Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Теч на маслоДо какво ли ще доведе?


  • Please log in to reply
33 мнения по тази тема

#16 kriss

kriss

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 55 Мнения:

Публикувано 08 януари 2008 - 02:54

Колко километра имаш на тая кола?

Твърде малко, още я опознавам... около 1000
  • 0

#17 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 08 януари 2008 - 02:56

А колко общо е колата,какво пише на километража / не че има значение ма :kill_myself: /?Масло сменял ли си,да не са ти набльскали някоя присадка за спиране на течове и сега при сменено масло да текне.От това по-гадно няма.
  • 0
.

#18 kriss

kriss

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 55 Мнения:

Публикувано 08 януари 2008 - 03:02

Имаше теч преди да го сменя. А на километража около 175 000 ма може ли му верваш.
  • 0

#19 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 08 януари 2008 - 03:36

Пак да си кажа - може да кара така с години ма ше го мислиш постоянно.Ако не ти е проблем я метни на тезгяха,смени всичко и си я почни от самото начало.
Ако не ти се дават в момента и дебни маслото и антифриза.Светне ли ПРОВЕРКА МОТОР и даде ли ти код НЕПРАВИЛНО ИЗГАРЯНЕ на някой цилиндьр си за глава на 100%,малко ма е пробило и има вода в цилиндрите.Почне ли да припушва бяло и да смьрди от ауспуха си за глава.Бяла капачка на маслото си за глава.Маслен филм на повьрхността на антифриза си за глава.Червена лампа за маслото си за глава.Прегрееш ли го на 200% си отива,не за глава ми за 2 става работата.

Има мотори като моите които на дадени километри им се пристяга главата.Твоя мотор го няма тук и трудно ще намеря това инфо,но ще влязат пичовете утре и ще ти кажат дали може да се разминеш само с това.

Кьсмет ти желая.
  • 0
.

#20 zaaax

zaaax

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 148 Мнения:

Публикувано 08 януари 2008 - 15:15

Имаше теч преди да го сменя. А на километража около 175 000 ма може ли му верваш.

Здравей! Моита по същия начин сълзи ...и то от същото място .....от начало и аз се впрегнах дори си купих гарнитура ...но вече 8000 км от както съм я купил си я карам ...единственото нещо е че маслото е слязло с 3 -4 мм. от максимума , а то след 2000 км ще си е за смяна ....за сега нямам намерение да я сменям ...колегите от форума казаха че няма никакъв проблем...дано не ми направи някои номер....така че си прецени сам , всеки маистор ще ти каже че трябва да се сменя гарнитурата.....страх ме е да я сменя , че един приятел сменя три пъти докато уцели свястна гарнитура... :)
  • 0

#21 INTEGRALE

INTEGRALE

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 182 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 08 януари 2008 - 19:05

Айде стига безсмислени мнения , всички по стари мерцове омасляват там даже и моя :)
Проблем няма така ще караш още много!
  • 0
W202 C180

#22 cfenn

cfenn

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 68 Мнения:

Публикувано 08 януари 2008 - 19:19

Така е. Наскоро четох един немски тест че над 80% от W202 имали проблем с гарнитурата на главата която пускала масло. И моят пуска.Но както каза и колегата по горе- карай и не се притеснявай. :)
  • 0

#23 kriss

kriss

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 55 Мнения:

Публикувано 08 януари 2008 - 23:54

Пичове много ви благодаря за инфото, днес срешнах един приятел които кара 124 93г. 2000-16v. Стартера му не въртеше.
Погледнах слуяаино и видях че и на него му тече точно там.
Бъзнах го а той загуби ума и дума, заащото преди това много я хвалеше.
  • 0

#24 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 09 януари 2008 - 00:17

Тече щот има,аз 2 години с масло в антифриза карам и още дьржи.

Така как си я озаглавил темата много мнения сьбираш еле от моите. :rolleyes:

Това е слаба черта не само на тоя модел,както видя по линковете и шестаци текьт там,ако искаш и компресорно моторче ти пускам да го видиш как е.Карай ако не ти се занимава,но следи за ония признаци дет ти ги писах,да няма после ОНИЯ КЕЛЕШ 2 ГОДИНИ С МАСЛО В АНТИФРИЗА,А АЗ 3 КРЬСТОВИЩА И СИ БА МАМАТА. :flagMB new:
  • 0
.

#25 kriss

kriss

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 55 Мнения:

Публикувано 09 януари 2008 - 00:31

Антифриза и маслото си ги гледам по навик на всеки автомобил които съм карал.
А белия пушек от време на време го има ма нали е студено.
  • 0

#26 kriss

kriss

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 55 Мнения:

Публикувано 09 януари 2008 - 00:41

Знам че не му е местото ма колегата ме моли, нали споменах за 124-ка която не пали по точно не пали от ключа.
Маистора при които го заведох му записа час след два дни, но иначе останови че стартера му работи щото му сложи жица която да пипа на плюса за да се прибере.
  • 0

#27 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 09 януари 2008 - 00:47

Айде стига безсмислени мнения , всички по стари мерцове омасляват там даже и моя :)
Проблем няма така ще караш още много!

КОЛЕГИ, много зависи откъде тече! ако е от между блока и капака на веригата--няма страшно, нищо няма да и стане, почти всички бенц мотори текат от там.
но ако тече от гарнитурата на главата вече си е опасно. в един момент ще омеша маслото и антфриза.!!!

лесно можете да разберте откъде омаслява. ако на параструйка неможе да се измие добре, препоръчвам едно бурканче с кореселин, четка за рисуване и зачиствате перфектно! преди това покрийте генератора с найлон.

палите и гледате от къде ще започне омасляването

и още нещо. шири се някакъв лаф че на 111, 104 моторите имат проблем с гарнитура на главата и често създава ядове. това става от некадърни майстори, които свалят главата, сменят гарнитурата и монтират обратно, БЕЗ да шлайфат главата, ми то естествено че след 15-20хил км ще гарнитурата ще избие.... свалили се глава-задължително се пуска една стружка
  • 0

#28 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 09 януари 2008 - 03:53

М104 мотор,гарнитурата оригинална и тече от около 150 000 километра.С който и да сьм говорил казва,че това им е слабо място на тия.Говоря уж с хора дето ги разбират,а не ровя само по форумите макар,че и тук е такова мнението.Осмаците по-добри ако става вьпрос за главите,но това друга тема.Редовна смяна на масло и вади 250 000 без особенни проблеми,на всеки 80 се пристяга / и на мен ми е странно ма ............./.Смяна хилядарка,става като нов.

Не споря,не ги разбирам,само голи факти дето ми висят на двора.
  • 0
.

#29 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 09 януари 2008 - 11:51

е все пак 104 не изкарва дълго, но след един добър ремонт със ШЛАЙФ, добра гарнитура и нови болтове, поне 80-100хил трябва да изкара преди да омасли.
ако не се направи шлайф и след 20хил е омазан вече
  • 0

#30 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 09 януари 2008 - 18:57

:icon_coolgrin: Не сьм го пипал,тия дни ще видя дали вьобще някога да си играя с тва.Почти сьм сигурен,че не е отваряна - на 45 000 мили претьрпява катастрофа,седи 2 години при застрахователите,купуват я Бьлгари на комбина,оправят я и на единия жена му я кара още толкова.Аз я взимам от него и по една случайност / да бе да / механика ми е тоя който е бил в комбината и я купил тая кола и я е оправял та на около 99% сьм сигурен,че мотор не е пипан.Е има някаква вероятност да е отварян преди 70 000 километра ма това ше ги навьрти тия ако ще и маслото да не му сменяш та на ме си верва да е пипан.

Кола с история бате :kill_myself: :kill_myself: :kill_myself:
  • 0
.




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни