Не свети лампата за подгряванеW124 300D
Започната от
J0R0_1978
, 05 яну 2008 - 22:10:16
32 мнения по тази тема
#1
Публикувано 05 януари 2008 - 22:10
Карам MB 124 300D.Преди около 2 месеца ми изгоря лампата за подгряване на свещите(така си мислех поне),но днес свалих таблото и смених лампата,но пак не свети.Смених няколко и пак същото.Подгрявам само около 10-15сек. сутрин при -10градуса и пали веднага,но това,че не свети на таблото много ме дразни.Моля Ви за съвет и Благодаря предварително.
#2
Публикувано 06 януари 2008 - 11:33
Карам MB 124 300D.Преди около 2 месеца ми изгоря лампата за подгряване на свещите(така си мислех поне),но днес свалих таблото и смених лампата,но пак не свети.Смених няколко и пак същото.Подгрявам само около 10-15сек. сутрин при -10градуса и пали веднага,но това,че не свети на таблото много ме дразни.Моля Ви за съвет и Благодаря предварително.
Здравейте, И за много години да сте живи, здрави и все така начетени
Благодаря
#3
Публикувано 06 януари 2008 - 18:27

Виж как е на 123.Края на мотора от кьм купето го виждаш,виждаш и една бяла тапа - точно межу тях на снимката ще видиш 2 бели гаики които стоят завити на купето.Между тях има една тьнка ламаринка дето го играе бушон и от времето се скапва,прекьсва и спира да подгрява,изчезва лампата за подгряване и палене нанайси.Струва .................мммммммммммм3 за доларче,имам десетина резерва.
Та как да е,при вас проблема може да е релето както и подгревателна свещ,бушон не се сещам дали имат тия коли.Теми има колко искаш,рови и ще ги намериш,през 3 дни тема има по случая.
.
#4
Публикувано 06 януари 2008 - 18:46
Здравейте и благодаря за съветите ама при мен свещите си подгряват и нямам проблеми с паленето,но лампата не свети.Днес обаче реших проблема като прекарах кабел от буксата на релето т.е. от една от свещите и лампота свети,но гасне чак след около 30-40сек. т.е. след като чуя релето да исключи.Преди гаснеше много по-бързо.Боса е прав,но на 124 бушона е в релето или по точно като махнеш капака на релето ще го видиш(алумуниев е).Провери си свещите.
Свещите се проверяват като извадиш дебелата букса от релето и я обърнеш към теб се вижда кой кабел да коя свещ ходи,вземаш един кабел и го слагаш на червения кабел хванат с гайка 10 за релето ,там има постоянен плюс.И започваш да даваш на всяка една свещ с другия край на кабела плюс на свещите,която не преискри е изгорялата(сменш и готово).
Забележка буксите са две да не се подава на малката букса.
#5
Публикувано 06 януари 2008 - 18:49
Ново реле ми прилича,за ново си.
И кой каже,че 123 не е кола да дойде да ме цуне някьде,това си пали винаги.
Много им сложно да сложат релето и бушона как си е правилно ми ги наврели заедно,да се чуди човек от кьв хуй
И кой каже,че 123 не е кола да дойде да ме цуне някьде,това си пали винаги.
.
#6
Публикувано 06 януари 2008 - 19:02
Ама колега при мене релето явно работи,иначе при -10градуса как ще паля?Ново реле ми прилича,за ново си.
И кой каже,че 123 не е кола да дойде да ме цуне някьде,това си пали винаги.![]()
![]()
Много им сложно да сложат релето и бушона как си е правилно ми ги наврели заедно,да се чуди човек от кьв хуй
#8
Публикувано 06 януари 2008 - 19:17
Ама колега при мене релето явно работи,иначе при -10градуса как ще паля?
Палиш ма не на всички цилиндри и като я запалиш ти притрепва мотора нали?Една от свещите ти си е заминала и от там не ти работи лампата,пали на другите цилиндри без проблем.Имаш хубав мотор ти.И тая работа с бавното реле не ми харесва,за това ти казвам,че си за ново.
На Нисах Патрол 3.3 шестак сьм палил на 4,после се включват другите 2 и то на температури зимата Боровец.
.
#10
Публикувано 06 януари 2008 - 19:21
За претрепването на мотора си прав, ама нали и на майстор уж бях.Палиш ма не на всички цилиндри и като я запалиш ти притрепва мотора нали?Една от свещите ти си е заминала и от там не ти работи лампата,пали на другите цилиндри без проблем.Имаш хубав мотор ти.И тая работа с бавното реле не ми харесва,за това ти казвам,че си за ново.
На Нисах Патрол 3.3 шестак сьм палил на 4,после се включват другите 2 и то на температури зимата Боровец.
#11
Публикувано 06 януари 2008 - 19:25
С лампа не се хващат.Намалява им греенете с времето,но пак работят и там може да е проблема.Сервизите има специална машинка за целта.
.
#12
Публикувано 06 януари 2008 - 19:29
За претрепването на мотора си прав, ама нали и на майстор уж бях.
Ми ...............без да се обиждаш ма да ти таковам на майстора аз.Свещите се закачат на диагностика,с времето им намалява капацитета и греят по-слабо,с лампа няма как да ги хванеш.Ако ти работи релето,но е бавно имаш проблем сьс свещ или 2,ако палиш е свещ,а не реле.На 15 градуса Калифорнийски климат като ми избие бушона и спре релето с 120 ампера батерия дизела не пали и те тва си е.
Сега ще ти намеря теми за това как се проверяват свещи.И поздрави на МАЙСТОРА / да му го натаковаш на тоя /.
.
#13
Публикувано 06 януари 2008 - 19:36
Благодаря за съветите момчета.Утре ще ги сменя всичките за да видя резултата.Карам MB 124 300D.Преди около 2 месеца ми изгоря лампата за подгряване на свещите(така си мислех поне),но днес свалих таблото и смених лампата,но пак не свети.Смених няколко и пак същото.Подгрявам само около 10-15сек. сутрин при -10градуса и пали веднага,но това,че не свети на таблото много ме дразни.Моля Ви за съвет и Благодаря предварително.
#14
Публикувано 06 януари 2008 - 19:36
http://www.mbclub.bg......?????????? ?????
http://www.mbclub.bg......?????????? ?????
http://www.mbclub.bg......?????????? ?????
http://www.mbclub.bg......?????????? ?????
http://www.mbclub.bg......?????????? ?????
.
#15
Публикувано 06 януари 2008 - 20:00
абе стига сте шашкали човека
лампата е вързана към реле вътре в релето и като
загасне главното реле продължава да нагрява докато
завърти стартера или ако не завърти то още 10-15 сек
за това като я е вързал директно към свещите свети по-дълго
лампата е вързана към реле вътре в релето и като
загасне главното реле продължава да нагрява докато
завърти стартера или ако не завърти то още 10-15 сек
за това като я е вързал директно към свещите свети по-дълго
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни














