Странно почукване отзад W210 комбиW210
Започната от disem, 25 дек 2007 - 17:23:52
27 мнения по тази тема
#16
Публикувано 27 ноември 2012 - 16:23
Колега ако са изтекли амортисьорите маи маи означава че вече са за смяна.По-горе в темата колегата пише каква е цената за нови.Относно смяната им с такива от седан знам че при комбито захващането е с два болта към носача а при седана е с един болт на ухо както се казва,и заради това се налага подмяна на носача с такъв от седан.Иначе се изолира нивомата като се направи така че помпата да си циркулира маслото.Някъде трябва да имам номера на едни момчета от София които рециклират такива амортисьори.А относно сферите-първо трябва да са ти здрави амортисьорчетата и след това да ги смениш.
#17
Публикувано 29 ноември 2012 - 11:30
Може ли да ми даде някои съвет как по-лесно да сваля кантарчето на нивомата,понеже доста е корозирало там а и няма никакъв ход за работа с ключ?
#18
Публикувано 29 ноември 2012 - 14:55
Хаиде даиваите мнения,днес отново откачих канрата и като го движа нагоре има едно положение в което започва да съска и нивото на маслото от казанчето намаля,съответно като го върна спира да съска и си връща маслото обратно.Какво означава това при положение че не се помръдва и милиметър дори задницата????
#19
Публикувано 30 ноември 2012 - 14:01
Пробва ли се да промиеш системата? 3 литра ZH-M са 40-50 лева, но ще си сигурен, че нямаш боклуци, почисти и кантарчето, имаш и втори вариант кантарче...
Виж на снимките, които ти пратих, как да фиксираш лостчето.
А като промиеш системата ти трябват няколко километра каране по неравен терен, паваж, за да се обезвъздуши системата.
Виж на снимките, които ти пратих, как да фиксираш лостчето.
А като промиеш системата ти трябват няколко километра каране по неравен терен, паваж, за да се обезвъздуши системата.
#20
Публикувано 01 декември 2012 - 01:02
От къде и наи важното наи лесно да източа маслото за промивка?Със смяната на сферите сложих съвсем ново масло,но явно не е достатъчно прочистена системата или има някои заседнал боклук в кантара.Относно съветите за откачане на лоста на кантара за проба дали работи ми казаха че задницата трябва да си променя положението,е защо така питам аз,та нали нивомата държи едно постоянно ниво на автомобила,къде е логиката да ти висва и да се вдига задницата като пробваш кантара.Работата е да ти пълни амовете с повече масло при по голям товар и обратно.Друга е вече работата че има начин да се изцентри височината.Благодаря на колегите които ми посочиха причината за проблема в която се съмнявах .Сега на първо време промивка(само да ми посочите как),а ако не стане ще се "боря" с кантара.
#21
Публикувано 01 декември 2012 - 09:16
Аз не съм източвал системата чрез някаква пробка, но съм подменял маслото като с помощта на шприц изтеглих маслото от казанчето за хидравлична течност. Ако ще извършваш тази процедура напомням, че отпред автомобила трябва да е на крик и гумите да не контактуват с повърхност и при източването за да извадиш повече течност въртиш волана в ляво и дясно, но не помня дали при работещ двигател. Около 1,8л.-1,9л. източих, мисля че не достигнах 2л. При наливането обаче, двигателят трябва да работи за да обезвъздушава системата и волана разбира се пак в ляво и дясно да се движи от край до край БАВНО. И може би най- важното оригиналното МВ масло с точният вискозитет, жълто на цвят.
#22
Публикувано 01 декември 2012 - 12:10
Говорим за спецификация 343 надявам се.А относно изпущането на маслото,скоро ми ремонтираха реиката и маистора не източил маслото от казанчето-та се наложи да слагам пак ново около 1,5л. събра.Незнам с тази процедура подменя ли се маслото за нивомата(попринцип трябва понеже са с едно и също масло),само знам че налях ново като го поемаше с въртене на волана но задницата не клекна от изтеклото масло?Като сменях сферите изтече масло но не от казанчето,от там ми го извадиха с една голяма спринцовка с маркуч и наляха новото като събра някъде 2л.Можеби е трябвало да е запален двигателя за да изтече цялото количество(навярно е останало доста малко).Тогава поисках промивка но миказаха че нямало смисъл само щяло да се изхаби масло.Заради това сега искам да изпусна там от където тръгва системата за нивомата,тоест преди кантара някъде незна можеби от помпата.Даите съвет че от пишман маистори само патя.
#23
Публикувано 13 март 2014 - 05:58
Здравейте колеги днес си смених сферите на комбито с нови по 177лв броя.Но за жалост се оказа ,че и амортесъорите са за смяна ... някой да знае някъде да се продават втора употреба защото нови са ужасно скъпи!!!
Моля за помощ!!!
#24
Публикувано 13 март 2014 - 19:01
Здравейте колеги днес си смених сферите на комбито с нови по 177лв броя.Но за жалост се оказа ,че и амортесъорите са за смяна ... някой да знае някъде да се продават втора употреба защото нови са ужасно скъпи!!!
Моля за помощ!!!
Какво им е? И двата ли са с проблем? Могат да се сменят само по 1 ( не е като при амортисьорите)!
#25
Публикувано 30 март 2014 - 08:13
Здравейте колеги на моето комби са му изтекли двата задни амортисьора и доста клати при неравности.Въпроса ми е трябва ли задължително да се сменят и сферите(доколкото прочетох май трябва тъй като първо заминават те а после амортисьорите) и колко е цената на нови амортисьори и сфери,
ПП:Има ли вариант да се сложат амортисьори от седан ,като естествено се изолира нивомата?
Сферите може да се проверят, бърка се в тях не е задължително да се сменят ,търси си амортисьори втора ръка нови са скъпи .От 700 лв за един ,сверите са около 150 едната .Носача от седан е друг ,може да се изолира нивомата ,сменяш пружините и взимаш едни къси Кони ,помпата на байпас и става ма немаш вече тая екстра. Има колеги с изолирани нивомати,но честно аз моя не бих го изолирал колата така е много по стабилна ако всичко е изправно ,пък ако е товариш да не говорим
#26
Публикувано 30 март 2014 - 08:16
Здравейте колеги днес си смених сферите на комбито с нови по 177лв броя.Но за жалост се оказа ,че и амортесъорите са за смяна ... някой да знае някъде да се продават втора употреба защото нови са ужасно скъпи!!!
Моля за помощ!!!
Търси ударени комбита
#27
Публикувано 10 май 2014 - 22:28
Здравейте.Капарирал съм една Е290 коби 1997г. и ще се радвам да ми кажете как да разбера дали нивомата работи и ако има нещо по специално ДРУГО по автомобила също да гледам преди да го взема!Благодаря предварително....
П.П Автомобила ще го взимам в понеделник или вторник....т.е 12-13.04.2014г.
#28
Публикувано 08 юни 2014 - 09:15
Така или иначе вече съм с Мерцедеса За съжаление никой недаде съвет относно нивомата.......
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни