Имаше някъде тема относно перките на парнотоЗа почистване
Започната от
Stefan
, 09 май 2006 - 17:41:54
17 мнения по тази тема
#1
Публикувано 09 май 2006 - 17:41
Значи четох я нея, но мойто отпред гледам е някакво по различно от това, което сте писали, някой може ли да ми каже какво точно трябва да сваля за да ги направя тия перчици да не скърцат, че скоро ще ходя да пълня климатика с фреон а ме подлудяват вътре, и 2 мин не мога да изкарам скърцат периодично и те побъркват, очаквайте до 1-2 часа снимки, в момента съм с свалено моторче на чистачката и лесно мога да снимам какво има там..
#2
Публикувано 09 май 2006 - 17:59
#3
Публикувано 09 май 2006 - 18:32
ALEXONE премести темата де, чакам отговори, виж че тука никой не пише Извинявам се за което..
#4
Публикувано 14 май 2006 - 15:51
Опс готово
#5
Публикувано 14 май 2006 - 16:06
И твоето е явно допълнително поставян климатик, както на колегата, който питаше преди време. От Италия ли е колата?
Перките и моторчето на вентилацията са точно под черния капак, дето се вижда на снимката. Трябва да намериш начин да го свалиш. Това не е стандартно оборудване и трудно някой ще може да ти каже как точно става.
Перките и моторчето на вентилацията са точно под черния капак, дето се вижда на снимката. Трябва да намериш начин да го свалиш. Това не е стандартно оборудване и трудно някой ще може да ти каже как точно става.
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#6
Публикувано 14 май 2006 - 16:32
Знам ли и аз, мисля че е от Италия, по VIN-а ми излиза, че колата си е имала климатик и че страна дилър е Австрия ако не се лъжа... докато на другите си пише примерно Италия..
#7
Публикувано 15 май 2006 - 11:23
Добре де, не можеш ли да намериш винтчетата за сваляне на тази кутия?
Би трябвало да се две отгоре, две долу на предната страна по посока на движението и по две от страни. Все някак си са я сложили, който и да е бил.
От страни се виждат главите на едни от болтчетата, може би се свалят и винтчета отгоре (едното ти го няма). Останалите също би трябвало да се виждат някъде, потърси по-добре.
След това, електромотора с перките се сваля лесно, носиш го някъде за ремонт на втулките и това е.
Би трябвало да се две отгоре, две долу на предната страна по посока на движението и по две от страни. Все някак си са я сложили, който и да е бил.
От страни се виждат главите на едни от болтчетата, може би се свалят и винтчета отгоре (едното ти го няма). Останалите също би трябвало да се виждат някъде, потърси по-добре.
След това, електромотора с перките се сваля лесно, носиш го някъде за ремонт на втулките и това е.
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#9
Публикувано 26 май 2006 - 20:44
Днес ми дойдеха новите - моторче за чистачката, ЛЮК, и ключ за фаровете.. от letajanta (Евала на момчето, снощи му се обадих днес до обяд всичко беше при мене, всичко работи и нямам никаква забележка, освен да му кажа евала, трябва ли ви нещо - той е човека) та да не се отклоняваме от темата, преди да монтирам вече чаканата чистачка отново, се сетих, че тия дни мисля да ходя да ми оправят вече климатика и да чакам едно безгрижно лято.. НО пускам вътре парното да върти и скърца, жули, дразни... не е истина не се живее в колата.. та няма файда така да го правя тоя климатик, то повече ще дразни отколкото да ти доставя удоволствие.. Опитах да сваля този капак който се намира под чистачката, дето е за парното, но само като го погледна и.. той е захванат с винтове 2-3 от който са под ламарина която е заварена, просто няма тенденция да го отвориш без да го изкъртиш целия отпред.. а точно под него скърца... пробвах да разглобявам отпред таблото.. ужас.. не знам вече какво да правя, тоя капак ми еба майката.. с извинение. Само Дизел - отгоре има 4 винта, отстрани има по още 2, горните 2 ги свалям но долните им се виждат едвам главичките между тази кутия и ламарината отстрани която е заварена, свалянето - мисия невъзможна
#10
Публикувано 26 май 2006 - 20:50
А честито, и аз имам същия надпис DIAVIA, не стига че в момента съм разглобил целия таван ми и ме чака разглобяване на цялото табло, горката колица.. какво ли я чака още
#11
Публикувано 26 май 2006 - 20:57
Междудругото на снимката там дето висят две ламаринки се виждат две парчета, над пласмасовия капак отгоре.. тия две парчета са едно цяло и падат надолу, някаква клапа са явно, отварят се и се затварят.. незнам за какво служат но мисля, че след днешните опити май вече няма да могат да се затварят и отварят, за какво служат ако знае някой и има ли оправия?
#12
Публикувано 26 май 2006 - 23:03
Предполагам че когато пуснеш климатика да върти въздуха вътре в купето клапите затварят виншния въздух.
#13
Публикувано 27 май 2006 - 08:18
Предполагам, че "парчетата, които падат като клапа са ти клапата за спиране на външният въздух.Междудругото на снимката там дето висят две ламаринки се виждат две парчета, над пласмасовия капак отгоре.. тия две парчета са едно цяло и падат надолу, някаква клапа са явно, отварят се и се затварят.. незнам за какво служат но мисля, че след днешните опити май вече няма да могат да се затварят и отварят, за какво служат ако знае някой и има ли оправия?
Точно над тези клапи има малки винтчета - тях отвивал ли си ги? отвивай наред и не се притеснявай - в мерцедес нещата са направени да се поддържат лесно - не търси някаква супер сложна схема.
Толкова ли няма някой по-разбиращ от климатици в твоя район - отиваш и му казваш, че искаш да ти сервизират колата , като му изброяваш, че скърца вентилатора и не духа студено (примерно) и после само стоиш отстрани , гледаш внимателно и снимаш с фотоапарата, че верно тази твоя фирма "диавиа" или както й е там името ни обърка представите за вентилатор на мерцедес . :P
Съжжалявам, че не мога да помогна с нищо в случая - моето си парно (вентилатора му де) го свалям и качвам безпроблемно, ама не е такъв модел.
#14
Публикувано 27 май 2006 - 09:06
Моторчето е точно под черния капак на снимката. Не разглобявай таблото!!! После ако не го събереш културно ще се появи и друг шум - скърцане, пукане и т.н.... Та намери начи, както ти описаха по-горе и свали капака. Мотора е под него. Държи се с метална скоба. Лесно е, но съвсем точна инструкция не мога да ти дам (мога да го направя ). Трябва да смажеш втулките на които лагерува ротора. Едната се вижда - преди четките и колектора е, но другата е зад перката и е трудно достъпна. Препоръчвам да ги напръскаш с някакъв смазващ спрей. Не се опитвай да избиеш перката!!! Възможно е някоя от втулките да е "запекла" към оста на ротора и да се върти заедно с него - в този случай трябва да се смени мотора Виж как са и четките. Не че може да им направиш нещо... Такова смазване ще те изкара лятото, но се замисли за ново моторче!!! Хайде със здраве Успех
#15
Публикувано 27 май 2006 - 13:28
охх.. незнам как да ви обясня но просто свалянето на този капак е НЕВЪЗМОЖНО (поне здрав). Значи капака тръгва отгоре, над клапата има 4 винта, който развивам, отстрани има 2 който също с много зор развивам, ОБАЧЕ, под тези два към долния край на капака има още 2 на който едвам се виждат главичките между капака и заварената ламарина отстрани, невъзможно е нито да се бръкне с отверка нито да излезнат винтовете, начина е да се изкърти ламарината или капака.. и незнам дали няма и още винтове, не мога да си обясня как е слагано тва..нямам никакво намерение да свалям таблото но явно май друг начин няма, разбирам че в мерцедес така е направено но това не е работа на мерцедес, а на някаква италианска тъпа фирма, и междудругото счупих една от тия шейничките на клапата за въздуха която я бута да я затваря и не вярвам вече да може да се затваря незнам вече какво да правя.. просто не виждам начин то да има.. вчера 2 часа само го гледах и до там..
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни