
Проблем с токоветеW124 250D
Започната от Д.Стаменов, 04 яну 2008 - 17:09:53
32 мнения по тази тема
#1
Публикувано 04 януари 2008 - 17:09
Здравейте момчета: автомобила е мерцедес 124-250Д
Появи се следният проблем.Както си карам нощно време и по едно време ту ми се усилят ту намалят фаровете.Аз си мисля,че е от генератора,но възможно ли е да ми дава по-силен ток от време на време,защото в повечето време свети по-слабо и като го премеря с включени фарове и парно ми дава 14,5-волта.Когато се усили се чувства доста голяма разлика и във фаровете и в парното.Дали нее от четките и релерегулатора?Немога да уцеля момента,когато се усили да го замеря да видя колко показва.
Появи се следният проблем.Както си карам нощно време и по едно време ту ми се усилят ту намалят фаровете.Аз си мисля,че е от генератора,но възможно ли е да ми дава по-силен ток от време на време,защото в повечето време свети по-слабо и като го премеря с включени фарове и парно ми дава 14,5-волта.Когато се усили се чувства доста голяма разлика и във фаровете и в парното.Дали нее от четките и релерегулатора?Немога да уцеля момента,когато се усили да го замеря да видя колко показва.
#2
Публикувано 04 януари 2008 - 17:25
Здравейте момчета: автомобила е мерцедес 124-250Д
Появи се следният проблем.Както си карам нощно време и по едно време ту ми се усилят ту намалят фаровете.Аз си мисля,че е от генератора,но възможно ли е да ми дава по-силен ток от време на време,защото в повечето време свети по-слабо и като го премеря с включени фарове и парно ми дава 14,5-волта.Когато се усили се чувства доста голяма разлика и във фаровете и в парното.Дали нее от четките и релерегулатора?Немога да уцеля момента,когато се усили да го замеря да видя колко показва.
Много е важно с какъв уред мериш напрежението,доколко е верен!!!Инак нищо не мериш!Оптималното напрежение под товар е 13.8-14.2V!Така,че не става ясно-когато светят фаровете по-слабо нормално ли светят,или когато светят по-силно напрежението ли се е вдигнало рязко!За всеки случай провери клемите на акумулатора да не са хлабави,и няма да е излишно да ги разхлабиш,да пръснеш контактен спрей върху тях и тогава да ги затегнеш!
#3
Публикувано 04 януари 2008 - 17:40
Извинявам се,че забравих да спомена.В момента карам с 44- Ah акомулатор поне докато си взема по-голям дали има значение.Още откакто я купих преди 5-6 дена го сложих и не знам преди дали е правила така.
#4
Публикувано 04 януари 2008 - 17:47
Извинявам се,че забравих да спомена.В момента карам с 44- Ah акомулатор поне докато си взема по-голям дали има значение.Още откакто я купих преди 5-6 дена го сложих и не знам преди дали е правила така.
Малееее-кво ме направи,ти бе човек?!


#5
Публикувано 04 януари 2008 - 18:04

Утре ще го смена.
#6
Публикувано 04 януари 2008 - 19:48
акумулатора го смени задължително ,но от него няма да
се оправи виж си генератора и това 14.5 е малко височко
се оправи виж си генератора и това 14.5 е малко височко
#7
Публикувано 04 януари 2008 - 20:00
Малееее-кво ме направи,ти бе човек?!
То има ли акумулатори с по-малко Аh?!Освен мотоциклетните?За твойта кола си требе 75Аh-слагай такъв и пиши има ли разлика?
Дори се чудя не се ли бъзикаш нещо-44Аh на 124/250Д?!Те тва само не бях чувал!!!Ако не се ебаваш нещо излизай от около 150 лева-нямаш друга алтернатива!
Само за справка относно цените на акумулаторите, днеска си купих един ми под 190-200 кинта читав 75-80 ампера просто няма.
Интересно когато боговете говорят, тия с фактите къде са тогава.
#8
Публикувано 04 януари 2008 - 20:28
виж четките! струват 3 лв. с регулатора са около 20 лв, сменя се за вчас!! Провери и масата!!
#9
Публикувано 04 януари 2008 - 20:50
благодаря момчета утре ще се заема и ще проверя всичко,което ми казвате.Благодаря на всички ви и ще пиша да ви кажа какво е станало.
#10
Публикувано 04 януари 2008 - 23:38
Акумолатора за сега ще ти върши работа, но ще трябва почистване на връзките на генератора,
за да не играе напрежението, и най вече на регулатора, ако продължава да се променя напрежението нов регулатор ще е нужен.
Успех.
за да не играе напрежението, и най вече на регулатора, ако продължава да се променя напрежението нов регулатор ще е нужен.
Успех.

#11
Публикувано 04 януари 2008 - 23:55

http://www.w124perfo...reo/alternator/
Някои сменят кабелите,че губи тока и там еле на студено.Провери си ги.
По каталог на Машината / долу в подписа / и дават 80 ампера,аз сьм и сложил 120 от Мрака стария,ти как караш с тоя 45 акьла не ми стига.
.
#12
Публикувано 05 януари 2008 - 00:01
http://www.w124perfo...reo/alternator/
Някои сменят кабелите,че губи тока и там еле на студено.Провери си ги.
По каталог на Машината / долу в подписа / и дават 80 ампера,аз сьм и сложил 120 от Мрака стария,ти как караш с тоя 45 акьла не ми стига.


Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#13
Публикувано 05 януари 2008 - 00:03
колата презарежда
#14
Публикувано 05 януари 2008 - 00:06
И затова ли да даваме пари,
имам поялник 500 W и обувки за по 45 стотинки + калай.
Успех.
имам поялник 500 W и обувки за по 45 стотинки + калай.
Успех.

#15
Публикувано 05 януари 2008 - 00:08
Какво те кара така да мислиш колега?колата презарежда
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни