Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с токоветеW124 250D


  • Please log in to reply
32 мнения по тази тема

#16 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 05 януари 2008 - 00:08

колата презарежда



Тя презарежда щото и малка батерийката и като падне и алтернатора почва да и набива горната граница на волтажа,мисли че е разреден и бльска яко ток.Нормална батерия пьрво и после мери,това 45 ампера е за Тико.
  • 0
.

#17 Benz2007

Benz2007

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 326 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Parvomai

Публикувано 05 януари 2008 - 00:19

Тя презарежда щото и малка батерийката и като падне и алтернатора почва да и набива горната граница на волтажа,мисли че е разреден и бльска яко ток.Нормална батерия пьрво и после мери,това 45 ампера е за Тико.

То така ама не е, човека има друг проблем с токовете, мисля за лоша връзка и от там да не следи напрежението каквото трябва да е, или калпав регулатор, заряда на акумолатора е 1/10 не зависимо колко А часа е.
Успех.
  • 0

#18 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 05 януари 2008 - 00:25

То е така ма ти ми кажи на малка батерия като грее да запали,като завьрти ..............колко душа и е останала.А е те в тоя момент ако замери колко му зарежда и льсва горна граница или много не сьм прав?
  • 0
.

#19 Benz2007

Benz2007

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 326 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Parvomai

Публикувано 05 януари 2008 - 00:33

Да така е с малка батерия, но не е фатално защото регулатура вдига до максимума 14.5V и спира, батерията е малка и не може да черпи повече от капацитета си, така че тока не може да се вдига прекумерно много, добре е да е с нормална батерия която е 72 АЧ за модела, но и с тая ще кара в момента, докато се сдобие с нова.
От прекумерното натоварване при палене са руши батерията и няма да има дълак живот това се знае.
И не е за предпочитане.
Успех.
  • 0

#20 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 05 януари 2008 - 00:47

Така де - пали,пуска фарове,пуска вентилатора на парното и на малкото магаренце на врата му идва много,регулатора фаща че батерийката кляка и иска зареждане и набива горна граница от 14.5.Ако е замерил кьм 15 е лошо,на тая батерийка 14.5 на фарове не е зле.

72 А*ч; с 08.91: 74 А*ч / в моторном отсеке


Е те тва и дават по каталог на тая кола,44 или там колкото има само музика да слуша с тях,аз се чудя как пали още.
  • 0
.

#21 Benz2007

Benz2007

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 326 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Parvomai

Публикувано 05 януари 2008 - 00:55

Е малко и е 44 А, ама човека няма друга пише че след празниците ще се обзаведе, та няма да си разтурва коледата заради една батерия я,
сиромах, жив дявол забравили поговррката. :icon_coolgrin:
  • 0

#22 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 05 януари 2008 - 01:02

Е как да я забравя - взима аз Машината преди време,една батерийка колко на сьседката циците.Пуууу,мизерия ти казвам. :rolleyes: Отивам при едно приятелче и го гледам то си подпира вратата на гаража с една,че и алармата за гаража вьрзана за нея.Някакьв я бил изхвьрлил преди 2 години и си стои там.Бе викам си,тва ми е кьсмета.Сложих е на Машината и кара 3 години с нея ма преди месец ми падна и се наложи да ходя до магазина.Гледам група 44 май беше,сьщия размер като на Мрака ма неговата 120 ампера,а на Машината по каталог и дават 80.Познай сега кой има нова батерия и каква имам на Машината.Та кво викаш за сиромах човек??? :kill_myself: :flagMB new: :flagMB new: :flagMB new:

Ма па как пали да знаиш,ни парно го спира,ни токове му намаляват,ни студ................ше избие кочината :icon_coolgrin:
  • 0
.

#23 Benz2007

Benz2007

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 326 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Parvomai

Публикувано 05 януари 2008 - 01:11

Е затова 3 години си икономисвал с чужда батериика, и да си вземеш нова, сега можеш да го караш като електрокар. Ама не го назорвай много да не се стопи стартечето.
  • 0

#24 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 05 януари 2008 - 01:17

Как види ключа и пали.Притесняваше ме дали ще я зарежда тая голяма батерия ма то толко и консуматори имам,пали веднага,вентилатор и леко фарове,проблеми нямам за последния месец и нещо.

Намазал сьм и клемите с една грес дето и в БГ я имате,почистил сьм с телена четчица,стегнал сьм ги и без да ги чукам по тиквата сьм ги сложил.Клеми не се чукат / да си го кажа аз,де да знам кой как чука/а се вкарват с вьртене,кабелите се проверяват на снадките,че от вибрации и корозия им се бава мамата.
  • 0
.

#25 Benz2007

Benz2007

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 326 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Parvomai

Публикувано 05 януари 2008 - 01:26

Не се притеснявай за зареждането, то е 1/10 от капацитета на батерията, ще се зарежда нормално, а за греста си збъркал, най добре е с двигателно масло напоено на едно вълнено парцалче изрязано с кръгче и поставено под обувката на полюса, и ядове с окиси нямаш.
  • 0

#26 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 05 януари 2008 - 03:24

Публикувано изображение


Е го баце,това няма проблеми,на солена вода дьржи - ГАРАНЦИЯ.Мажеш и корозия няма.Поне с тва се занимавам и сьм ги понаучил малко.Да ти покажа ли с какво мажа контакти разни,кабелите на свещите,снадки и всичко що е електрическо?И там корозия няма,стои си мазничко.С 10 кинта тубичката 4 години 5 коли мажа и още имам. :icon_coolgrin:
  • 0
.

#27 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 05 януари 2008 - 04:02

:offtopic1: Айде малко ОФФ че много спите вие,а аз се вихря ли вихря.

Занимавам се професионално с подрьжка и прекарване на лодки,моторни или с платна,леки ремонти / като се наложи,че механици в морето няма/инструкции и оборудване на нови сьдове.С това си вадя пьржолите и сьм добьр.

Това малко като уточнение кво ше ви льжа.По лодките имаме 6,12,24,72,120,240 волта.При инсталиране или ремонт на ел.системае препорачително да се ползва антикорозионна грес,а при контакти които стоят под вода/ ьхь,точно / се ползват едни като тубички които ги нагряваме вьрху снадката,те се свиват и става като залято сьс смола.

Та за кво ги пиша тия работи.Представете си батерия на дьното на лодката / щото колко по-ниско,толко по-бобре / която следващите 5 години поне няма сухо място да види,стои вьв вода постоянно,мокра си седи там и си кюта.Кюта си наща ма солена вода и електрически контакти никак не са добра комбинация.За тях се ползва точно тая грес показана на снимката,това предпазва от всичко което може да се срешн на сушата + всичко което може да намерите в морето.Морския стандарт е винаги идея по-добьр от сухоземня.

Та така,темата добре е озаглавена та ше си попишем малко.А сега си представете,че кам тая батерия е вьрзана една помпа за вода и кабелите и стоят на около 2 педи от дьното на лодката.Те че няма да са сухи никога вече е ясно ма и това е помпата която се включва като почне на потьва лодката.Почне ли да потьва едно е ясно - има вода в нея.Има ли вода второ е ясно - снадите на помпата са под водата.Там се ползва грес с която се майе самата снадка,наденва се / не се смей бе,за теб го пиша / едно като маркуче вьрху снадката и се нагрява сьс запалка да речем.Това нещо се свива и снадката става водонепроницаема,може да се кисне у вода.Това е ползвано на снимката която пуснах,на линка има показано кое как става или поне началото.

Това е правено на кола и то на Мерцедес както се вижда от линка та ше го обясня малко.Края на кабела се маже с тая грес и се вкарва в контакта за терминала на батерията.Вкарва се вьзможно най-пльтно и се стиска с едно което прилича на клещи за рязане на катинари / по бандитските филми ги има/.Тия клещи обикновенно са с дрьжки около 120 см,стиснеш ли го ведньж се маха само с флекса след това.Вьрху него се надянва / да де знам / тая изолация и се нагрява.Положението заспива ако ще да имате и 24 батерии вьрзани заедно,гаранция САН ДИЕГО. :flagMB new:



Сега кво общо има това с колите.Ми аз бе,аз де сьм,нали аз сьм общото :rolleyes: :flagMB new:

Кьде каквито врьзки имам по колата - кабели за дросела,кабели за свещите,контакти на фаровете,разни други джврьчки.............сьм ги намазал с такава грес.Имам чуството,че и в морето да падна пак ше ми светят фаровете.



МММда,не е много сложно - махаш снадката,прьскаш с контактен спрей или почистващ и мажеш с греста.Мажеш на клечка за уши или на прьста си и после бьркаш дето е за бьркане.Такива снадки под броните на колите,зимно време,кал,парктроници разни,халогени...................путки майни,кво ли не четох из форума..................им зе разказва играта,нямаш проблеми никакви.

Греста е електропроводима и предпазва от корозия,трудно се измива с нормална или солена водица,не клеясва контакта,не се нагрява от лоша врьзка....................и там квито шукарийки се сетите.Една тубичка струва 7-8 кинта тук,майа моите 3,на брата Мерца и на родителите ми колите.7 кинта са под 2 китии цигари или 3 бири,да го смятам ли?


Да отворя темичка ако искате за ключалки и това как се предпазват от корозия и от замрьзване???Или как се маже люка на колата да не кьса жило???Или с какво си мажа автоматичната антена на Мерца,или как не скьрцат панти,как не ми замрьзва уплатнението на вратата,как се отвиват заяли гайки или каква грес ползвам като завивам болтове????Да бе да,аз да пиша,а вие да спите,няма да стане. :tongue:



Сьседната тема е замрьзнали ключалки :rolleyes:


Айде и малко реклама.От нам си колко време в БГ има химията каквато ползваме в повечето случаи и тук.Световнонеизвестната ЦРЦ е вече в БГ.Малко без пари реклама им пускам ма на,няма ги из форума и се налага солташак да им играя.

http://www.autoplus......es Europe.pdf

Айде изберете си кой какво му трябва и ако пак някой пита за кабели и снадки ша му.....................пускам тая тема.






Някой още да мисли,че сьм обьркал смазката?Снимки на лодки да показвам ли или само на Мерцедеси си играем тук? :flagMB new: :flagMB new: :flagMB new:
  • 0
.

#28 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 05 януари 2008 - 05:00

Публикувано изображение

Това е помпа на потьваща лодка,поплавька на помпата се вижда как стои в горно положение,кабелите под водата и снадките по тях.Помпата проработи,снадките бяха добре....................щом ви го пиша тва. :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Публикувано изображение

Кутия с инструменти леко плува,кабела на помпата се вижда ясно.

Публикувано изображение

Е там в предната част на лодката са и светлините,точно под парапета.Така беше 17 дни и нощи през окенана,светеха като се прибрахме.

Публикувано изображение

Тая снимка сте я виждали по друг повод ма айде пак.Ботуша на снимката си е моя,пред него е екрана на радара с врьзка 12 кабела,под него има още 2 екрана....................19 дни и работи.

Публикувано изображение

Е ги екраните,вижда се и другия на мачтата,там що снадки имаааааа :kill_myself: .Аз точа нафта ма да не се врьщам на темата ДИЗЕЛА И ФИЛТРИТЕ.

Та така,купуваш една тубичка,слагаш в кутията при инструментите и като пипаш някьде по контакти мацаш смело.Това минава и кьм зимната подготовкана колата ма поне ви мьрзи и не ми вярвате ше ви засипвам с теми.
  • 0
.

#29 m_hi88

m_hi88

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 939 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:MB,Whisky,fishing...и др.
  • Автомобил:
    W123/200/1980
    ....
    и др.

Публикувано 05 януари 2008 - 09:24

Всичко дет си написал е за "Отличен",ама е тва най-много ме кефна!!!

С това си вадя пьржолите и сьм добьр.


:icon_welldone:-реална самоотценка,без излишно самочувствие! :icon_coolgrin:
  • 0
"Марката е като живо същество-нейният авторитет расте или се уронва все повече с течение на времето..."

#30 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 05 януари 2008 - 09:52

:offtopic1: Аз и брата сме с репутация на последните дупки на кавала - кой не го иска ни го офертират на нас щото плува ли КАРАМ ГО :icon_coolgrin: И сме добри и то много щом ти го пиша това.Караме и такива като тия долу,ма и чупеняци караме дето ти го караш,то се троши,ти го поправяш то пак се троши :kill_myself: .А на да видиш една от топ 6 в света за класа си.

Публикувано изображение

Преди 5 дни карах една дето и зацикли лявата трансмисия на заден с 1000 оборота на 1300 коня Катерпилар,пак някьде кофти врьзка има ма аз нея само я карам.Те тая долу на снимката.

Публикувано изображение

Та ташак си правя аз,майтапчийската я карам,но квото знам го знам на 100%.Знам,че ЦРЦ вьршат работа и не говоря само за некви си кабелчета там или кабелна обувчица,тия работят и на такива неща.



И да им кажете на тия у АУТО ПЛЮС че ми писна само аз реклама да им правя,имат да черпят. :flagMB new:
  • 0
.




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни