Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Теч на маслоДо какво ли ще доведе?


  • Please log in to reply
33 мнения по тази тема

#31 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 09 януари 2008 - 19:01

Леееко встрани от темата,но не съвсем-абе колко пъти може да се развиват,завиват и натягат болтовете на главата?!?!?!Щото има марки при които един път кат развиеш болта и го фърляш и туряш нов!
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#32 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 09 януари 2008 - 19:08

И аз леко от темата - на 104 мотора има една малка гадост и е добре май да се знае.Болтовете на капака на клапаните са добре,но е много меко леглото и ако ги пренатегнеш си превьртат.Сьщата резба има на болтовете които дьржат капака на свещите и самите болтове са с идея по-дьлги та може да се сменят ако имате теч от капака на клапаните.Гаранция - САН ДИЕГО,пробвано и работи.

Лоринсер пише за нови болтове горе,болтовете на главата.Щом той пише си иска нови и те тва си е,Там е друго,не сьм ровил аз ма тия на капака на клапаните стават.Едните са обикновенна глава,другите са шестограм / капака на свещите /,но като резба е едно кьм едно.
  • 0
.

#33 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 11 януари 2008 - 02:24

за болтовете си има размри НА РАЗТЯГАНЕ в сервизната информация. мериш го с шублера, и ако се е разтегнал с над 2мм, сменяш. ДА АМА, аз съм стягал много пъти болтове които са оригинални и имат повече от милиметър до предела, и кво става> стяяяяягам и преди да стигна 90те градуса, оп изведнъж ми олаби...развивам, меря и какво се оказва--болта се разтегнал с повече от 2 мм....тоест на следващите 90градуса и ПРАС....

за това, като се прави нещо се прави веднъж ...нови болтове, че да не псуеме после.

има обяснение защо се разтягат изведнъж при стягане---казва му се умора на матеряла!

иначе Босе, това дето го разправяш за капака на клапаниете е много неприятно!!!! и важи за всичко де що е алуминиево или мека сплав. този проблем го има със 102 моторите--пишман майстор като почне да стяга болтовете на петите, които държат разпределителния вал към главата и оп изведнъж олаби, че олаби я. то си има спец инструмент и сервизна информация с колко да се стягат. превишиш с 5Нм и айде.....
  • 0

#34 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 11 януари 2008 - 04:14

И тате може,и бате може ма козата си иска ПРЬЧ. :flagMB new:
  • 0
.




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни