Mercedes пуска на пазара най-малкия си всъдеход -
Started by bobo0, 07 May 2006 - 10:55:09
15 replies to this topic
#1
Posted 07 May 2006 - 10:55
През 2008 г. BMW Х3 го чака сериозна битка с много силен съперник. Тогава Mercedes ще пусне на пазара най-малкия си всъдеход, който засега носи обозначението MLK.
Инженерите от Щутгарт водят вече много сериозни пътни изпитания на прототипи на колата, които са били вече засечени на пистата Нюрбургринг и в Северна Скандинавия, предава autopress-bg. Джуниър оф-роудърът на Mercedes няма да мине без силно стилно влияние от по-големия си "брат" - Mercedes ML, но според вътрешни източници, колата ще има и силно собствено присъствие на пътя и ще е по-къс с около 250 мм.
Подобно на конкурента си от Мюнхен MLK или може би още новия Х-клас ще бъде позициониран над комбито С-клас, но ценово ще остане под комбито Е-клас, като в същото време ще е третата нова кола 4х4 на Mercedes след новия М-клас и новата G-класа, която тръгва тази година. Новият всъдеход е построен върху новата платформа на следващата С-класа и ще използва модернизиран вариант на познатата куатро-система 4matic на Mercedes. Само че няма да се предлагат другите типични за истински оф-роудър неща като мултипликатор, раздатъчна кутия и активно въздушно окачване, за да се запази приемлива крайната цена на колата.
От Mercedes ще оферират седем различни двигателя - 2,5, 3 и 3,5-литрови V6 бензинови, както и 2,2-литров четирицилиндров и двойка трилитрови V6 дизели с различни мощности. Планира се пускането и на хибриден вариант, като двг-то му може да е бензиново или дизелово, комбинирано с двойка електродвигатели.
Според плановете на фирмата годишното производство на автомобила трябва да е около 40 000 годишно, а базовата цена би трябвало да е около 36 000 евро
Някой случайно да е попадал на снимки в нета за да предобия представа за визията на тази машина
Инженерите от Щутгарт водят вече много сериозни пътни изпитания на прототипи на колата, които са били вече засечени на пистата Нюрбургринг и в Северна Скандинавия, предава autopress-bg. Джуниър оф-роудърът на Mercedes няма да мине без силно стилно влияние от по-големия си "брат" - Mercedes ML, но според вътрешни източници, колата ще има и силно собствено присъствие на пътя и ще е по-къс с около 250 мм.
Подобно на конкурента си от Мюнхен MLK или може би още новия Х-клас ще бъде позициониран над комбито С-клас, но ценово ще остане под комбито Е-клас, като в същото време ще е третата нова кола 4х4 на Mercedes след новия М-клас и новата G-класа, която тръгва тази година. Новият всъдеход е построен върху новата платформа на следващата С-класа и ще използва модернизиран вариант на познатата куатро-система 4matic на Mercedes. Само че няма да се предлагат другите типични за истински оф-роудър неща като мултипликатор, раздатъчна кутия и активно въздушно окачване, за да се запази приемлива крайната цена на колата.
От Mercedes ще оферират седем различни двигателя - 2,5, 3 и 3,5-литрови V6 бензинови, както и 2,2-литров четирицилиндров и двойка трилитрови V6 дизели с различни мощности. Планира се пускането и на хибриден вариант, като двг-то му може да е бензиново или дизелово, комбинирано с двойка електродвигатели.
Според плановете на фирмата годишното производство на автомобила трябва да е около 40 000 годишно, а базовата цена би трябвало да е около 36 000 евро
Някой случайно да е попадал на снимки в нета за да предобия представа за визията на тази машина
#2
Posted 07 May 2006 - 11:30
Spy Shot: Mercedes-Benz MLK






#4
Posted 08 May 2006 - 11:06
и на мен хич не ми се вижда МАЛЪК
#5
Posted 08 May 2006 - 20:47
и Мен кво ма греее
#6
Posted 09 May 2006 - 08:14
Заспивай ве чукан!и Мен кво ма греее
#8
Posted 10 May 2006 - 20:58
Да ви кажа доста съм се возел на БМВ Х3 и да ви кажа съм мн разочарован кола за минимум 70 000 лева а вози като каруца!Незнам дали защото е джип или е БМВ но честно моя 190 вози по добре! Другото което че е доста малка отзад да не говорим отпред по добре но и аз не съм малък.
Мисля че този модел беше малко над базовия 2 литра дизел 150 коня нормална тяга...никакви екстри климатроник парктроник 4 ел стъкла огледала...диск централно и новата система на БМВ Х-драйв но за 80 000 лева които моя кръсник дади за тази му казах че мога да му намеря таква С класа че ще забрави за БМВ и тои споко следващата ми кола ще е Мерцедес ти имаше преди 10 12 години чисто нов 190 Д и беше мн доволен!
Дано да успея да го вкарам пак в клуба!
Мисля че този модел беше малко над базовия 2 литра дизел 150 коня нормална тяга...никакви екстри климатроник парктроник 4 ел стъкла огледала...диск централно и новата система на БМВ Х-драйв но за 80 000 лева които моя кръсник дади за тази му казах че мога да му намеря таква С класа че ще забрави за БМВ и тои споко следващата ми кола ще е Мерцедес ти имаше преди 10 12 години чисто нов 190 Д и беше мн доволен!
Дано да успея да го вкарам пак в клуба!
Mercedes-Benz W201
#9
Posted 10 May 2006 - 23:00
Това определено ще изяде Х3ката това гадно произведение на кубизма и кривите линии B)
#10
Posted 10 May 2006 - 23:03
Познато братовчед ми зе такова за жена му мина 50000км и всичко по таблото угасна някъв дефект просто таблото не работеше и кола с него де но грешката беше в електроиника на таблото и покраи нея компютъра на колата дал на късо... страшна машина няма що те поне БМВ да си я правиха а ми то некви под изпълнители в австрия само амблемата е на БМВ... а качеството е... 1 седмица след като го зе нямаше стоп или фар без рибки .... ебаси якото... 125 хиляди за това...Да ви кажа доста съм се возел на БМВ Х3 и да ви кажа съм мн разочарован кола за минимум 70 000 лева а вози като каруца!Незнам дали защото е джип или е БМВ но честно моя 190 вози по добре! Другото което че е доста малка отзад да не говорим отпред по добре но и аз не съм малък.
Мисля че този модел беше малко над базовия 2 литра дизел 150 коня нормална тяга...никакви екстри климатроник парктроник 4 ел стъкла огледала...диск централно и новата система на БМВ Х-драйв но за 80 000 лева които моя кръсник дади за тази му казах че мога да му намеря таква С класа че ще забрави за БМВ и тои споко следващата ми кола ще е Мерцедес ти имаше преди 10 12 години чисто нов 190 Д и беше мн доволен!
Дано да успея да го вкарам пак в клуба!
#11
Posted 12 May 2006 - 09:22
Хммм нещо на външен дизайн не ме кефи особенно. С тия кръгли фарчета......... абе не ми е по вкуса.
#12
Posted 12 May 2006 - 17:52
Хахха не са му такива фаровете споко така е замаскиран просто за да го представят в истинския му вид на някое изложение.Хммм нещо на външен дизайн не ме кефи особенно. С тия кръгли фарчета......... абе не ми е по вкуса.
#13
Posted 27 June 2006 - 11:50
Аз пък това го мислех за конкурент на Х3-ката


..не знам, ще видиме


..не знам, ще видиме
#14
Posted 27 June 2006 - 12:14
Колеги, препоръчвам ви да цитирате източниците, от където взимате информацията, защото така излиза, че вие сте неграмотните, а не този, който е писал статията.......Подобно на конкурента си от Мюнхен MLK или може би още новия Х-клас ще бъде позициониран над комбито С-клас, но ценово ще остане под комбито Е-клас, като в същото време ще е третата нова кола 4х4 на Mercedes след новия М-клас и новата G-класа, която тръгва тази година. Новият всъдеход е построен върху новата платформа на следващата С-класа и ще използва модернизиран вариант на познатата куатро-система 4matic на Mercedes. Само че няма да се предлагат другите типични за истински оф-роудър неща като мултипликатор, раздатъчна кутия и активно въздушно окачване, за да се запази приемлива крайната цена на колата. ...
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#15
Posted 27 June 2006 - 13:41
Колеги, препоръчвам ви да цитирате източниците, от където взимате информацията, защото така излиза, че вие сте неграмотните, а не този, който е писал статията.......Подобно на конкурента си от Мюнхен MLK или може би още новия Х-клас ще бъде позициониран над комбито С-клас, но ценово ще остане под комбито Е-клас, като в същото време ще е третата нова кола 4х4 на Mercedes след новия М-клас и новата G-класа, която тръгва тази година. Новият всъдеход е построен върху новата платформа на следващата С-класа и ще използва модернизиран вариант на познатата куатро-система 4matic на Mercedes. Само че няма да се предлагат другите типични за истински оф-роудър неща като мултипликатор, раздатъчна кутия и активно въздушно окачване, за да се запази приемлива крайната цена на колата. ...
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users





View Garage









