Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Проблем с токоветеW124 250D


  • Please log in to reply
32 replies to this topic

#31 Benz2007

Benz2007

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 326 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Parvomai

Posted 05 January 2008 - 13:14

Моите пържолки професионално ги заработих в телевизиони и радио сервизи 12 години,
та връзки, контакти, изолации, смазки, токове и прочее са ми много добре познати.

От 1993 г. се занимавам професионално с комбаини, Немски CLAAS, с мерседес мотори,
от ремонт на вършачки, изработване на оси, зъбчатки, шаиби и др. до ремонт на двигатели + хидравликата,
и на 40 градуса на сянка по жътва, а комбайна как е напечен си мисли,
ползвах даже и такава за телефоните централи на сименс, но като всяка сутрин се мият прашоляците щото имат навика да се палят, ни грес остава ни дявол,
ама с парцалчето и маслото рвших проблема, личен опит.
А при 2 акумолатора по 185 АЧ и лоша връзка се досешташ какво става полюса,
после шапчицата и изграждане на нов полюс.
Термосвиваеми шлаухки и аз ползвам, а с дългите дръжки тука им казваме карбовачни клещи.
Пак се отплеснахме, че се стопли бирата и истина скарата.
Па хората нито карат лотки нито комбайни.
Поздрави на Сан Диего. :beer:
  • 0

#32 Ilian4o

Ilian4o

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 176 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 05 January 2008 - 16:44

BENZBOSS, кефиш ме приятелю-ти си луд човек :icon_welldone: , как го караш това в такова море бре, малии тая работа ми се струва мого щурава баси.Само се чудя кат го караш това чудо как не си гледаш постоянно обяда на два метра пред тебе.
  • 0
Интересно когато боговете говорят, тия с фактите къде са тогава.

#33 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6,668 Posts:
  • Пол:не е посочено

Posted 05 January 2008 - 17:04

Моите пържолки професионално ги заработих в телевизиони и радио сервизи 12 години,
та връзки, контакти, изолации, смазки, токове и прочее са ми много добре познати.

От 1993 г. се занимавам професионално с комбаини, Немски CLAAS, с мерседес мотори,
от ремонт на вършачки, изработване на оси, зъбчатки, шаиби и др. до ремонт на двигатели + хидравликата,
и на 40 градуса на сянка по жътва, а комбайна как е напечен си мисли,
ползвах даже и такава за телефоните централи на сименс, но като всяка сутрин се мият прашоляците щото имат навика да се палят, ни грес остава ни дявол,
ама с парцалчето и маслото рвших проблема, личен опит.
А при 2 акумолатора по 185 АЧ и лоша връзка се досешташ какво става полюса,
после шапчицата и изграждане на нов полюс.
Термосвиваеми шлаухки и аз ползвам, а с дългите дръжки тука им казваме карбовачни клещи.
Пак се отплеснахме, че се стопли бирата и истина скарата.
Па хората нито карат лотки нито комбайни.
Поздрави на Сан Диего. :beer:



Бате аз твоя опит не го оспорвам,не сьм спорил,че не е правилно ма поне вече ги има тия химии и са никви пари та за тва го дадох като идея.Сещаш се колко хора вият от проблем с токовете еле по това време.




А как го карам тва е вьпрос на навик,почнахме на 10 годинки с брата и после ми стана занаят. :rolleyes:
  • 0
.




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users