та връзки, контакти, изолации, смазки, токове и прочее са ми много добре познати.
От 1993 г. се занимавам професионално с комбаини, Немски CLAAS, с мерседес мотори,
от ремонт на вършачки, изработване на оси, зъбчатки, шаиби и др. до ремонт на двигатели + хидравликата,
и на 40 градуса на сянка по жътва, а комбайна как е напечен си мисли,
ползвах даже и такава за телефоните централи на сименс, но като всяка сутрин се мият прашоляците щото имат навика да се палят, ни грес остава ни дявол,
ама с парцалчето и маслото рвших проблема, личен опит.
А при 2 акумолатора по 185 АЧ и лоша връзка се досешташ какво става полюса,
после шапчицата и изграждане на нов полюс.
Термосвиваеми шлаухки и аз ползвам, а с дългите дръжки тука им казваме карбовачни клещи.
Пак се отплеснахме, че се стопли бирата и истина скарата.
Па хората нито карат лотки нито комбайни.
Поздрави на Сан Диего.












