALEXONE премести темата де, чакам отговори, виж че тука никой не пише ;) Извинявам се за което..
  • 0
W140 S320 93' and W124 T-model 250TD 88'
Mercedes S-class W140 Owners and Fans Forums
Mercedes W124

#4 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4188 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 14 май 2006 - 15:51

Опс готово ;)
  • 0

#5 Само Дизел

Само Дизел

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 929 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Германия

Публикувано 14 май 2006 - 16:06

И твоето е явно допълнително поставян климатик, както на колегата, който питаше преди време. От Италия ли е колата?

Перките и моторчето на вентилацията са точно под черния капак, дето се вижда на снимката. Трябва да намериш начин да го свалиш. Това не е стандартно оборудване и трудно някой ще може да ти каже как точно става.
  • 0
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603

#6 Stefan

Stefan

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:

Публикувано 14 май 2006 - 16:32

Знам ли и аз, мисля че е от Италия, по VIN-а ми излиза, че колата си е имала климатик и че страна дилър е Австрия ако не се лъжа... докато на другите си пише примерно Италия..
  • 0
W140 S320 93' and W124 T-model 250TD 88'
Mercedes S-class W140 Owners and Fans Forums
Mercedes W124

#7 Само Дизел

Само Дизел

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 929 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Германия

Публикувано 15 май 2006 - 11:23

Добре де, не можеш ли да намериш винтчетата за сваляне на тази кутия?
Би трябвало да се две отгоре, две долу на предната страна по посока на движението и по две от страни. Все някак си са я сложили, който и да е бил.
От страни се виждат главите на едни от болтчетата, може би се свалят и винтчета отгоре (едното ти го няма). Останалите също би трябвало да се виждат някъде, потърси по-добре.
След това, електромотора с перките се сваля лесно, носиш го някъде за ремонт на втулките и това е.
  • 0
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603

#8 Само Дизел

Само Дизел

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 929 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Германия

Публикувано 15 май 2006 - 11:33

Всъщност видя ли ТАЗИ тема?
Като гледам, кожуха на вентилаторът на колегата martell е същия, като твоя.
Що не се опиташ да се свържеш с него?
  • 0
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603

#9 Stefan

Stefan

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:

Публикувано 26 май 2006 - 20:44

Днес ми дойдеха новите - моторче за чистачката, ЛЮК, и ключ за фаровете.. от letajanta (Евала на момчето, снощи му се обадих днес до обяд всичко беше при мене, всичко работи и нямам никаква забележка, освен да му кажа евала, трябва ли ви нещо - той е човека) та да не се отклоняваме от темата, преди да монтирам вече чаканата чистачка отново, се сетих, че тия дни мисля да ходя да ми оправят вече климатика и да чакам едно безгрижно лято.. НО пускам вътре парното да върти и скърца, жули, дразни... не е истина не се живее в колата.. та няма файда така да го правя тоя климатик, то повече ще дразни отколкото да ти доставя удоволствие.. Опитах да сваля този капак който се намира под чистачката, дето е за парното, но само като го погледна и.. той е захванат с винтове 2-3 от който са под ламарина която е заварена, просто няма тенденция да го отвориш без да го изкъртиш целия отпред.. а точно под него скърца... пробвах да разглобявам отпред таблото.. ужас.. не знам вече какво да правя, тоя капак ми еба майката.. с извинение. Само Дизел - отгоре има 4 винта, отстрани има по още 2, горните 2 ги свалям но долните им се виждат едвам главичките между тази кутия и ламарината отстрани която е заварена, свалянето - мисия невъзможна :(
  • 0
W140 S320 93' and W124 T-model 250TD 88'
Mercedes S-class W140 Owners and Fans Forums
Mercedes W124

#10 Stefan

Stefan

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:

Публикувано 26 май 2006 - 20:50

А честито, и аз имам същия надпис DIAVIA, не стига че в момента съм разглобил целия таван ми и ме чака разглобяване на цялото табло, горката колица.. какво ли я чака още :(
  • 0
W140 S320 93' and W124 T-model 250TD 88'
Mercedes S-class W140 Owners and Fans Forums
Mercedes W124

#11 Stefan

Stefan

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:

Публикувано 26 май 2006 - 20:57

Междудругото на снимката там дето висят две ламаринки се виждат две парчета, над пласмасовия капак отгоре.. тия две парчета са едно цяло и падат надолу, някаква клапа са явно, отварят се и се затварят.. незнам за какво служат но мисля, че след днешните опити май вече няма да могат да се затварят и отварят, за какво служат ако знае някой и има ли оправия?
  • 0
W140 S320 93' and W124 T-model 250TD 88'
Mercedes S-class W140 Owners and Fans Forums
Mercedes W124

#12 mafiota^^^

mafiota^^^

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 172 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Dimitrovgrad
  • Автомобил:
    W124 200d 1986година
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 май 2006 - 23:03

Предполагам че когато пуснеш климатика да върти въздуха вътре в купето клапите затварят виншния въздух.
  • 0
Публикувано изображение

#13 Blond

Blond

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3954 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C124 200E 1992
    S202 220CDI 11.1999
    W211 220CDI 04.2004
    C207 350CDI 06.2009
    W212 220CDI facelift

Публикувано 27 май 2006 - 08:18

Междудругото на снимката там дето висят две ламаринки се виждат две парчета, над пласмасовия капак отгоре.. тия две парчета са едно цяло и падат надолу, някаква клапа са явно, отварят се и се затварят.. незнам за какво служат но мисля, че след днешните опити май вече няма да могат да се затварят и отварят, за какво служат ако знае някой и има ли оправия?

Предполагам, че "парчетата, които падат като клапа са ти клапата за спиране на външният въздух.
Точно над тези клапи има малки винтчета - тях отвивал ли си ги? отвивай наред и не се притеснявай - в мерцедес нещата са направени да се поддържат лесно - не търси някаква супер сложна схема.
Толкова ли няма някой по-разбиращ от климатици в твоя район - отиваш и му казваш, че искаш да ти сервизират колата , като му изброяваш, че скърца вентилатора и не духа студено (примерно) и после само стоиш отстрани , гледаш внимателно и снимаш с фотоапарата, че верно тази твоя фирма "диавиа" или както й е там името ни обърка представите за вентилатор на мерцедес . :P
Съжжалявам, че не мога да помогна с нищо в случая - моето си парно (вентилатора му де) го свалям и качвам безпроблемно, ама не е такъв модел.
:blink:
  • 0

#14 Hauk

Hauk

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Мнения:

Публикувано 27 май 2006 - 09:06

Моторчето е точно под черния капак на снимката. Не разглобявай таблото!!! После ако не го събереш културно ще се появи и друг шум - скърцане, пукане и т.н.... Та намери начи, както ти описаха по-горе и свали капака. Мотора е под него. Държи се с метална скоба. Лесно е, но съвсем точна инструкция не мога да ти дам (мога да го направя ;) ). Трябва да смажеш втулките на които лагерува ротора. Едната се вижда - преди четките и колектора е, но другата е зад перката и е трудно достъпна. Препоръчвам да ги напръскаш с някакъв смазващ спрей. Не се опитвай да избиеш перката!!! Възможно е някоя от втулките да е "запекла" към оста на ротора и да се върти заедно с него - в този случай трябва да се смени мотора:( Виж как са и четките. Не че може да им направиш нещо... Такова смазване ще те изкара лятото, но се замисли за ново моторче!!! Хайде със здраве:) Успех
  • 0

#15 Stefan

Stefan

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 309 Мнения:

Публикувано 27 май 2006 - 13:28

охх.. незнам как да ви обясня но просто свалянето на този капак е НЕВЪЗМОЖНО (поне здрав). Значи капака тръгва отгоре, над клапата има 4 винта, който развивам, отстрани има 2 който също с много зор развивам, ОБАЧЕ, под тези два към долния край на капака има още 2 на който едвам се виждат главичките между капака и заварената ламарина отстрани, невъзможно е нито да се бръкне с отверка нито да излезнат винтовете, начина е да се изкърти ламарината или капака.. и незнам дали няма и още винтове, не мога да си обясня как е слагано тва..нямам никакво намерение да свалям таблото но явно май друг начин няма, разбирам че в мерцедес така е направено но това не е работа на мерцедес, а на някаква италианска тъпа фирма, и междудругото счупих една от тия шейничките на клапата за въздуха която я бута да я затваря и не вярвам вече да може да се затваря :( незнам вече какво да правя.. просто не виждам начин то да има.. вчера 2 часа само го гледах и до там..
  • 0
W140 S320 93' and W124 T-model 250TD 88'
Mercedes S-class W140 Owners and Fans Forums
Mercedes W124




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни