Твърде малко, още я опознавам... около 1000Колко километра имаш на тая кола?
Теч на маслоДо какво ли ще доведе?
Започната от kriss, 08 яну 2008 - 01:24:04
33 мнения по тази тема
#16
Публикувано 08 януари 2008 - 02:54
#17
Публикувано 08 януари 2008 - 02:56
А колко общо е колата,какво пише на километража / не че има значение ма /?Масло сменял ли си,да не са ти набльскали някоя присадка за спиране на течове и сега при сменено масло да текне.От това по-гадно няма.
.
#18
Публикувано 08 януари 2008 - 03:02
Имаше теч преди да го сменя. А на километража около 175 000 ма може ли му верваш.
#19
Публикувано 08 януари 2008 - 03:36
Пак да си кажа - може да кара така с години ма ше го мислиш постоянно.Ако не ти е проблем я метни на тезгяха,смени всичко и си я почни от самото начало.
Ако не ти се дават в момента и дебни маслото и антифриза.Светне ли ПРОВЕРКА МОТОР и даде ли ти код НЕПРАВИЛНО ИЗГАРЯНЕ на някой цилиндьр си за глава на 100%,малко ма е пробило и има вода в цилиндрите.Почне ли да припушва бяло и да смьрди от ауспуха си за глава.Бяла капачка на маслото си за глава.Маслен филм на повьрхността на антифриза си за глава.Червена лампа за маслото си за глава.Прегрееш ли го на 200% си отива,не за глава ми за 2 става работата.
Има мотори като моите които на дадени километри им се пристяга главата.Твоя мотор го няма тук и трудно ще намеря това инфо,но ще влязат пичовете утре и ще ти кажат дали може да се разминеш само с това.
Кьсмет ти желая.
Ако не ти се дават в момента и дебни маслото и антифриза.Светне ли ПРОВЕРКА МОТОР и даде ли ти код НЕПРАВИЛНО ИЗГАРЯНЕ на някой цилиндьр си за глава на 100%,малко ма е пробило и има вода в цилиндрите.Почне ли да припушва бяло и да смьрди от ауспуха си за глава.Бяла капачка на маслото си за глава.Маслен филм на повьрхността на антифриза си за глава.Червена лампа за маслото си за глава.Прегрееш ли го на 200% си отива,не за глава ми за 2 става работата.
Има мотори като моите които на дадени километри им се пристяга главата.Твоя мотор го няма тук и трудно ще намеря това инфо,но ще влязат пичовете утре и ще ти кажат дали може да се разминеш само с това.
Кьсмет ти желая.
.
#20
Публикувано 08 януари 2008 - 15:15
Здравей! Моита по същия начин сълзи ...и то от същото място .....от начало и аз се впрегнах дори си купих гарнитура ...но вече 8000 км от както съм я купил си я карам ...единственото нещо е че маслото е слязло с 3 -4 мм. от максимума , а то след 2000 км ще си е за смяна ....за сега нямам намерение да я сменям ...колегите от форума казаха че няма никакъв проблем...дано не ми направи някои номер....така че си прецени сам , всеки маистор ще ти каже че трябва да се сменя гарнитурата.....страх ме е да я сменя , че един приятел сменя три пъти докато уцели свястна гарнитура...Имаше теч преди да го сменя. А на километража около 175 000 ма може ли му верваш.
#21
Публикувано 08 януари 2008 - 19:05
Айде стига безсмислени мнения , всички по стари мерцове омасляват там даже и моя
Проблем няма така ще караш още много!
Проблем няма така ще караш още много!
W202 C180
#22
Публикувано 08 януари 2008 - 19:19
Така е. Наскоро четох един немски тест че над 80% от W202 имали проблем с гарнитурата на главата която пускала масло. И моят пуска.Но както каза и колегата по горе- карай и не се притеснявай.
#23
Публикувано 08 януари 2008 - 23:54
Пичове много ви благодаря за инфото, днес срешнах един приятел които кара 124 93г. 2000-16v. Стартера му не въртеше.
Погледнах слуяаино и видях че и на него му тече точно там.
Бъзнах го а той загуби ума и дума, заащото преди това много я хвалеше.
Погледнах слуяаино и видях че и на него му тече точно там.
Бъзнах го а той загуби ума и дума, заащото преди това много я хвалеше.
#24
Публикувано 09 януари 2008 - 00:17
Тече щот има,аз 2 години с масло в антифриза карам и още дьржи.
Така как си я озаглавил темата много мнения сьбираш еле от моите.
Това е слаба черта не само на тоя модел,както видя по линковете и шестаци текьт там,ако искаш и компресорно моторче ти пускам да го видиш как е.Карай ако не ти се занимава,но следи за ония признаци дет ти ги писах,да няма после ОНИЯ КЕЛЕШ 2 ГОДИНИ С МАСЛО В АНТИФРИЗА,А АЗ 3 КРЬСТОВИЩА И СИ БА МАМАТА.
Така как си я озаглавил темата много мнения сьбираш еле от моите.
Това е слаба черта не само на тоя модел,както видя по линковете и шестаци текьт там,ако искаш и компресорно моторче ти пускам да го видиш как е.Карай ако не ти се занимава,но следи за ония признаци дет ти ги писах,да няма после ОНИЯ КЕЛЕШ 2 ГОДИНИ С МАСЛО В АНТИФРИЗА,А АЗ 3 КРЬСТОВИЩА И СИ БА МАМАТА.
.
#25
Публикувано 09 януари 2008 - 00:31
Антифриза и маслото си ги гледам по навик на всеки автомобил които съм карал.
А белия пушек от време на време го има ма нали е студено.
А белия пушек от време на време го има ма нали е студено.
#26
Публикувано 09 януари 2008 - 00:41
Знам че не му е местото ма колегата ме моли, нали споменах за 124-ка която не пали по точно не пали от ключа.
Маистора при които го заведох му записа час след два дни, но иначе останови че стартера му работи щото му сложи жица която да пипа на плюса за да се прибере.
Маистора при които го заведох му записа час след два дни, но иначе останови че стартера му работи щото му сложи жица която да пипа на плюса за да се прибере.
#27
Публикувано 09 януари 2008 - 00:47
КОЛЕГИ, много зависи откъде тече! ако е от между блока и капака на веригата--няма страшно, нищо няма да и стане, почти всички бенц мотори текат от там.Айде стига безсмислени мнения , всички по стари мерцове омасляват там даже и моя
Проблем няма така ще караш още много!
но ако тече от гарнитурата на главата вече си е опасно. в един момент ще омеша маслото и антфриза.!!!
лесно можете да разберте откъде омаслява. ако на параструйка неможе да се измие добре, препоръчвам едно бурканче с кореселин, четка за рисуване и зачиствате перфектно! преди това покрийте генератора с найлон.
палите и гледате от къде ще започне омасляването
и още нещо. шири се някакъв лаф че на 111, 104 моторите имат проблем с гарнитура на главата и често създава ядове. това става от некадърни майстори, които свалят главата, сменят гарнитурата и монтират обратно, БЕЗ да шлайфат главата, ми то естествено че след 15-20хил км ще гарнитурата ще избие.... свалили се глава-задължително се пуска една стружка
#28
Публикувано 09 януари 2008 - 03:53
М104 мотор,гарнитурата оригинална и тече от около 150 000 километра.С който и да сьм говорил казва,че това им е слабо място на тия.Говоря уж с хора дето ги разбират,а не ровя само по форумите макар,че и тук е такова мнението.Осмаците по-добри ако става вьпрос за главите,но това друга тема.Редовна смяна на масло и вади 250 000 без особенни проблеми,на всеки 80 се пристяга / и на мен ми е странно ма ............./.Смяна хилядарка,става като нов.
Не споря,не ги разбирам,само голи факти дето ми висят на двора.
Не споря,не ги разбирам,само голи факти дето ми висят на двора.
.
#29
Публикувано 09 януари 2008 - 11:51
е все пак 104 не изкарва дълго, но след един добър ремонт със ШЛАЙФ, добра гарнитура и нови болтове, поне 80-100хил трябва да изкара преди да омасли.
ако не се направи шлайф и след 20хил е омазан вече
ако не се направи шлайф и след 20хил е омазан вече
#30
Публикувано 09 януари 2008 - 18:57
Не сьм го пипал,тия дни ще видя дали вьобще някога да си играя с тва.Почти сьм сигурен,че не е отваряна - на 45 000 мили претьрпява катастрофа,седи 2 години при застрахователите,купуват я Бьлгари на комбина,оправят я и на единия жена му я кара още толкова.Аз я взимам от него и по една случайност / да бе да / механика ми е тоя който е бил в комбината и я купил тая кола и я е оправял та на около 99% сьм сигурен,че мотор не е пипан.Е има някаква вероятност да е отварян преди 70 000 километра ма това ше ги навьрти тия ако ще и маслото да не му сменяш та на ме си верва да е пипан.
Кола с история бате
Кола с история бате
.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни