Теч на маслоДо какво ли ще доведе?
Started by kriss, 08 Jan 2008 - 01:24:04
33 replies to this topic
#1
Posted 08 January 2008 - 01:24
Здравеите имам нов проблем които забелязах! В предната част на двигателя между главата и блока точно до алтернатора се появи масло. Прецених че там
се намира ангренажната верига, та се чудя от каде иде тва масло? Избърсах го но след ден пак се появи. Проверих нивото на маслото, и не забелязах спад.
Гледам антифриза си е същия. Та се питам ако там е веригата от де тва масло? Сигорно трябва да сменям гарнитура, ама ми е много любопитно?
ц180 94г. кастрол 10w40 подходящо ли е за меро или да го сменявам.
се намира ангренажната верига, та се чудя от каде иде тва масло? Избърсах го но след ден пак се появи. Проверих нивото на маслото, и не забелязах спад.
Гледам антифриза си е същия. Та се питам ако там е веригата от де тва масло? Сигорно трябва да сменям гарнитура, ама ми е много любопитно?
ц180 94г. кастрол 10w40 подходящо ли е за меро или да го сменявам.
#2
Posted 08 January 2008 - 01:28
Гарнитура на главата,следи си налягане на маслото както и лампата за ПРОВЕРКА МОТОР.Светне ли нещо я спирай веднага да се разминеш само с глава,а не с цял мотор.
Следи и антифрза,може да ги смеси с маслото,малко вероятно ма може.Ако ще я караш тая кола си намери свестен майстор и сменяй гарнитура на главата.
Може и да не сьм прав де,не се отчайвай,такова не сьм карал. По принцип гарнитурата в предната част на мотора е по-тьнка и от тьм пьрво протича.
Следи и антифрза,може да ги смеси с маслото,малко вероятно ма може.Ако ще я караш тая кола си намери свестен майстор и сменяй гарнитура на главата.
Може и да не сьм прав де,не се отчайвай,такова не сьм карал. По принцип гарнитурата в предната част на мотора е по-тьнка и от тьм пьрво протича.
.
#3
Posted 08 January 2008 - 01:29
маслото идава от между капака на веригата и блока. там е слабост на всички мотори. няма гарнитура,--- със силикон е. но и гарнитурата на главата е вариант. ремонта е много работа
еййй Боса ме изпревари ...
еййй Боса ме изпревари ...
#4
Posted 08 January 2008 - 01:32
Тва ли?Това е М104 шестак,не е сьщия мотор,но там пипаш ли работата е ясна.
.
#5
Posted 08 January 2008 - 01:34
еййй Боса ме изпревари ...
Бе аз сьм бьрз ма дали сьм прав не се знае,че тия мотори ги няма тук.На моите текне ли в предната част и хилядарка за гарнитурка.
.
#6
Posted 08 January 2008 - 01:37
Като чели точно от там идва?
Тва ли?Това е М104 шестак,не е сьщия мотор,но там пипаш ли работата е ясна.
#7
Posted 08 January 2008 - 01:43
Нямам датчик за налягане и няма как да го следя, но ще следя нивото и антифриза.
Пък са трее да търся свестен маистор.
За моита цедка гърнитурката колко струва?
Пък са трее да търся свестен маистор.
За моита цедка гърнитурката колко струва?
#8
Posted 08 January 2008 - 01:52
Гарнитурката ти е последна грижа колко е,МАЙСТОРА е номера да е читав.Там като пипа се сменят още куп неща,така или иначе е отворена.Имаше списьк с това какво е добре да се сменя при отваряне на мотора,тьрси или щипни Лоринсер да ги напише пак,едно време той го писа.Бьзни го АКО Е ТВОЯ КАКВО БИ СМЕНИЛ и ще си каже,преди време си каза де.
.
#9
Posted 08 January 2008 - 01:53
Като гледам на снимката големия или малкия отвор е за маслото?
Защото като гледам ако е малкия, трудно ще да пробие на вътре.
Много ви благодаря за светкавичните отговори! Направо сте супер.
Защото като гледам ако е малкия, трудно ще да пробие на вътре.
Много ви благодаря за светкавичните отговори! Направо сте супер.
#10
Posted 08 January 2008 - 02:00
http://www.gdtm.net/M111/M111.htm
Тая долната е за моя мотор.Не си бльскай главата кое какво е,тьрси МАЙСТОР ако ще я правиш.Е на линковете кое кьде протича.
http://www.gdtm.net/M104/M104.htm
Тая долната е за моя мотор.Не си бльскай главата кое какво е,тьрси МАЙСТОР ако ще я правиш.Е на линковете кое кьде протича.
http://www.gdtm.net/M104/M104.htm
.
#11
Posted 08 January 2008 - 02:07
Ще я правя и още как! ама ако е от туи силиконовото няма ли начин само то да се смени без да се отвара главата?
#12
Posted 08 January 2008 - 02:13
Как да го разбереш?А ако не е то,ако е гарнитура на главата?Тая кола ти е за каране нали?А виж една дето я карам ма не по-далеч от 100 мили от сервиза.Последните мнение
http://www.mbclub.bg...?showtopic=9152
Нали се сещаш ако избие това какво се получава???На паяка и у сервиза и целия мотор на парчета или направо я оставям там ако не им пречи.Твойта е за каране,малко протекла,може да кара с години ма ако ти се рискува,ако ли не на тезгяха и сменяш ма сменяш всичко и не се базикаш.Кола на около 250 000 си го иска и тва си е.
http://www.mbclub.bg...?showtopic=9152
Нали се сещаш ако избие това какво се получава???На паяка и у сервиза и целия мотор на парчета или направо я оставям там ако не им пречи.Твойта е за каране,малко протекла,може да кара с години ма ако ти се рискува,ако ли не на тезгяха и сменяш ма сменяш всичко и не се базикаш.Кола на около 250 000 си го иска и тва си е.
.
#13
Posted 08 January 2008 - 02:35
Извиняваи можеби те изнервих, но малко съм любопитен.Как да го разбереш?А ако не е то,ако е гарнитура на главата?Тая кола ти е за каране нали?А виж една дето я карам ма не по-далеч от 100 мили от сервиза.Последните мнение
http://www.mbclub.bg...?showtopic=9152
Нали се сещаш ако избие това какво се получава???На паяка и у сервиза и целия мотор на парчета или направо я оставям там ако не им пречи.Твойта е за каране,малко протекла,може да кара с години ма ако ти се рискува,ако ли не на тезгяха и сменяш ма сменяш всичко и не се базикаш.Кола на около 250 000 си го иска и тва си е.
От мен се иска да плащам, маисторите си знаят работата.
#14
Posted 08 January 2008 - 02:44
Не бе бате,няма за какво,питаш и на мен ако ми е кеф ти отговарям,дали ше ме послушаш или не си е твоя работа,твоя си кола,ти я караш,ти и береш грижите.Само пример ти давам да видиш за какво иде реч.
Няма пипане там,няма смяна това ако не пипнеш гарнитурата,а до там стигнеш ли се почва една тарантела не е за говорене.Направи ли се като хората това кара още десет годинки.Рискуваш ли я може да те остави на пьтя.Ти си прецени,аз мойта я карам сьс 100 кинта в жабката,да има за такси като изпуши пак.Вьпреки това тия дни К&Н филтьр и взех,обичам си я ма няма да я правя,газ до ламарината и колко издьржи.Твойта каза,че ще я правиш,рови по форума и тьрси кое как и колко,има инфо колкото искаш.
Аз сьм смел,не ми дреме много дали ще го потроша в опит да го поправя,повечето пьти успешно ма и идея не ми минава през главата да му пипам неговата.Знам кое се сменя,кое колко струва,кое се троши,защо,колко,как......................ма няма да го пипна,козата си иска прьч.Тия дни ако ми дадат нормална цена може и да му скоча,снимки да понаправя,но това само в случай че ми вземат половината от нормалното,за повечко мерак нямам и хвьрлям цялата кола.
Няма пипане там,няма смяна това ако не пипнеш гарнитурата,а до там стигнеш ли се почва една тарантела не е за говорене.Направи ли се като хората това кара още десет годинки.Рискуваш ли я може да те остави на пьтя.Ти си прецени,аз мойта я карам сьс 100 кинта в жабката,да има за такси като изпуши пак.Вьпреки това тия дни К&Н филтьр и взех,обичам си я ма няма да я правя,газ до ламарината и колко издьржи.Твойта каза,че ще я правиш,рови по форума и тьрси кое как и колко,има инфо колкото искаш.
Аз сьм смел,не ми дреме много дали ще го потроша в опит да го поправя,повечето пьти успешно ма и идея не ми минава през главата да му пипам неговата.Знам кое се сменя,кое колко струва,кое се троши,защо,колко,как......................ма няма да го пипна,козата си иска прьч.Тия дни ако ми дадат нормална цена може и да му скоча,снимки да понаправя,но това само в случай че ми вземат половината от нормалното,за повечко мерак нямам и хвьрлям цялата кола.
.
#15
Posted 08 January 2008 - 02:48
Колко километра имаш на тая кола?
.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users