Леееко встрани от темата,но не съвсем-абе колко пъти може да се развиват,завиват и натягат болтовете на главата?!?!?!Щото има марки при които един път кат развиеш болта и го фърляш и туряш нов!
Теч на маслоДо какво ли ще доведе?
Started by kriss, 08 Jan 2008 - 01:24:04
33 replies to this topic
#32
Posted 09 January 2008 - 19:08
И аз леко от темата - на 104 мотора има една малка гадост и е добре май да се знае.Болтовете на капака на клапаните са добре,но е много меко леглото и ако ги пренатегнеш си превьртат.Сьщата резба има на болтовете които дьржат капака на свещите и самите болтове са с идея по-дьлги та може да се сменят ако имате теч от капака на клапаните.Гаранция - САН ДИЕГО,пробвано и работи.
Лоринсер пише за нови болтове горе,болтовете на главата.Щом той пише си иска нови и те тва си е,Там е друго,не сьм ровил аз ма тия на капака на клапаните стават.Едните са обикновенна глава,другите са шестограм / капака на свещите /,но като резба е едно кьм едно.
Лоринсер пише за нови болтове горе,болтовете на главата.Щом той пише си иска нови и те тва си е,Там е друго,не сьм ровил аз ма тия на капака на клапаните стават.Едните са обикновенна глава,другите са шестограм / капака на свещите /,но като резба е едно кьм едно.
.
#33
Posted 11 January 2008 - 02:24
за болтовете си има размри НА РАЗТЯГАНЕ в сервизната информация. мериш го с шублера, и ако се е разтегнал с над 2мм, сменяш. ДА АМА, аз съм стягал много пъти болтове които са оригинални и имат повече от милиметър до предела, и кво става> стяяяяягам и преди да стигна 90те градуса, оп изведнъж ми олаби...развивам, меря и какво се оказва--болта се разтегнал с повече от 2 мм....тоест на следващите 90градуса и ПРАС....
за това, като се прави нещо се прави веднъж ...нови болтове, че да не псуеме после.
има обяснение защо се разтягат изведнъж при стягане---казва му се умора на матеряла!
иначе Босе, това дето го разправяш за капака на клапаниете е много неприятно!!!! и важи за всичко де що е алуминиево или мека сплав. този проблем го има със 102 моторите--пишман майстор като почне да стяга болтовете на петите, които държат разпределителния вал към главата и оп изведнъж олаби, че олаби я. то си има спец инструмент и сервизна информация с колко да се стягат. превишиш с 5Нм и айде.....
за това, като се прави нещо се прави веднъж ...нови болтове, че да не псуеме после.
има обяснение защо се разтягат изведнъж при стягане---казва му се умора на матеряла!
иначе Босе, това дето го разправяш за капака на клапаниете е много неприятно!!!! и важи за всичко де що е алуминиево или мека сплав. този проблем го има със 102 моторите--пишман майстор като почне да стяга болтовете на петите, които държат разпределителния вал към главата и оп изведнъж олаби, че олаби я. то си има спец инструмент и сервизна информация с колко да се стягат. превишиш с 5Нм и айде.....
#34
Posted 11 January 2008 - 04:14
И тате може,и бате може ма козата си иска ПРЬЧ.
.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users